Käykö muut usein kyykkypissalla pitkillä automatkoilla?
Itse ajan paljon pitkiä työmatkoja niin välillä tulee niin pakottava hätä että on pakko mennä p paikalle pissalle... Onneks näin kesällä vähän mukavempi Kyykkiä kuin talvella
Kommentit (25)
Jos tulee kusihätä ajomatkan aikana, niin kusen housuihini, jossa tietenkin on Pampers-vaippa kaksinkertaisena.
En, olen opettanut rakkoni " tavoille".
Maanteiden varsilla on riittävästi liikenneasemia siisteine vessoineen.
Mulla on löyhykauha johon pissaan pakettiauton takaosassa ja kaadan pissat maanhan. Ja tietenkin intiimipyyhkeitä joilla pyyhin.
Minä laitan pitkien automatkojen ajaksi katetrin. Kivasti pussi täyttyy, monesti meinaa ihan purskahtaa!
En käy, jaksan pidättää siihen asti että tulee joku huoltis vastaan.
Ostin juuri pipineten (matkavirtsakannu) mutta se on ihan hämäystarkoituksiin. Kesät vietetään seudulla jossa ei juuri ole joko pissapuskaa tai pissarauhaa. Pisin kesäreissu oli 13000 km, sinänsä puskat tulevat kyllä tutuiksi. Kivempi vaihtoehto kuin pahimmat huoltsikat tai huussit.
Ajon aikana potalle. Cruise päälle, potta penkille ja kyykky ureat siihen. Ei ole aikaa pysähdellä !
Kesäisin tulee käytyä aika usein puskapissalla
No pakkohan se on käydä, jollei ole vessaa lähimailla. Normaalisti jaksan hyvin pidätellä seuraavalle huoltoasemalle, mutta pakottavaan tarpeeseen vaikuttaa muutama asia: ollaanko tiuhaan vai harvaan asutulla seudulla, onko kylmä vai lämmin vuodenaika ja onko juuri ennen lähtöä nauttinut paljon kahvia tai vaikka keskivahvoja "virvokkeita". Yritän kyllä välttää kyseisiä nesteitä, varsinkin talviaikaan, kun tiedän, että 1. huoltoasemia on reitillä harvassa, 2. on kylmä sää, mikä vähentää nesteen poistumista hikoilun kautta, ja 3. on kylmä sää, mikä tekee kyykkimisestä ikävämpää.
Kun pitkää ajomatkaa edeltää pullollinen energiajuomaa, sen tietää että pissahätä tulee siellä missä huoltamoita ei ole. Kyllä täytyy käydä välillä puskassa. Kaikki P-paikat eivä sovellu pissimiseen, koska eivät koukkaa edes metsän puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on löyhykauha johon pissaan pakettiauton takaosassa ja kaadan pissat maanhan. Ja tietenkin intiimipyyhkeitä joilla pyyhin.
😂 Kätevää 👍
En, lyhyellä kusiputkella varustettuna on mukavampi käydä huoltsikan vessassa. Johan nykyään saa punkinkin pipariinsa jos metikössä kyykkäilee.
Joo käyn. Nopeampaa kun huoltamolla pysähtyminen. Ja kesällä maastossa työpäivien aikana kyykkypissalla käyminen on ihan normi, lähin huoltsikka voi olla kymmenien kilometrien päässä oleva kylmäasema.
Joskus hämmentää nämä bussipysäkeillä ja tien varressa kuskelijat, erityisesti silloin kun olen juuri ajanut huoltoaseman ohi tai jos 5 minuutin ajomatkan päässä olisi mahdollisuus mennä vessaan. Tosi usein olen nähnyt erityisesti miehiä kusella jollain linja-autopysäkillä tai vastaavalla ja olisi tosiaan ollut muutaman minuutin ajomatkan päässä vessa.
Silloin, jos ollaan jossain sellaisella taipaleella, että lähimmälle huoltoasemalle on matkaa, niin ymmärrän oikein hyvin, jos hätä yllättää.
Mä yleensä kyllä jaksan pidättää seuraavalle huoltoasemalle asti tai ennakoin vessassakäyntejäni.