UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Just näin, eikö tän pazkan jauhamisen vois jo lopettaa? On Erikan esikouluajat jo riepoteltu, ja vanhemmat ja isovanhemmat?
Ah, koska Ruotsi lähettää taas Benjaminin?
Vierailija kirjoitti:
Just näin, eikö tän pazkan jauhamisen vois jo lopettaa? On Erikan esikouluajat jo riepoteltu, ja vanhemmat ja isovanhemmat?
Älä nyt. Meillä on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjan suurta ennakkosuosikkia ei valittu viisuihin koska live-esitys paljasti, että laulaminen olikin suurimmaksi osaksi huutamista.
Onpa hienoa että joissain maissa arvostetaan laulutaitoa.
Tämä. Ainoat, jotka UMK:n livessä lauloi hyvin oli Goldielocks ja Nelli.
Paitsi ettei Goldielocks laulanut. Oltais lähetetty sika säkissä, kun ei tiedättäis, miten ääni kestää paineen alla laulamisen.
Ystävällisesti pyydän perustelemaan alapukut?
olihan se helpompaa vain kekkuloida niillä renkailla, kuin laulaa ja kekkuloida. Saati sitten esiintymisjännitys, jäi näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voin myöntää, että mielipide on kääntynyt tässä viisuhommien aikana.
Ekaks en tykänny yhtää, sit tykkäsin videosta, mutten erikan mustasta nahka-asusta.
Nyt mä suorastaan rakastan sitä finaaliesitystä! Tää on sellainen biisi, jota joutuu vähän pureskelemaan, ennenkuin iskee tajuntaan.
Ilo myöntää olleeni alussa väärässä.
Täälläkin yksi, jonka mieli on muuttunut. En edelleenkään pidä kappaleesta, mutta Erikan haluan kuulla laulavan ja nähdä esiintyvän. Hän on shownainen. Lisäksi on ihanaa kun tietää että on henkilö, joka oikeasti todella paljon haluaa osallistua, eikä ala pelleilemään että no en mä nyt ehkä haluakaan siitä ja tästä ja tosta syystä.
Suomi korkealla vedonlyöntitilastoissa, kylläkin vaan laulunsa jo julkaisseiden joukossa. Jotkut maat kuten Ruotsi ja Israel jo muuten vaan korkealla.
Usein nykyään veikkauksissa on jotain perää. Tosin eikö Viiviäkin povattu jossain korkealle, toiseksi UMK:ssa tms, mutta muut saivatkin enemmän.
Näen samaa Erikan ennustuksessa ja Miss Suomen Miss Universum -sijoitustavoitteessa. Realistisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tää totta. Show tarvitsee miehen, joka on hot (tosin eipä sillä, että itse tykkäsin juuri tuosta Santerista, liian gaymäinen omaan makuuni oli ainakin Myynnissä-videolla. Mutta varmaan eri stailauksella ei olisi).
Tämä Santeri on käsittääkseni palkintoja voittanut tankotanssija, joka kyllä pystyy tekemään mahdottomia juttuja. Oikea ihmiskäärme. Santeri messiin ja jyryjen pakko antaa lavashow:sta pisteet. Marketat toki huutavat taas mutta mitä väliä?
Sinustako Erikan lavapreesens ei yksin riittänyt? Minusta riitti oikein mainiosti.
Riitti. Mutta pitää muistaa että se Baselin lava on isompi. J o s siellä näkyy miehiä niin sitten ennemmin tää Santeri kuin kaksi jotain mitä lie jesseä.
Minkä tahansa näköiset sopisivat laulamaan "ich komme" taustalle. Se Tuupasen exäkin joka alkoi laulaa. Sitten ihmiskarkkeja joukkoon.
Erika voisi itsekin kiepauttaa pari kierrosta tankotanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjan suurta ennakkosuosikkia ei valittu viisuihin koska live-esitys paljasti, että laulaminen olikin suurimmaksi osaksi huutamista.
Paitsi ettei Goldielocks laulanut. Oltais lähetetty sika säkissä, kun ei tiedättäis, miten ääni kestää paineen alla laulamisen.
Lauloi flunssaisena kenraaliharjoituksissa itsensä raatien ykkössuosikiksi.
Missään ei tarkennettu mikä harkka se oli. Saattoi olla joku taustanauha-esitys jossa vaan testattiin koreografiaa ja lavasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touché! 💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa näköiset sopisivat laulamaan "ich komme" taustalle. Se Tuupasen exäkin joka alkoi laulaa. Sitten ihmiskarkkeja joukkoon.
Sami Hedberg laulamaan Ich Komme?? Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Niin kernaaleissa, ihan eri asia kuin finaalissa.
En edes ymmärrä, miten umk ssa suostuttiin siihen, että saa osallistua kernaalikappaleellaan, ihan eri suuressa finaalijännityksessä. Nähtiinhän se muidenkin kohdalla.
Mistä me oltais tiedetty, kestääkö Goldielocksin ääni lainkaan painetta?
Osallistuihan islantikin muutama vuosi sitten pelkällä videolla euroviisufinaaliin kun yksi jäsen ole koronassa. Ja taisi silti tulla viidenneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg laulamaan Ich Komme?? Ei kiitos!
Heeh, mäkin mietin että Hedbergiäkö tässä todella tarkoitetaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Kiepautti ihan riittävästi sen mikkitelineen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Hanki sinä nyt jo apua tuohon Goldielocks-vihaasi"
Hanki s aatana itse Erika-vihaasi. Mä olen niin v itun kyllästynyt teidän tekopyhien k usipäiden menoon. TEITÄ mä vihaan enemmän kuin ketään. Tämä mykkä locks on lähinnä innocent bystander MUTTA jos sen solvaaminen loukkaa teitä yhtä paljon niin tosiaan täältä pesee.
Koomista ajattelua, esim. minä Goldien äänestäjänä olen kirjoittanut tänne Erikan show'hun liittyen kommentteja, joita sinäkin olet saattanut yläpeukuttaa eli en siis mitään haukkumista. Todella mustavalkoinen maailma sinulla. t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama oliko flunssa vai ei, ei ollut finaalijännitystä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiepautti ihan riittävästi sen mikkitelineen kanssa.
Samaa mieltä. Minusta show'n luonne muuttuisi sitten ja olisi enemmän joku strippiklubiesitys.
Milloin tämä herra Måns esiintyy Melloissa??