Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
5681/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vannon jos noi jätkät voittaa lopetan ikuisesti viisujen katselun

Sovittu. Muistakin kans!

Vierailija
5682/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanat aivan uskomattoman huonot, kuka nää on sanoittanut ja koko biisikin yhtä sekoilua. Mitenkään ei kitaristien tai basistin taidot tule tässä esillä, kun soittimet heiluvat ilmassa lähinnä. Rumpali taitaa kerran yhdessä kohtaa lyödä rumpuja muuten ihan vaan sitä sillisalaattihuutoa ja jytää taustalla, nää ei soita kun vaan hyppii ja pomppii eli soittovälineet on lähinnä ainakin videolla vaan rekvisiittaa. Ei toimi ei. Jos nyt ajatellaan ulkomaalaisia, niin uskoisin, että mielikuva on, että tämä on lähinnä painajainen pienestä koiranpennusta ja mitä kamalaa sille voi sattua pian. 

Koiranomistaja: Voi Nightmare, sua puppy, sä oot ihan sekaisin. Nyt kuules, vaikka mä rakastan sua aina. aina. aina, niin pikkuisen hitaammin hautaan...

Puppy: hold my paws

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuunnellaan puhtaasti kappaletta, niin kyllä Puppy on tähän astisista paras. Muissa ei ole sitten yhtään hittipotentiaalia

Jep. Tämmönen viisubiisin pitää ollakin jos kaikki muut on ponnettomia vetelyksiä. Paras live ja paras biisi valitaan oli se sitten vaikka kymmenes kerta putkeen kun valitaan 'sekoilua'. Tehkää parempia biisejä!

Vierailija
5684/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa nää raivoamiset tästä biisistä. Ootteko ihan ok? 😂 ei kai tämä noin vakavaa ole ja ketään ei ole vielä edes valittu ja kaksi biisiä jäljellä.

"... and they call it puppy love..."

-winner-

Vierailija
5685/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen kappale kuin Puppy, mikä on kasattu kokoon pienistä palasista, että miellyttäisi mahdollisimman montaa viisukatsojaa... Niin näyttäkääs viisu jota ei ole kasattu miellyttämään viisukatsojia?

Tämä ei miellytä tuomareita, se on itsestään selvää, eikä sen pitäisi yllättää ketään, ettei tule voittamaan viisuja.

Vierailija
5686/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma järjestys tällä hetkellä:

Puppy 4/5

Nelli 3/5

Neea 3-/5

Viivi 2-/5

Costee 1+/5

Vierailija
5687/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuten viimeksi niin sovelluksella voi äänestää ilmaseksi yhden kerran joten kaikilla on sanavaltaa! muistakaa vaan ladata valmiiksi, itse en päässyt äänestämään toissavuonna kun mokasin. En muista olinko uloskirjautuneena vai mitä. Muillakin oli täällä tän takia ongelmia. Viime vuonna olin valmiina hyvissä ajoin :D

Vierailija
5688/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma järjestys tällä hetkellä:

Puppy 4/5

Nelli 3/5

Neea 3-/5

Viivi 2-/5

Costee 1+/5

Kaikista muista on artistin nimi, mutta ekasta ei....

Vierailija
5689/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppy ois eri sanoituksella ollut ihan mukiinmenevä. Nyt yritettiin liikaa vähän joka osa-alueella, kun ois pitäny vähän jarruttaa joiltain osin. Cha cha chan ja viime vuoden Kroatiankin charmi oli siinä että sanoitus ei lähtenyt laukalle vaikka olisi voinut, vaan kertoi vaan tarinansa.

Vierailija
5690/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sellainen kappale kuin Puppy, mikä on kasattu kokoon pienistä palasista, että miellyttäisi mahdollisimman montaa viisukatsojaa... Niin näyttäkääs viisu jota ei ole kasattu miellyttämään viisukatsojia?

Tämä ei miellytä tuomareita, se on itsestään selvää, eikä sen pitäisi yllättää ketään, ettei tule voittamaan viisuja.

Who let the dogs out ei oo biisinä kummoinen, eikä olisi Viisuja voittanut, mutta niinpä vaan sen kaikki tietää.

-winner-

Vierailija
5691/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppy ois eri sanoituksella ollut ihan mukiinmenevä. Nyt yritettiin liikaa vähän joka osa-alueella, kun ois pitäny vähän jarruttaa joiltain osin. Cha cha chan ja viime vuoden Kroatiankin charmi oli siinä että sanoitus ei lähtenyt laukalle vaikka olisi voinut, vaan kertoi vaan tarinansa.

Mutta sanoilla ei viisuissa _mitään_ väliä, joten ei haittaa!

Vierailija
5692/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kuten viimeksi niin sovelluksella voi äänestää ilmaseksi yhden kerran joten kaikilla on sanavaltaa! muistakaa vaan ladata valmiiksi, itse en päässyt äänestämään toissavuonna kun mokasin. En muista olinko uloskirjautuneena vai mitä. Muillakin oli täällä tän takia ongelmia. Viime vuonna olin valmiina hyvissä ajoin :D

Olen valmiina. Muutaman tekstiviestiäänenkin lähetän, ja yksikään niistä ei lähde Puppylle.

Vierailija
5693/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä maassa on uskomattoman heikko taso, kun tämän parempaa ei löydy. Ei minkäänlaista lahjakkuutta kenelläkään.

Katso UMK:n alkuaikoja, silloin taso oli oikeasti aika heikko. Ei siellä muidenkaan maiden karsinnoissa mitään huikeita ihmeellisyksiä aina ole. 

Vierailija
5694/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelli kun repäsis ja tekis jonkun teatterimaisen esityksen niin näkisin siinä potentiaalia. Kertsi on hyvä ja tarttuva. Toki goldielocks voi myös iskeä tähän saumaan hyvin.

Nelli on ehdottomasti puppyn jälkeen paras, mutta en usko, että livellä voi kammeta ihan niin suosituksi, että voittaisi. Nelli on tosi hyvä livenä ja osaa liikkua, mutta biisi on liian tasainen. Harmi, oispa siinä melodisesti vielä jotain enemmän.

Vierailija
5695/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivin on pakko voittaa. Autenttisin kappale

Vierailija
5696/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Puppysta ja odotan mielenkiinnolla minkälainen live tulee olemaan.

Vierailija
5697/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Puppysta ja odotan mielenkiinnolla minkälainen live tulee olemaan.

Sama! nyt äänestäisin tätä, mutta live ratkasee.

Joidenkin pitää muistaa, ettei miinuspisteitä voi antaa 😂

Vierailija
5698/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa nää raivoamiset tästä biisistä. Ootteko ihan ok? 😂 ei kai tämä noin vakavaa ole ja ketään ei ole vielä edes valittu ja kaksi biisiä jäljellä.

Tällainen biisin yltiöpäinen vihaaminen/rakastaminen tarkoittaa yleensä sitä, että kappaleella on todellakin potentiaalia!

Vierailija
5699/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen biisin yltiöpäinen vihaaminen/rakastaminen tarkoittaa yleensä sitä, että kappaleella on todellakin potentiaalia!

Mutta ei tällä. Tämä kompastuu omaan überöveriuteensä.

Vierailija
5700/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään. Etenkään tässä tapauksessa.

Ketju on lukittu.