UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Haluisin Viivin viisuihin. Haluaako Eurooppa Erikan?
Kuuntelin kappaleet. Kamalia kaikki. Kukahan ne on valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin Viivin viisuihin. Haluaako Eurooppa Erikan?
Pakko sanoa, että itsekin tykkäsin Viivistä,mutta jostain syystä se ei taida avautua,jos ei kieltä ymmärrä.
Tai jtn.
Neeallakin kiva ääni
Goldielle toivon muuten hyvää menestystä
Erikan haluan showllaan viisuihin (oletan,että showsta tulee hyvä).
Ainahan se yllätysmahdollisuus on. Muistan vieläkin "I love you:n" ja söpö video. Live veto ihan kamala.
Leikkiikö Vikman jotain Madonnaa? Myötähäpeä suuri.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan katso euroviisuja,jotta näkisin/kuulisin siellä vain englanniksi laulettavaa poppia, jota saa kunnolla radiosta joka päivä.
Sinä oletkin viisufani? Suurin osa euroviisukatsojista, niinkuin minäkin, ovat näitä popin kuuntelijoita ja äänestää sellaista mistä oikeasti pitää ja jota voisi laittaa soittolistalle. Toki lavaylöspanokin on tärkeä.
Ne jotkut erikoisuudet ovat vain huvituksia oikeiden biisien joukossa. Kiva jos joku (huono musiikkimaa) viitsii pilata kilpailumatkansa sellaiseen pelleilyyn. Mutta en todellakaan äänestäisi sellaista. Mutta jos Made of tulisi jostain muusta maasta niin tunnistaisin laatubiisin heti ja äänestäisin.
Hyvin harvinaista että Suomen ehdokkaissa on tämmöinen helmi. Koska tämä todennäköisesti syö ääniä niiltä muilta "englanniksi laulettavilta popeilta, joita saa kuulla radiosta joka päivä."
Niinpä niin!
Olen kuunnellut pätkiä muiden maiden todennäköisistä edustajista, ja vaikka 75 prosenttia on edelleen tyypillistä tylsää viisuainesta, niin ne loput on oppineet viime vuosista, että ei ole pakko kuulostaa Loreenilta päästäkseen finaaliin.
Eli kilpailu tulee olemaan kova myös sen suhteen, että miten erottua massasta.
Nyt Erika väittää " Youtube varjobännäsi musiikkivideoni, jotta ihmisten on vaikeampi löytää sitä."
Liian helposti löytyy se kamaluus
Vierailija kirjoitti:
Nyt Erika väittää " Youtube varjobännäsi musiikkivideoni, jotta ihmisten on vaikeampi löytää sitä."
Riippumatta siitä kuinka kamala jokin video on, niin jos siinä ei rikota lakia, ei sitä kuulu vapaassa kansalaisyhteiskunnassa bännätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan katso euroviisuja,jotta näkisin/kuulisin siellä vain englanniksi laulettavaa poppia, jota saa kunnolla radiosta joka päivä.
Sinä oletkin viisufani? Suurin osa euroviisukatsojista, niinkuin minäkin, ovat näitä popin kuuntelijoita ja äänestää sellaista mistä oikeasti pitää ja jota voisi laittaa soittolistalle. Toki lavaylöspanokin on tärkeä.
Ne jotkut erikoisuudet ovat vain huvituksia oikeiden biisien joukossa. Kiva jos joku (huono musiikkimaa) viitsii pilata kilpailumatkansa sellaiseen pelleilyyn. Mutta en todellakaan äänestäisi sellaista. Mutta jos Made of tulisi jostain muusta maasta niin tunnistaisin laatubiisin heti ja äänestäisin.
Hyvin harvinaista että Suomen ehdokkaissa on tämmöinen helmi. Koska tämä todennäköisesti syö ääniä niiltä muilta "englanniksi laulettavilta popeilta, joita saa kuulla radiosta
Lavaylöspano?
Ukrainakin pärjää aina paremmin,kun laittaa omalla kielellä. (Tai sitten keksityllä kielellä, kuten lasha tumbai)Mä haluan suomenkielistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Erikan kappale julkaistiin, yritin etsiä sitä vaikka millä hakusanoilla, eikä löytynyt.
Piti mennä umk:n sivuille, että pääsi näkemään videon, eli totta Erika puhuu.
Nyt videon löytää helpommin, eli muuttivat asetuksia kohun takia.
On olemassa rajat, joita Youtubessa yritetään noudattaa. Siihen kuuluu myös liian seksuaalisen sisällön estäminen. Siksi Erikan videota rajoitetaan.
Jos Erika viisuihin pääsee, esitys vaaditaan diskattavaksi. Ei siellä tota shittiä tulla hyväksymään, sorry tarkoitin taiteellisuuta.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se on varjobännätty. Sisältö on liian roisia.
Vierailija kirjoitti:
Oli eilinen uutinen. Ja se oli alhaalla listassa. Kokeilin itse. Jos laitoin esim umk nea river niin video tuli heti. Jos laitoin umk erika vikman niin tuli vaan reaktiovideoita ensin.
Vaikka et tykkäisi Erikasta niin kai sen video nyt pitäisi löytyä samalla tavalla kuin muidenkin?
(En tiedä onko enää shadowbanned, mutta oli ainakin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaukseni on että OML voittaa, koska suomalaiset äänestävät eniten tuon tyyppistä. Viime vuosina voittajina oli tuollaiset huumoribiisit
OML laulaa koiranpennusta josta kissaihmiset eivät välttämättä pidä. Erikalla on taa sanoituksissa ja esiintymisessä liikaa seksiä joka myös voi karsia ylesö ja ehkä myös tuomariston ääniä.
Nyt et varmaan ymmärtänyt Puppyn sanoitusta😉
OML leviää rumia juttuja mm. TikTokissa ja tätä myöten kysymyksiä, joutuvatko diskatuiksi. Minä en väitä että jutut olisi totta, tuli vaan useamman kerran vastaan.
Mitä juttuja?
Miks tuo goldielocks tuijottaa tuolla lailla alta kulmain? Tulee mieleen joku vuosituhannen vaihteen marilyn manson. Tai tämä video 👇 Äänikin yhtä musikaalinen:
Vierailija kirjoitti:
Jos Erika viisuihin pääsee, esitys vaaditaan diskattavaksi. Ei siellä tota shittiä tulla hyväksymään, sorry tarkoitin taiteellisuuta.
Huoh. Mutta hatari fetissigeareissaan oli ok? Oletko katsonut sen videon?
Tuntuu,että täällä kommentoivat eivät olisi ikinä edes viisuja nähneet.
Todella omituista.
Vierailija kirjoitti:
Miks tuo goldielocks tuijottaa tuolla lailla alta kulmain? Tulee mieleen joku vuosituhannen vaihteen marilyn manson. Tai tämä video 👇 Äänikin yhtä musikaalinen:
Sen kulmat on ilmeisesti vaalennettu, sillä olivat aiemmin tummat. Siitä tulee tuo ilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainakin pärjää aina paremmin,kun laittaa omalla kielellä. (Tai sitten keksityllä kielellä, kuten lasha tumbai)Mä haluan suomenkielistä.
Lasha tumbaissa lauletaan eniten englanniksi ja saksaksi ja tuota keksittyä kieltä on vain muutama sana koko biisissä.
Minkä saman? Itse en ole seurannut Erikaa ja tiesin häneltä vain ciccilionan, syntisten pöydän ja ruoskan ennestään.
Viisuihinhan tässä haetaan esiintyjää. Ei mua ainakaan haittaa,jos ennenkin ollut vihjailevia lauluja.