UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Chisulla on muuten aina ollut vähän vaikeita sanoituksia. Vieläkin, vuosien jälkeen, puistattaa se yksi kohta, missä laulaa hyväksyvänsä itsensä pahoinpitelynkin. En vaan ymmärrä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pahin korvamato ikinä tuo Ich komme. Hyvällä ja pahalla😄
Sama.
Ekalla kerralla meni koko lailla ohi. Mutta tokan kerran jälkeen olen ollut ihan riippuvainen tästä korvamadosta. Päivä ei lähde käyntiin ilman Ich kommea - vähän kuin päivä ilman kofeiinia. Joku transsi siihen on kirjoitettu sisälle hyvinkin nokkelasti.
Ei oikein toimi euroviisuissa jos menee ekalla kuuntelulla koko lailla ohi.
No onhan siellä 2 kuuntelua, semit (Suomelle aina pakolliset) ja finaali. Sitten vaan pitää Erikan juosta ahkeraan niissä eri maissa järjestettävissä ennakkoesiintymisissä. Olisi ovela kikka ottaa Käärijä mukaan, ja laulaa myöskin Ruoskaa niissä.
Esiintymisistä samaa mieltä, mutta eiköhän Erika pärjää ihan omillaan, ja Käärijäkin varmaan muut kiireet.
Euroviisut pilaisi Goldielocksin indiemäisyyden. Toivon ihan esiintyjän itsensä takia, ettei häntä valita viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani mutta Goldielocksin kaltainen artisti ja biisi ei tuu ikinä voittamaan UMK:ta. Se on myös oma lempparini mutta olen realisti sen suhteen mitä suomalaiset äänestää. Jos juryillä olisi enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa UMK:n tulokseen niin sitten ehkä, mutta nykyisellään ei pienintä pelkoa voitosta...
Itsekin pahoin pelkään, mutta olen kuitenkin toiveikkaan optimistinen.
Erikan livessä näen isoja riskeja, mikä voi johtaa pienempää yleisöpistepottiin kuin etukäteen kuvitellaan. Erika ja OML kilpailevat kreisipartyn/shokeerauksen voimaan pitäytyvän porukan äänistä, joten kumpikin syövät toisiaan, niinpä Goldielocks voi onnistuneella livellä kiilata ohi, koska hän tulee myös saamaan hyvin raatipisteitä. Tasaisessa kisassa ne voivat oikeasti ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pahin korvamato ikinä tuo Ich komme. Hyvällä ja pahalla😄
Sama.
Ekalla kerralla meni koko lailla ohi. Mutta tokan kerran jälkeen olen ollut ihan riippuvainen tästä korvamadosta. Päivä ei lähde käyntiin ilman Ich kommea - vähän kuin päivä ilman kofeiinia. Joku transsi siihen on kirjoitettu sisälle hyvinkin nokkelasti.
Ei oikein toimi euroviisuissa jos menee ekalla kuuntelulla koko lailla ohi.
No onhan siellä 2 kuuntelua, semit (Suomelle aina pakolliset) ja finaali. Sitten vaan pitää Erikan juosta ahkeraan niissä eri maissa järjestettävissä ennakkoesiintymisissä. Olisi ovela kikka ottaa Käärijä mukaan, ja laulaa myöskin Ruoskaa niissä.
Valtaosa yleisöstä katsoo pelkän finaalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista edes Erikan biisin sanoituksia vaikka oon kuunnellut sen kaksi kertaa kokonaan. Niin mitäänsanomaton biisu. Muut ehdokkaat ovat kyllä soineet päässä senkin edestä.
Mä oon kuunnellut Erikan biisin 3 kertaa eikä mitään jäänyt mieleen. Onko siinä edes mitään kertosäettä? Euroviisun pitäisi iskeä ja jäädä mieleen ekalla kuuntelulla. Erikan biisi on sellainen, että siihen on vaan ympätty kaikki mahdollinen mistä kuvitellaan viisufanien innostuvan. Tuloksena sillisalaatti. Ihmettelen että Chisu tekee noin laadutonta.
Siinä on paljon eri tasoja, ja jos ne ei aukene sulle, niin säälin sua. Vähän. Mutta säälin kuitenkin.
Mä säälim sua, jos toi on sun mielestä laaduka
Olen aina tykännyt Chisusta
Niin mäkin,mutta nyt tuli Chisulta täyttä kuraa. Miten sen sanoituksista on tullut näin huonoja?
