Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
20101/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin että esityksessä ei olisi mitään tanssijoita. Erika on niin hyvä yksinään.

Vierailija
20102/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin että esityksessä ei olisi mitään tanssijoita. Erika on niin hyvä yksinään.

Niinpä, ei mitään tanssijoita pilaamaan nyt hyvää showta. Ei joka vuosi tarvita tanssijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20103/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Måns voitti kymmenen vuotta sitten. Toivottavasti ei voita melloja. Ruotsilla on hyvä miesehdokas jonka nimeä en muista.

Vähän tuntuu että nuo Ruotsin karsinnat on vaan yhtä teatteria ja Månsin ne sieltä on lähettämässä, koska on jo kerran voittanut viisut. Mikäs olisi heille sen parempaa kuin Månsin voitto vuosina 2015 ja 2025 ja päästä järjestämään ensi vuonna 70v "juhlavuosi" Euroviisut. Tosin aika hullu pitää olla jos haluaa järjestää näin pian Euroviisut taas uudestaan sen viime vuoden farssishown jälkeen :D

Mä toivon että Klara Hammarström voittais Ruotsin karsinnat. Vaikka ei oo kuultu Månsin kappaletta, niin vaikea kuvitella että se olisi tätä parempi.

Svedukoneen popit taitaa jo ihmisiä kyllästyttää. 

Pealaavat aina niin varman päälle, toetää jo mitä tulossa on.

Suomi t aas yllättää aina! Aina jotain outoa ja erikoista tarjoillaan!

Vierailija
20104/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUURI NYT. Erikan showssa tullaan näkemään miespuolinen tankotanssija Santeri Koivisto. Sama joka Myynnissä -videolla.

Ei kai? 

Olisipa tää totta. Show tarvitsee miehen, joka on hot (tosin eipä sillä, että itse tykkäsin juuri tuosta Santerista, liian gaymäinen omaan makuuni oli ainakin Myynnissä-videolla. Mutta varmaan eri stailauksella ei olisi).

No ei tämä show minusta homon näköistä miestä tarvitsisi. Ei oikeastaan mitään miestä. Jos joku on pakko mukaan ympätä niin oikein komea ja maskuliininen mies olisi ihan siedettävä.

Wiwibloggsin Deban (joka itse siis gay, jos joku ei ole nähnyt) sanoi show'n tarvitsevan supermaskuliinisen miehen.

Vierailija
20105/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika sanoi, että lähtee mikrofoneineen Baseliin. Voisi siis päätellä, että esitys pysyy saman tyylisenä. Hyvä juttu.

se mitä olen youtube- reaktioita seurannut, niin moni on sanonut, että Erikan mieletön karisma "täyttää" tilan. Toivottavasti sinne ei laiteta mitään ylimääräistä sälää kuten jotain tanssiryhmää häröilemään ja hajauttamaan huomiota. Erika on tuollaisena täydellinen ja magneettinen. Ehkä valoshow ja savu ym. nappiin Erikan valtti on karisma ja itsevarmuus kuin supertähdellä. Pakko se on uskoa, että tyttö osaa! Laulu on kohdallaan, ulkonäkö on vaikuttava ja ennen kaikkea asenne on kohdallaan. 

Ei sieltä lavalta näe onko nassu turvoksissa tai onko huulipuna nappiin. Siluetti on upea ja se riittää!

Eikä se nassu ens kerralla ookkaan turvoksissa. Ei enää itketä yhtään! Nyt vaan täysin rokkistaran tarmolla esitys. Ei muuten taidakaan viisuissa sellaista naispuolista ennen olla nähty?

Vierailija
20106/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUURI NYT. Erikan showssa tullaan näkemään miespuolinen tankotanssija Santeri Koivisto. Sama joka Myynnissä -videolla.

Ei kai? 

Olisipa tää totta. Show tarvitsee miehen, joka on hot (tosin eipä sillä, että itse tykkäsin juuri tuosta Santerista, liian gaymäinen omaan makuuni oli ainakin Myynnissä-videolla. Mutta varmaan eri stailauksella ei olisi).

No ei tämä show minusta homon näköistä miestä tarvitsisi. Ei oikeastaan mitään miestä. Jos joku on pakko mukaan ympätä niin oikein komea ja maskuliininen mies olisi ihan siedettävä.

Wiwibloggsin Deban (joka itse siis gay, jos joku ei ole nähnyt) sanoi show'n tarvitsevan supermaskuliinisen miehen.

Missä kohtaa? En kuullut.

Ja sehän pilais koko esityksen.

Vierailija
20107/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna rokkinaisia edusti San Marinon Megara. Räväkkä muija.

