UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä lauloi että olen tulossa, selvällä suomenkielellä
Onko siitä idea Erikan biisiin?
Vierailija kirjoitti:
Erika on upea nainen ja estradiesiintyjä. En usko että kukaan vihaa häntä. Sanat biisissä ovat turhan härskit. Muuten olisi todella hyvä.
Seksistä on laulettu iät ja ajat. Esim kuuntele kaikkien miesrappareidenkin laulujen sanoja. Enemmän ihmiset syttyy melodiasta. Tämä ich komme jää soimaan päähään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat äänestää ihan ketä haluat ja niin muutkin. Toivottavasti Suomi ei taas lähetä jotain samantekevää nättiä, ettei kukaan vaan miettis meistä mitään.
Jos vähänkin tahtoisi laskelmoida, kannattaisi lähettää jotain homoeroottista, koska homot ovat yksittäisistä turistiryhmistä se, joka kuluttaa eniten rahaa kohteessa.
Ei homoilla ole tarvetta nähdä laulukilpailussa homoeroottist
Ok. Tottahan se on, mutta jollain perusteella kuitenkin päätetään ne matkakohteet ja sellainen "squeky clean" -imago ei kaikkia houkuta. Että on tosi nättiä. En kyllä tajua moniko täällä tajuaa mitenkä korneja nää ekat biisit olivat. Nehän olivat myös täynnä sitä vihjailua. Jotenkin, että olenpa viaton, lallallaa...
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että nyt ei tarvitse jännittää osaako joku laulaa livenä kuten yleensä :D
Mä kyllä pelkään, että Erikan biisi on kauheen vaikee livenä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin Vikmanin Ich Kommen yhden kerran ja mietin ehtisikö tuotanto vielä muokata biisin uusiksi. Siitä tulisi aivan loistava, kun erilaisia osia karsittaisiin pois ja loppuosan energinen pätkä toistuisi jo aikaisemmin kappaleessa eli tulisi kappaleessa kahteen kertaan. Nyt se on liian sekava ja siihen on yritetty laittaa "jokaiselle jotakin". Energinen huippuosa lopussa menee ihan hukkaan, kun se on niin lyhyt ja soi kappaleessa vain kerran, vaikka se on hittiainesta. Sitten biisistä tulisi miljoonien saksankielisten eurooppalaisten euroviisusuosikki ja se saisi ääniä. Eikä tarvitsisi enää hävetä hupiukkojen takia.
Siis meinaat että Erikan pitäisi olla biisin aikana useamman kuin yhden miehen kanssa? Kun ei yksi mies kyllä ehdi 3 minuutin aikana kahdesti tulemaan. On sulla hurjat haaveet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaukseni on että OML voittaa, koska suomalaiset äänestävät eniten tuon tyyppistä. Viime vuosina voittajina oli tuollaiset huumoribiisit
OML laulaa koiranpennusta josta kissaihmiset eivät välttämättä pidä. Erikalla on taa sanoituksissa ja esiintymisessä liikaa seksiä joka myös voi karsia ylesö ja ehkä myös tuomariston ääniä.
Nyt et varmaan ymmärtänyt Puppyn sanoitusta😉
OML leviää rumia juttuja mm. TikTokissa ja tätä myöten kysymyksiä, joutuvatko diskatuiksi. Minä en väitä että jutut olisi totta, tuli vaan useamman kerran vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Käärijä sai olla sexysymboli mutta ei erika?
Oliko se muka?
Oli, sillä näkyi jopa nännit
Apua, jos se olis hönkiny ja voihkinu mikkii ICH KOMME. Olisko menny läpi?
Käärijä on niin rohkea ja rajoja rikkova, hönkii vain erikseen maksua vastaan. Tässä sitä kaksinaismoralismia kerrakseen. Ja siis pidän molemmista, sekä Käärijästä että Erikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Käärijä sai olla sexysymboli mutta ei erika?
Oliko se muka?
Oli, sillä näkyi jopa nännit
Apua, jos se olis hönkiny ja voihkinu mikkii ICH KOMME. Olisko menny läpi?
Käärijä on niin rohkea ja rajoja rikkova, hönkii vain erikseen maksua vastaan. Tässä sitä kaksinaismoralismia kerrakseen. Ja siis pidän molemmista, sekä Käärijästä että Erikasta.
Minusta Käärijä on vaan nolo, kun aloitti Onlyfans-uran. 🙈 t.eri
Käärijän pisteitä on kyllä pudonnut, kun lähti kaikkiin roskamainoksiin mukaan. En nyt mainitse niitä. 😁
Mun nuoruudessa laulettiin: vien jotakin mun johonkin sun ja punastun. Ihan hirveetä!
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei noilla biiseillä tule Suomelle voittoa Sveitsissä.
Ei niin. Tasapaksua ja erottumatonta. Minusta Erikan biisi ei ole hyvä.
Erikan viisi on hirvee meteli osa biiseistä tylsiä ja kaikista biiseistä puuttuu koukku ja euroviisuissa tarvittava muistiin jääminen.
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks Baseliin! 👏🏻
Naah.
Ihan ok jammailubiisi,mutta ei viisumatskua. Tämän ovat monet kommentaattoritkin sanoneet. Tyyliin" menee omalle soittolistalle, mutta ei viisumateriaalia"
En mä ainakaan katso euroviisuja,jotta näkisin/kuulisin siellä vain englanniksi laulettavaa poppia, jota saa kunnolla radiosta joka päivä.
Oikeastaan koranpentubiisi on hyvä
Eikö ketään muuta kyllästytä tuo Erikan samanlainen kiemurtelu joka biisussä. Nyt on jo niin nähty saman toistoa. 👎
Kai te ymmärrätte, että nuo Erikan haukkumiset on pelkkää mainosta hänen kappaleelle? Vai siksikö te näitä kirjoitattekin?
Joko sanna ukkola täti on kirjoittanut kolumnin?
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei noilla biiseillä tule Suomelle voittoa Sveitsissä.
Väännetään tämä nyt rautalangasta vielä kerran: me emme halua voittaa. Toinen sija on se paras sijoitus. Saa sympatiaa, huomiota ja joku toinen maksaa laskun. Meillä kävi vielä niin perhanan hyvä tuuri pari vuotta sitten, että saatiin ruottalaiset maksajan rooliiin ja vetämään maailman kamalimmat euroviisut ja itse saimme kaiken huomion, sympatian ja UMK julistettiin Melloja paremmaksi. Mitä vielä voimme haluta? Ei ainakaan voittoa.
Mutta ei tuo toinen sijakaan kyllä tipu ihan tuosta vaan näillä biiseillä, sen verran voin myöntää.
Nyt oli harvinaisen vahva boomerikommentti.😅