UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Redditissä inhotaan tätä, vaikka yleensä siellä tykästytään meemibiiseihin ja televote-magneetteihin.
Ja siellä puolustettiin No Rulesia aika tarmokkaasti. Mutta tähän ei nekään kykene. Viisu saa herättää tunteita, mutta ei näin voimakkaita näin varhain, jos menestyä mielii.
Minäpä veikkaan että tämä lässähtää livenä ihan täysin. Ovat jo kameran edessä vähän kokemattoman oloisia muihin verrattuna, Neeassa vähän samaa. Lauluosuudet ri välttämättä osu kovin kohdilleen livenä. Ja esityksessä on kuulemma luvassa jotain mitä ei ole UMK:ssa ennen nähty eli eiköhän mene yliyrittämiseksi ja huonolla tavalla överiksi. Tämmönen huumorihevi tarvisi mielestäni yksinkertaisen esityksen eli ihan vaan bändin tekemässä mitä parhaiten osaavat, vähän moshaamista ja kreisipartyä ja pyroja. Mutta veikkaan että lavalla nähdään jotain typerää Portion Boysin sekoilun tyyliin.
Esiintymisjärjestyksen arvonta tekee tästä mielenkiintoisen homman, voi olla ettei mitään herättelyjä edes tarvita. Tosin mun mielestä Nellin ja Viivin ja Costeen ja Neean biisit ei ole edes samantapaisia.
Mä eniten odotin One Morning Leftiä, kun on mun genreä, mutta nyt en oikein syttynyt. Kuulosti ihan It's crazy, it's party vol. 2:lta.
Olisivat vetäneet ihan omalla tyylillä, kuin ottamalla Käärijästä mallia.
Neea River on vieläkin mun ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hereille ravistaminen on mielestäni vähän turha meriitti, kun itse viisuissa on kymmeniä biisejä ja on ihan sattumankauppaa, osuuko hitaampien ennakkosuosikkien keskelle vaiko toimiiko itse herättäjänä. Joskus käy niin että joku kultakurkku balladinsa kanssa näyttäytyy sitä seuraavaan älämölöön verrattuna positiivisesti.
Sepä se. Ja en mä vaan tajua miksi tästä pitää nyt tehdä Suomen jokavuotinen juttu, että pitää eRoTtUa jos ei hyvällä, niin sitten pahalla. Kun sen kappaleen pitäisi olla hyvä saadakseen edes niitä yleisöääniä. Dark Side oli hyvä, Cha Cha Cha oli hyvä. Mä niin näen tämän jäävän Windows95manin tavoin finaalin häntäpäähän muutamalla pisteellä.
Puppy on liian vähän, liian myöhään. Käär
"Kiusallinen ja laskelmoitu. Nuoriso sanoisi että cringe."
Aikuiset miettii "hmmm onko tämä lapsille tehty versio Rammsteinin Puppesta?" Eli erittäin kiusallinen ja erittäin laskelmoitu.
Mulle ainoo biisi, jonka olen halunnut kuulla uudelleen on Nelli Matulan Hitaammin hautaan. Ainoa, mistä on tullut hymy huulille.
Costeen biisistä tuli kans, että "ihan ok".
Nightmares oli aika mitäänsanomaton ja Ainasta tuli sellainen "tätä joudun kuulemaan" -fiilis. Puppystä vaan, että "koska tää loppuu".
Mä sanoisin, että Käärijä/CCC oli liian iso juttu Umk:lle, että nytten he yrittävät etsiä samanlaista ilmiötä
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy mikä vaan kunhan se ei ole tämä Puppy. Sitten pitäisi jättää viisut katsomatta :(
Itsellä se on Viivi, ei pysty.
Nelli kun repäsis ja tekis jonkun teatterimaisen esityksen niin näkisin siinä potentiaalia. Kertsi on hyvä ja tarttuva. Toki goldielocks voi myös iskeä tähän saumaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin, että Käärijä/CCC oli liian iso juttu Umk:lle, että nytten he yrittävät etsiä samanlaista ilmiötä
Kyllä nyt rutinoituneen UMK-tiimin pitäisi tajuta, että OML ja Puppy ovat kaukana ilmiöstä. Bändi on perustettu lähes 20 vuotta sitten, mutta kukaan ei tunnu tietävän porukasta ja sen musiikista yhtään mitään.
"Aikuiset miettii "hmmm onko tämä lapsille tehty versio Rammsteinin Puppesta?" Eli erittäin kiusallinen ja erittäin laskelmoitu."
En muistanutkaan tuota Rammsteinin Puppe-biisiä. Sekin vielä.
Puppy voi olla cringe, vaan näin on Erikakin. Eli kisa kahden cringen välillä?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa mitä mieltä se Winner on tästä, varmaan inhoaa?
