Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
5661/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku komediabiisi on aina pakko ottaa yhdeksi vaihtoehdoksi, niin voisko se olla vaihtelun vuoksi edes joku naistrio kanteleen kanssa. On sinne varmasti lähetetty joitain omintakeisia kansanmusiikkikipaleita. 

Vierailija
5662/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelli kun repäsis ja tekis jonkun teatterimaisen esityksen niin näkisin siinä potentiaalia. Kertsi on hyvä ja tarttuva. Toki goldielocks voi myös iskeä tähän saumaan hyvin.

Goldielocksilta voisi ottaa sen minikaupungissa jättiläisenä kuljeskelun mukaan lavaesitykseenkin, jos sopii biisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5663/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electric Callboy muuten julkaisee uuden sinkun ens viikolla. Kiro taitaa odottaa sitä jo control+c ja control+v valmiina.

Vierailija
5664/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti oon eniten tykännyt Puppysta, vaikkakaan en silti haluaisi sitä lähetettävän euroviisuihin. Videossa ja bändin jäsenissä on jotain kiusaannuttavaa ja päälleliimattua. Tuntuu, että yrittävät liikaa ja esittävät muuta mitä ovat.

Vierailija
5665/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OML:llä on suhteita Saksaan, ja Vikman kokeilee saada suhteita Saksaan.

Vierailija
5666/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppy on ensimmäinen biisi, joka on herättänyt voimakasta keskustelua itse biisistä, niin puolesta kuin vastaan. Tähän astiset ehdokkaat on yksinkertaisesti olleet niin mitään sanomattomia, ettei niistä ole edes oikein ollut mitään kommentoitavaa.

En ole paljoa jaksanut katsella reaktiovideoita, mutta muutaman Puppyn videon katsoin ja joku sanoi ettei aikonut enää tehdä reaktioita, koska oli jo menettänyt toivonsa UMK:n suhteen.

Jännä, että nostit just tuon, koska mä näin niitä, että kun moshattiin Pupyn tahtiin, laulettiin mukana yms. Mut no tietty pitää just nega nostaa esiin eikä niitä positiivisia videoita. Jos tämmöinen taso olisi ollut vaikka 2017, tasoa olisi kehitty todella hyväksi. Mä olen tykännyt jo useammasta biisistä. 

Vierailija
5667/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti oon eniten tykännyt Puppysta, vaikkakaan en silti haluaisi sitä lähetettävän euroviisuihin. Videossa ja bändin jäsenissä on jotain kiusaannuttavaa ja päälleliimattua. Tuntuu, että yrittävät liikaa ja esittävät muuta mitä ovat.

Ei minusta vaan, nää ja Costee osaa eläytyä, muut on jäykkiksiä.

Vierailija
5668/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Höhhöö, me tehdään tässä tällaista 2-mielistä homofetissibiisiä, mut ei puhuta siitä, mut huomaatteko? Höhhöö. Eiks oo jännää?"

Oisko toi? 

Vierailija
5669/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuunnellaan puhtaasti kappaletta, niin kyllä Puppy on tähän astisista paras. Muissa ei ole sitten yhtään hittipotentiaalia

Vierailija
5670/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa mitä mieltä se Winner on tästä, varmaan inhoaa?

Eka biisi tähän astisista, joka meni soittolistalle.

-winner-

👍👍

Vierailija
5671/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta vaan, nää ja Costee osaa eläytyä, muut on jäykkiksiä.

Tai ehkä sulla on joku tiedostamaton ennakkoluulo naisia kohtaan. Ei mun mielestä näissä ehdokkaissa juuri eroja kyllä ole tässä suhteessa.

Vierailija
5672/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tyypillä on 200 000 seuraajaa. Alkoi itkeä kuullessaan Viivin kappaleen, ja täällä vain puhutaan onko Erika voittaja vai Puppy 😄

Eikä ole ainoa tubettaja, jolla on sama refleksi.

Jep ite rakastan Ainaa ja monella tosiaan ollut positiivinen reaktio tähän. Useamman reaktiovideon jo katsonut.

Vierailija
5673/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainoo biisi, jonka olen halunnut kuulla uudelleen on Nelli Matulan Hitaammin hautaan. Ainoa, mistä on tullut hymy huulille. 

Costeen biisistä tuli kans, että "ihan ok". 