Vierailija
20108/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voinut katsoa kun valo show oli niin järkyttävää Erikan esityksen aikana. Tuntui että televisio räjähtää. Ihmettelin myös niksi Sanni seisoo koko ajan jalat liikaa harallaan.

Silloinhan se show on just niinkuin piti ollakin!

Vierailija
20109/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä kohtaa? En kuullut.

Ja sehän pilais koko esityksen."

Kohdassa 8.30 --> sanoikin tarkalleen ottaen "uber masculine"

Vierailija
20110/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Erikan nykyinen mies gynekologi vai muistanko väärin?

https://hymy.fi/uutiset/erika-vikmanin-gynekologimies-kannusti-laulajan…

On lääkäri tosiaan joka on erikoistunut naisten alapäihin. Jaa-a, onkohan enää tuota miestä kuvioissa mukana, vähän siltä vaikuttaisi että menny sukset ristiin XD

Mistä päättelit että olisi sukset ristissä?

No ei mistää, erika hiihtämään lähdössä. Toi sanonta tulee siitä Ruoska biisistä.

Vierailija
20111/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tanssija on pakko olla, niin sitten sen pitäisi olla jotain saman tyyppistä kuin Bambiella. Ei mitään sellaista mikä harhauttaa pois Erikasta.

Vierailija
20112/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin myöntää, että mielipide on kääntynyt tässä viisuhommien aikana.

Ekaks en tykänny yhtää, sit tykkäsin videosta, mutten erikan mustasta nahka-asusta.

Nyt mä suorastaan rakastan sitä finaaliesitystä! Tää on sellainen biisi, jota joutuu vähän pureskelemaan, ennenkuin iskee tajuntaan.

Ilo myöntää olleeni alussa väärässä.

Vierailija
20113/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kenen kanssa Erika on yhdessä?

Vierailija
20114/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Santeri on käsittääkseni palkintoja voittanut tankotanssija, joka kyllä pystyy tekemään mahdottomia juttuja. Oikea ihmiskäärme. Santeri messiin ja jyryjen pakko antaa lavashow:sta pisteet. Marketat toki huutavat taas mutta mitä väliä? 

Vierailija
20115/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svedukoneen popit taitaa jo ihmisiä kyllästyttää. 

Pealaavat aina niin varman päälle, toetää jo mitä tulossa on.

Suomi t aas yllättää aina! Aina jotain outoa ja erikoista tarjoillaan!

Ihan samalla tavalla Suomi on nyt jumiutunut lähettämään sitä yhtä ja samaa erikoisuuden tavoittelua. Esim. eräskin Goldielocksista pitänyt oli suorastaan hämmästynyt todeten tyyliin, ettei ikinä uskoisi, että Suomessa tuotetaan sellaistakin musiikkia.

Vierailija
20116/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Santeri on käsittääkseni palkintoja voittanut tankotanssija, joka kyllä pystyy tekemään mahdottomia juttuja. Oikea ihmiskäärme. Santeri messiin ja jyryjen pakko antaa lavashow:sta pisteet. Marketat toki huutavat taas mutta mitä väliä? 

Sinustako Erikan lavapreesens ei yksin riittänyt? Minusta riitti oikein mainiosti.

Vierailija
20117/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ainakin Klara Hammarström olisi uusi edustaja Ruotsilta. Jos Måns valitaan taas, se vaan yllyttää heidän muita vanhoja Euroviisu-edustajia hakemaan kisaan uudelleen.

Vierailija
20118/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjan suurta ennakkosuosikkia ei valittu viisuihin koska live-esitys paljasti, että laulaminen olikin suurimmaksi osaksi huutamista.

Onpa hienoa että joissain maissa arvostetaan laulutaitoa.

Tämä. Ainoat, jotka UMK:n livessä lauloi hyvin oli Goldielocks ja Nelli.

Paitsi ettei Goldielocks laulanut. Oltais lähetetty sika säkissä, kun ei tiedättäis, miten ääni kestää paineen alla laulamisen.

Vierailija
20119/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän tyyppinen mies Erikan show'hun sopisi todella hyvin. Ei siis liian hoikka tanssijamies muttei liian lihaskimppuäijä (Pete itse on jo vähän elähtänyt eikä niin hot enää, vissiin elämäntavat 😅)

Vierailija
20120/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole nyt mitään merkitystä vaikka Erika olisi aikoinaan vaikka n*ssinut egyptiläistä muumioo. Erika vetää tosi hyvin ton jutun. Hän on JYRÄ, valkyyria ja "elephantus bellumi"... ja se toimii! Eikä mitään tanssipoppoota tai homohippiäisiä kärpäsinä lavalle pliiiiz!!! kun Erika räväyttää!

Ketju on lukittu.