Eka biisi tähän astisista, joka meni soittolistalle.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
"Aikuiset miettii "hmmm onko tämä lapsille tehty versio Rammsteinin Puppesta?" Eli erittäin kiusallinen ja erittäin laskelmoitu."
En muistanutkaan tuota Rammsteinin Puppe-biisiä. Sekin vielä.
Enemmän tuosta tulee mieleen Electric Callboy kuin Rammstein, mutta ei silti suora plagiaatti mistään heidän biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli edes yksi biisi joka on jotain muuta.
Ajattelenkin asiaa niin, että tämä on sitten finaalissa se joka herättää torkkujat niiden poppien välissä
Ja oikeasti luulet että reaktio on että Wow! Äänestänpä tätä eikä Mitä helv roskaa tuokin ?Tämä oml on todella ịdioottien tekemää "musaa" ịdiooteille.
Itse olet idiootti, jolle mikään ei kelpaa.
Musavideolla oli heti hauskoja kommentteja, kuten:
First time: What just happened?
Second time: Okay... I kinda dig itThird time: PUPPYYYYYY!!!!
meow cat
Finland: hold my puppy
Vierailija kirjoitti:
Mittee mieltä se joka meinas kylän raitilla alastonna juoksennella?
Kerroppa nytte juoksetko vaiko ekkö. Nähhäänkö me täällä viuhahdusvideota?
Mä oon juossu nakuna tän tahdissa koko aamun. Puppy on just sopiva biisi siihen ;DDDD
Menkää töihin... eiku me mennään juoksemaan nakuina TORILLE!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
CCC:stä tiesi heti ensi kuulemalta, että tulee vetoamaan Euroviisuyleisöön laajasti. Samoin sen, että kyseessä oli ns. kerran elämässä-tyyppinen täydellinen onnistuminen, jota edes artisti itse tuskin kykenisi toistamaan. UMK-tuotantokin varmasti ymmärtää, että samaa on turha odottaa, eikä sitä taatusti Puppyltäkään odoteta. Puppy nyt vaan yksinkertaisesti on erinomainen UMK ehdokas ja toistaiseksi ainut, joka on pelastanut tämän vuoden tasaiselta tylsyydeltä ja mieleen jäämättömyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä veikkaan että tämä lässähtää livenä ihan täysin. Ovat jo kameran edessä vähän kokemattoman oloisia muihin verrattuna, Neeassa vähän samaa. Lauluosuudet ri välttämättä osu kovin kohdilleen livenä. Ja esityksessä on kuulemma luvassa jotain mitä ei ole UMK:ssa ennen nähty eli eiköhän mene yliyrittämiseksi ja huonolla tavalla överiksi. Tämmönen huumorihevi tarvisi mielestäni yksinkertaisen esityksen eli ihan vaan bändin tekemässä mitä parhaiten osaavat, vähän moshaamista ja kreisipartyä ja pyroja. Mutta veikkaan että lavalla nähdään jotain typerää Portion Boysin sekoilun tyyliin.
Joo, siis en nyt alkujärkytyksen jälkeen osaa edes enää vihata puppya, mutta tämmöinen gimmick act kyllä vaatii luontaisen koomikon toimiakseen, kuten Käärijä, Euroneuro-tyyppi ja Verka olivat. Bändin ukot vaikuttivat vähän liian väsyneitä, varmaan itsekin miettivät että me ollaan liian vanhoja tähän touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainoo biisi, jonka olen halunnut kuulla uudelleen on Nelli Matulan Hitaammin hautaan. Ainoa, mistä on tullut hymy huulille.
Costeen biisistä tuli kans, että "ihan ok".
Nightmares oli aika mitäänsanomaton ja Ainasta tuli sellainen "tätä joudun kuulemaan" -fiilis. Puppystä vaan, että "koska tää loppuu".
Mä tykkäsin myös Ainasta ja sen kertsi on soinut tässä pari päivää päässä, mutta yhdyn muuten tuohon että Nellin biisistä on yllättäen tullut näistä suosikkini ihan kappaleena, jos nyt ei tujoteta viisumenestyspotentiaalia (tässä mielestäni Aina on tällä hetkellä lupaavin ehdokas). Yllätys tämä on siksi, koska en yleensä kuuntele vapaaehtoisesti juuri ollenkaan suomenkielistä naispoppia ja olin ennakkoluuloinen etenkin Matulan suhteen, kun kuulin häntä joskus vuosia sitten jossain ohjelmassa eikä silloin iskenyt yhtään. Tämä kuitenkin jostain syystä iskee.
Laskelmoitu, yrittää olla hauska siinä onnistumatta, Electric Callboy Wishistä, tämä on jo nähty jne.