Nightmares oli aika mitäänsanomaton ja Ainasta tuli sellainen "tätä joudun kuulemaan" -fiilis. Puppystä vaan, että "koska tää loppuu". 

Mä tykkäsin myös Ainasta ja sen kertsi on soinut tässä pari päivää päässä, mutta yhdyn muuten tuohon että Nellin biisistä on yllättäen tullut näistä suosikkini ihan kappaleena, jos nyt ei tujoteta viisumenestyspotentiaalia (tässä mielestäni Aina on tällä hetkellä lupaavin ehdokas). Yllätys tämä on siksi, koska en yleensä kuuntele vapaaehtoisesti juuri ollenkaan suomenkielistä naispoppia ja olin ennakkoluuloinen etenkin Matulan suhteen, kun kuulin häntä joskus vuosia sitten jossain ohjelmassa eikä silloin iskenyt yhtään. Tä

Samaa mieltä siitä, että neljän ensin julkaistun paras potentiaali tuntuisi hyvällä esityksellä olevan Nellin biisillä. Aina ei ensikuulemalla sytyttänyt ja vaikka se sanojen lukemisen jälkeen aidosti myös kosketti, niin päähän soimaan jäänyt melodia ei ole kaunis ja miellyttävä, vaan jankkaava, yksitoikkoinen, ankea ja häiritsevä.

Vierailija
5674/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat aivan uskomattoman huonot, kuka nää on sanoittanut ja koko biisikin yhtä sekoilua. Mitenkään ei kitaristien tai basistin taidot tule tässä esillä, kun soittimet heiluvat ilmassa lähinnä. Rumpali taitaa kerran yhdessä kohtaa lyödä rumpuja muuten ihan vaan sitä sillisalaattihuutoa ja jytää taustalla, nää ei soita kun vaan hyppii ja pomppii eli soittovälineet on lähinnä ainakin videolla vaan rekvisiittaa. Ei toimi ei. Jos nyt ajatellaan ulkomaalaisia, niin uskoisin, että mielikuva on, että tämä on lähinnä painajainen pienestä koiranpennusta ja mitä kamalaa sille voi sattua pian. 

Vierailija
5675/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppysta ei tule mieleen Rammstein eikä EC, vaan lukemattomat suomalaiset hevi-metalli-rock-bändit, joita ei erota toisistaan, mutta jotka kuulostavat ja näyttävät aina samalta, oli biisi mikä tahansa. Esittävät mielellään ns. omaa musiikkia.

Vierailija
5676/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aikuiset miettii "hmmm onko tämä lapsille tehty versio Rammsteinin Puppesta?" Eli erittäin kiusallinen ja erittäin laskelmoitu."

En muistanutkaan tuota Rammsteinin Puppe-biisiä. Sekin vielä.

Enemmän tuosta tulee mieleen Electric Callboy kuin Rammstein, mutta ei silti suora plagiaatti mistään heidän biisistä.

Biisin nimi ja koiranpentuteema on sama kuin Rammsteinilla vaikkakin täysin eri näkökulmasta.

Vierailija
5677/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että kaikki kissanomistajat ketjussa vihaavat tätä Puppya ihan vaan koska... kissat ja koirat.

Tämä vaan toimisi ihan pelkästään sillä, että livenä olisi 10 kultaisen noutajan pentua juoksemassa ja paskomassa ympäri lavaa ja bändi koittaisi saada niitä kiinni. Sillä ei olisi mitään väliä, mitä se muuten olisi soitannollisesti tai laulullisesti, vaikka tosiaan kyllä kiinnostaa, miltä tämä ärjyntä livenä kuulostaa.

Ensin oli Dark Side ja nyt edelleen Star Wars-referenssinä: Do not underestimate the power of the Puppy Side.

Goldielocks ja Erika saavat olla kyllä timanttisen kovia tämän jälkeen.

-winner-

Vierailija
5678/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt tuli asennetta ja vähän eloa. Olinkin jo täynnä tätä riemukasta karnevaalitunnelmaa jossa mennään sekaisin azlheimerin ja painajaisten kautta hautaan. 😂

Vierailija
5679/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannon jos noi jätkät voittaa lopetan ikuisesti viisujen katselun

Vierailija
5680/21056 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nää raivoamiset tästä biisistä. Ootteko ihan ok? 😂 ei kai tämä noin vakavaa ole ja ketään ei ole vielä edes valittu ja kaksi biisiä jäljellä.

Ketju on lukittu.