Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
10621/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ei tiedä mikä on bi edes? Voi elämä. Ei se estä seurustelemasta miehen kanssa.

Tiedetään, että Biille kelpaa naiset ja miehet. Mutta kun nainen seurustelee vain yhden miehen kanssa, se on heterosuhde.

Vierailija
10622/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pahin korvamato ikinä tuo Ich komme. Hyvällä ja pahalla😄

Sama.

Ekalla kerralla meni koko lailla ohi. Mutta tokan kerran jälkeen olen ollut ihan riippuvainen tästä korvamadosta. Päivä ei lähde käyntiin ilman Ich kommea - vähän kuin päivä ilman kofeiinia. Joku transsi siihen on kirjoitettu sisälle hyvinkin nokkelasti.

Ei oikein toimi euroviisuissa jos menee ekalla kuuntelulla koko lailla ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10623/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista edes Erikan biisin sanoituksia vaikka oon kuunnellut sen kaksi kertaa kokonaan. Niin mitäänsanomaton biisu. Muut ehdokkaat ovat kyllä soineet päässä senkin edestä.

Mä oon kuunnellut Erikan biisin 3 kertaa eikä mitään jäänyt mieleen. Onko siinä edes mitään kertosäettä? Euroviisun pitäisi iskeä ja jäädä mieleen ekalla kuuntelulla. Erikan biisi on sellainen, että siihen on vaan ympätty kaikki mahdollinen mistä kuvitellaan viisufanien innostuvan. Tuloksena sillisalaatti. Ihmettelen että Chisu tekee noin laadutonta.

Siinä on paljon eri tasoja, ja jos ne ei aukene sulle, niin säälin sua. Vähän. Mutta säälin kuitenkin.

Vierailija
10624/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä UMK on jo ratkennut, jos ei Yle ihan mahdottoman huonoa esitystä Erikalle värkkää tällä kerralla. Vilpittömästi toivon, että levy-yhtiöstä joku on vahtimassa. Cicciolinan karhuja ja Bessin pesismailoja muistellen.

Vedonlyöntisivuston mukaan yli 60% tod.näköisyys

Juupa juu. Eipä tuo Windows95 ollut ennakkosuosikki.

En usko hetkeäkään, että Erika oikeasti voittaisi. 

En minäkään. Ei noin mielipiteitä jakavalla biisillä saa suurta enemmistöä taakseen.

Nooh, niinhän te sanoitte Käärijästä ja Windowsista myös.

Vierailija
10625/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista edes Erikan biisin sanoituksia vaikka oon kuunnellut sen kaksi kertaa kokonaan. Niin mitäänsanomaton biisu. Muut ehdokkaat ovat kyllä soineet päässä senkin edestä.

Mä oon kuunnellut Erikan biisin 3 kertaa eikä mitään jäänyt mieleen. Onko siinä edes mitään kertosäettä? Euroviisun pitäisi iskeä ja jäädä mieleen ekalla kuuntelulla. Erikan biisi on sellainen, että siihen on vaan ympätty kaikki mahdollinen mistä kuvitellaan viisufanien innostuvan. Tuloksena sillisalaatti. Ihmettelen että Chisu tekee noin laadutonta.

Päin vastoin, ei todellakaan ole laadutonta. Kerrankin hyvä kappale.

Vierailija
10626/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei tiedä mikä on bi edes? Voi elämä. Ei se estä seurustelemasta miehen kanssa.

Tiedetään, että Biille kelpaa naiset ja miehet. Mutta kun nainen seurustelee vain yhden miehen kanssa, se on heterosuhde.

No eihän ole, ei se suhde häntä heteroksi muuta.

Vierailija
10627/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänä kyseltiin, että raadinko äänet ovat nyt tärkeimpiä.

Eivät ole tärkeimpiä, mutta yhtä tärkeitä ovat kuin yleisöäänet, koska näiden painoarvo viisuissa on n. 50 - 50 %.

Vierailija
10628/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni tekisi lähettää tuo Goldielocks ja katsoa mitä tapahtuu. Mutta vihaajien paskamaisuuden takia tuen Erikaa ja hän saa kaikki ääneni. 

Vierailija
10629/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocksin biisi on  tarttuva ja sopivan erikoinen tunnelmaltaan ilman päälleliimattua erikoisuudentavoittelua ja väkisintehtyä euroviisumaisuutta. Olisi hyvä jos Suomesta näytettäisiin euroviisuissa välillä tällaistakin musiikkia ja vähän erilainen puoli. Lisäksi Goldielocks vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, jonka uraa ja musiikin tekemistä tukee mielellään.

Goldielocks jos joku voisi olla todellinen musta hevonen. Videon tyylisellä kiinnostavalla esityksellä voisi hyvinkin vedota sekä yleisöön, että raateihin. Olisi myös hienoa, jos saisi Euroviisuista ponnahduslaudan kansainvälisellekin uralle.

Video oli hieno! David Lynchmäinen. Mutta en tykännyt biisistä yhtään. Mitäänsanomaton.

