Oliko Johannes Kastaja aikansa Brad Pitt? Kai silloinkin oli julkkisia jota naiset ihaili?
Ihmisluonto on sama vuosituhannesta toiseen ja komea miesjulkkis saa sydämen läpättämään!
Kommentit (18)
Oli se. Vaikkei se olisi bräd pitt ulkonäöltään niin ainahan naisia on kiinnostanut myös rumempikin julkkis. Ja mitä lahkonjohtajiin tulee, niin naiset suorastaan heittäytyvät niille.
Vierailija kirjoitti:
Konmentoin vaan että olen aina pitänyt tuota sukunimeä todella outona, siis herra Kastaja. Vasta sitten aikuisena tajusin että se tulee nimestä John the baptist. Eli ei se olekaan mikään sukunimi vaan ammattinimi ;)
Hauska🤣🤣🤣🤣🤣
Ei tainnut olla. Enemmistön hulluna pitämä askeetti ja erämaaerakko, luultavasti anorektisen laiha ja nääntyneen näköinen.
Oli se yks Salme, joka yritti vietellä meidän Johanneksen.
Elisabet K.
Vierailija kirjoitti:
Oli se. Vaikkei se olisi bräd pitt ulkonäöltään niin ainahan naisia on kiinnostanut myös rumempikin julkkis. Ja mitä lahkonjohtajiin tulee, niin naiset suorastaan heittäytyvät niille.
Jaa🙄
Ei teillä näköjään ole edes Raamattu hallussa. Voisitte välillä lukea sitä sen sijaan että hakkaatte sillä muita päähän.
No eikös se vetänyt sankoin joukoin porukkaa? Siis tilaisuuksiin missä kastoi ihmisiä joessa.
Nykyajan vastine tälle olisi mörkäpaita-toogabileet.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä turhaan kutsuttu kastajaksi
Nauroin ääneen ja kovaa!
Veikkaan ettei heinäsirkkoja mussuttava rönttöinen takku-ukkoerakko ollut tuolloin yhtään sen kiihottavampi kuin nykyäänkään.
Siitä en pidä, että naisvihainseli rienaa monen uskonnon profeettaa. Itse olen ateisti, mutta osaan käytöstavat.
Johannes oli pukeutuneena kamelin nahasta tehtyyn asuun, kun ihmiset tulivat hänen luoksensa Herran syntymistä edeltävänä aikana, jotkut ihmettelivät.
Johannes tokaisi: Kalliiseen purppuraan pukeutuneen kuninkaanko odotitte näkevänne?!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei heinäsirkkoja mussuttava rönttöinen takku-ukkoerakko ollut tuolloin yhtään sen kiihottavampi kuin nykyäänkään.
Siitä en pidä, että naisvihainseli rienaa monen uskonnon profeettaa. Itse olen ateisti, mutta osaan käytöstavat.
Suomalaiset naisethan suorastaan tyrkyttävät itseään jollekin työttömälle ja kirjoitustaidottomalle iraki-turkki-afrikkalaiselle. Taitaa tuollainen mies olla suunnilleen samaa luokkaa, paitsi että johannes kastajalla oli seuraajia.
En tiedä muista Raamatusta, oliko Johannes Kastajallakin jotain perheväkivalta casejä..
Johannes oli tosiaan aikansa julkimo, ja olihan kirkonmiehet siitä eteenpäinkin yhteiskunnan kermaa liki 2000v. Tämä uskontojen halveksunta ja vanhan viisauden hylkääminenhän on ihan uusi juttu. Ja katsokaa miten menee.
Konmentoin vaan että olen aina pitänyt tuota sukunimeä todella outona, siis herra Kastaja. Vasta sitten aikuisena tajusin että se tulee nimestä John the baptist. Eli ei se olekaan mikään sukunimi vaan ammattinimi ;)