UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Kuuntelin Vikmanin Ich Kommen yhden kerran ja mietin ehtisikö tuotanto vielä muokata biisin uusiksi. Siitä tulisi aivan loistava, kun erilaisia osia karsittaisiin pois ja loppuosan energinen pätkä toistuisi jo aikaisemmin kappaleessa eli tulisi kappaleessa kahteen kertaan. Nyt se on liian sekava ja siihen on yritetty laittaa "jokaiselle jotakin". Energinen huippuosa lopussa menee ihan hukkaan, kun se on niin lyhyt ja soi kappaleessa vain kerran, vaikka se on hittiainesta. Sitten biisistä tulisi miljoonien saksankielisten eurooppalaisten euroviisusuosikki ja se saisi ääniä. Eikä tarvitsisi enää hävetä hupiukkojen takia.
Ihmiset ovat niin noloja. Vihaavat Erika vikmania koska hän on "avoimesti seksuaalinen". Kuitenkin hän on hyvä esiintyjä, lauluja ja karismaattinen, vähäniinkuin Käärijä. Itse olen nainen ja ei tarvitse kateellisena vihata Erika Vikmania koska olen itse kaunis ja hyvä itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Mut täshä viännettää savvoo:
Ja ennen ku tullee se huutaa mulle
Ich komme
Ich komme
Ja siihen mä kajautan kovvaa: Ich komme!
Ja kun haluut taas lovvee huuda encoree!
Jaa mulla soi päässä jatkuvasti tuo Ich komme, kertoo jostain? En edes oikeasti kuuntele tämäntyylistä musiikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä tykännyt kaksimielisistä tai härskeistä biiseistä Umk:ssa (kuuma jäbä, hoida mut) ja nyt Erika. Ei vaan toimi minulle.
UMK:n sabluunaan näkyy kuuluvan nykyisin yksi härski biisi. Kuuma Jäbä tosin vain hieman vihjaileva, seuraava jo asiaan menevä, viime vuonna paljas perse ja tänä vuonna seksiakti. Mitähän seuraavaksi.
Todellakin, mitähän seuraavaksi. Yhdyntä lavalla?
UK:n esityksessähän sellainen jo miesten välillä vuosi sitten nähtiin.
Jaa sisälsi yhdynnän se esitys, en huomannut?
Esitettiin miehet panemassa takaa toisiaan. Palaute tosin oli sitä luokkaa
Kaikkeen tanssijatkin työssään joutuu. Olivatkohan etukäteen tietoisia, mitä tuleman pitää? Vaikuttivat kyllä todella ammattitaitoisilta, osaavilta ja olivat roolissaan uskottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut täshä viännettää savvoo:
Ja ennen ku tullee se huutaa mulle
Ich komme
Ich komme
Ja siihen mä kajautan kovvaa: Ich komme!
Ja kun haluut taas lovvee huuda encoree!
Ny tulloo ja kovvoooo
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat niin noloja. Vihaavat Erika vikmania koska hän on "avoimesti seksuaalinen". Kuitenkin hän on hyvä esiintyjä, lauluja ja karismaattinen, vähäniinkuin Käärijä. Itse olen nainen ja ei tarvitse kateellisena vihata Erika Vikmania koska olen itse kaunis ja hyvä itsetunto.
Pistäppä korkki kiinnialkaa jo itsesäälis olla syvältä.
Aivan ihanat rinnat Erikalla... T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä. Minkähänlainen livelaulu?
Varmaan aika jees mitä oon sen klippejä katellut Youtube shortseissa
Jänis istui maassa torkkuen, torkkuen
Mikä sul on jänönen, kun et enää hyppele
ICH KOMME, ICH KOMME!
Ja se Ich kommekin on lausuttu suomalaisittain "ih komme". Ja "enkore" myös.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä tässä loppuillasta vain kaksi aktiivista kirjoittajaa?
Toinen vihaa Erikaa ja seksiä.
Toinen kirjoittaa typeriä vitsejä ja nauraa omille jutuilleen.
Vihaa Erikaa? Vihaa on ehkä väärä sana. Rakastan seksiä.
Miksi Käärijä sai olla sexysymboli mutta ei erika?
Joo mutta ei noilla biiseillä tule Suomelle voittoa Sveitsissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Käärijä sai olla sexysymboli mutta ei erika?
Oliko se muka?
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei noilla biiseillä tule Suomelle voittoa Sveitsissä.
Tuskin millään tulee tosiaan voittoa. Se nyt ei ole mitenkään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä tässä loppuillasta vain kaksi aktiivista kirjoittajaa?
Toinen vihaa Erikaa ja seksiä.
Toinen kirjoittaa typeriä vitsejä ja nauraa omille jutuilleen.
Ei tarkoita että vihaa seksiä jos ei tykkää Erikan biisistä, yrittäkää nyt ymmärtää se. Miten voi ottaa jollakin noin koville, että kaikki eivät tykkää pikkutuhmista biiseistä. Tai en tiedä onko Erikan biisi enää pikkutuhma, sehän oikeastaan on suoraan ihan sitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mulla soi päässä jatkuvasti tuo Ich komme, kertoo jostain? En edes oikeasti kuuntele tämäntyylistä musiikkia
Du willst kommen.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siitä, että se kamala kertosäe jää ärsyttävästi päähän junnaamaan, mikä ei siis ole mitenkään miellyttävä tunne.
Ei homoilla ole tarvetta nähdä laulukilpailussa homoeroottista sen enempää kuin heteroilla heteroeroottista. Tai erottista yleensäkään keskivertokuluttajalla kenelläkään. Toki hyvä biisi voi sisältää eroottisia elementtejä, mutta mitenkään välttämätöntä se harvalle on.