Vierailija
10630/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocksin biisi on  tarttuva ja sopivan erikoinen tunnelmaltaan ilman päälleliimattua erikoisuudentavoittelua ja väkisintehtyä euroviisumaisuutta. Olisi hyvä jos Suomesta näytettäisiin euroviisuissa välillä tällaistakin musiikkia ja vähän erilainen puoli. Lisäksi Goldielocks vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, jonka uraa ja musiikin tekemistä tukee mielellään.

Goldielocks jos joku voisi olla todellinen musta hevonen. Videon tyylisellä kiinnostavalla esityksellä voisi hyvinkin vedota sekä yleisöön, että raateihin. Olisi myös hienoa, jos saisi Euroviisuista ponnahduslaudan kansainvälisellekin uralle.

Kyllä, biisin täytyy vakuuttaa yleisö ja raati. Muuten ei tule mitään.

Vierailija
10631/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pahin korvamato ikinä tuo Ich komme. Hyvällä ja pahalla😄

Sama.

Ekalla kerralla meni koko lailla ohi. Mutta tokan kerran jälkeen olen ollut ihan riippuvainen tästä korvamadosta. Päivä ei lähde käyntiin ilman Ich kommea - vähän kuin päivä ilman kofeiinia. Joku transsi siihen on kirjoitettu sisälle hyvinkin nokkelasti.

Ei oikein toimi euroviisuissa jos menee ekalla kuuntelulla koko lailla ohi.

No onhan siellä 2 kuuntelua, semit (Suomelle aina pakolliset) ja finaali. Sitten vaan pitää Erikan juosta ahkeraan niissä eri maissa järjestettävissä ennakkoesiintymisissä. Olisi ovela kikka ottaa Käärijä mukaan, ja laulaa myöskin Ruoskaa niissä.

Vierailija
10632/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, Viro se on noussut Oddseissa jo viidenneksi! Noususuunnassa ovat Espanja, Kreikka, Malta, Puola, Irlanti, laskussa Norja.

Onko Viro siis jo valinnut edustajan? Vai mistä nää kertoimet tulee?

Oliko Lenni-Kalle hakemassa Viron edustajaksi, vai oliko se joku toinen niistä maista?

Vierailija
10633/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä UMK on jo ratkennut, jos ei Yle ihan mahdottoman huonoa esitystä Erikalle värkkää tällä kerralla. Vilpittömästi toivon, että levy-yhtiöstä joku on vahtimassa. Cicciolinan karhuja ja Bessin pesismailoja muistellen.

Vedonlyöntisivuston mukaan yli 60% tod.näköisyys

Juupa juu. Eipä tuo Windows95 ollut ennakkosuosikki.

En usko hetkeäkään, että Erika oikeasti voittaisi. 

En minäkään. Ei noin mielipiteitä jakavalla biisillä saa suurta enemmistöä taakseen.

Nooh, niinhän te sanoitte Käärijästä ja Windowsista myös.

Ketkä te? Ite äänestin Käärijää ja Windows95mania. Tänä vuonna ehdottomasti Goldielocksia. 

Vierailija
10634/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole, ei se suhde häntä heteroksi muuta.

Sanoinko niin?

Vierailija
10635/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani mutta Goldielocksin kaltainen artisti ja biisi ei tuu ikinä voittamaan UMK:ta. Se on myös oma lempparini mutta olen realisti sen suhteen mitä suomalaiset äänestää. Jos juryillä olisi enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa UMK:n tulokseen niin sitten ehkä, mutta nykyisellään ei pienintä pelkoa voitosta... 

Vierailija
10636/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on paljon eri tasoja, ja jos ne ei aukene sulle, niin säälin sua. Vähän. Mutta säälin kuitenkin.

Mä säälim sua, jos toi on sun mielestä laadukasta musiikkia.

Vierailija
10637/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Goldielocksin esityksestä on osattu tehdä hieno niin hänellä on kaikki mahdollisuudet voittaa. Kappale on niin hyvä ja kerää varmasti ääniä sekä tuomareilta, että kansalta. Ei myöskään jaa mielipiteitä yhtä vahvasti kuin OML ja Erika, joten ääniä saa ehkä laajemmalta piiriltä. Goldielocks olisi loistava edustaja Suomelle. 

Olisi kyllä loistava edustaja. 😍

Alan ymmärtää niitä, jotka poistattaa näitä yhden ja saman tyypin kirjoittamia yksoikoisia Goldielocks-kommentteja. Lopeta jankkaaminen, ja yritä keskustella.

Vierailija
10638/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, biisin täytyy vakuuttaa yleisö ja raati. Muuten ei tule mitään.

Ei taida oikein lähteä yleisölle nimenomaan?

Vierailija
10639/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Taitava nuori nainen joka tekee itse biisinsä. Ei tarvitse hakea huomiota paljastelulla ja mauttomuuksilla kun on oikeasti lahjakas.

Olihan sillä aika tyköistuva puku...

Vierailija
10640/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä säälim sua, jos toi on sun mielestä laadukasta musiikkia.

Olen aina tykännyt Chisusta.

Ketju on lukittu.