Kävin kuuntelees uudelleen ton Costeen biisin, sehän on huippuhyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieleni tekisi lähettää tuo Goldielocks ja katsoa mitä tapahtuu. Mutta vihaajien paskamaisuuden takia tuen Erikaa ja hän saa kaikki ääneni.
Mites Goldielocksin vihaajat? Aika paskamaisia ovat.
Mikään ei vedä vertoja sille saastalle mitä täällä kirkutaan Erikaa vastaan. Erika! 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Goldielocksin esityksestä on osattu tehdä hieno niin hänellä on kaikki mahdollisuudet voittaa. Kappale on niin hyvä ja kerää varmasti ääniä sekä tuomareilta, että kansalta. Ei myöskään jaa mielipiteitä yhtä vahvasti kuin OML ja Erika, joten ääniä saa ehkä laajemmalta piiriltä. Goldielocks olisi loistava edustaja Suomelle.
Olisi kyllä loistava edustaja. 😍
Alan ymmärtää niitä, jotka poistattaa näitä yhden ja saman tyypin kirjoittamia yksoikoisia Goldielocks-kommentteja. Lopeta jankkaaminen, ja yritä keskustella.
Tässä malliesimerkki Erikan fanista. Jos kehuu jotain muuta kuin Erikaa niin se on jankkaamista. Eipä täällä edes hyödytä paljon keskustella, kun t
Keskustelija, joka käyttää toistuvasti jankata-sanaa, on itse pahimman luokan jankkaaja.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Miksikö poistuu, goldieta kehuvissa viesteissä haukutte samalla toisia osallistujia?
No ei ole puhuttu mitään muista niissä viesteissä. Minua ei ainakaan edes totta puhuen kiinnosta kukaan muu tänä vuonna, Goldielocks pomppasi umk-kattauksesta heti esiin laadukkaalla biisillään.
Antakaa olla ny jo. Poistetaan mitä poistetetaan, ei kukaan tätä ketjua jaksa taaksepäin kahlata.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut pilaisi Goldielocksin indiemäisyyden. Toivon ihan esiintyjän itsensä takia, ettei häntä valita viisuihin.
Eiköhän hän sen ihan itse päätä mikä pilaisi hänen uransa ja mikä ei 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksikö poistuu, goldieta kehuvissa viesteissä haukutte samalla toisia osallistujia?
Ja haukutaan seksuaalivähemmistöjä myös, sitten ihmetellään suu auki miksi viestit poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa olla ny jo. Poistetaan mitä poistetetaan, ei kukaan tätä ketjua jaksa taaksepäin kahlata.
No kyllä jaksaisi. Miksi pitää poistaa? Ei kaikki täällä päivystä 24/7 vaan olisi kiva lukea nekin viestit mitä on tullut sillä aikaa kun on ollut poissa.
Eilen oli yhtenä viimisempänä viestinä, että goldie voittoon niin jollakin meni tunteisiin varmaan se, että siihen ehti tulla vajaa 30 yläpeukkua ja piti sitten poistaa :D mulla on kova usko, että suomalaiset näkee kappaleen hienouden. Ei siihe mitkään vauvan poistelut valitettasti auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja haukutaan seksuaalivähemmistöjä myös, sitten ihmetellään suu auki miksi viestit poistuu.
No ei se liity goldielocksiin mitenkään jos täällä joku juntti haukkui seksuaalivähemmistöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä jaksaisi. Miksi pitää poistaa? Ei kaikki täällä päivystä 24/7 vaan olisi kiva lukea nekin viestit mitä on tullut sillä aikaa kun on ollut poissa.
Edelleen vihapuhe tulee poistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli yhtenä viimisempänä viestinä, että goldie voittoon niin jollakin meni tunteisiin varmaan se, että siihen ehti tulla vajaa 30 yläpeukkua ja piti sitten poistaa :D mulla on kova usko, että suomalaiset näkee kappaleen hienouden. Ei siihe mitkään vauvan poistelut valitettasti auta.
Huomasin saman! Mullakin on nyt hyvä tunne että suomalaiset näkee laadun ja kappaleen ja esiintyjän hienouden.
Mites Goldielocksin vihaajat? Aika paskamaisia ovat.