Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Johannes Kastaja aikansa Brad Pitt? Kai silloinkin oli julkkisia jota naiset ihaili?

Vierailija
21.04.2023 |

Ihmisluonto on sama vuosituhannesta toiseen ja komea miesjulkkis saa sydämen läpättämään!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konmentoin vaan että olen aina pitänyt tuota sukunimeä todella outona, siis herra Kastaja. Vasta sitten aikuisena tajusin että se tulee nimestä John the baptist. Eli ei se olekaan mikään sukunimi vaan ammattinimi ;)

Vierailija
2/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta🤣🤣🤣🤣🤣

Onks niissä jopa samaa näköä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se. Vaikkei se olisi bräd pitt ulkonäöltään niin ainahan naisia on kiinnostanut myös rumempikin julkkis. Ja mitä lahkonjohtajiin tulee, niin naiset suorastaan heittäytyvät niille.

Vierailija
4/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konmentoin vaan että olen aina pitänyt tuota sukunimeä todella outona, siis herra Kastaja. Vasta sitten aikuisena tajusin että se tulee nimestä John the baptist. Eli ei se olekaan mikään sukunimi vaan ammattinimi ;)

Hauska🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
5/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla. Enemmistön hulluna pitämä askeetti ja erämaaerakko, luultavasti anorektisen laiha ja nääntyneen näköinen. 

Vierailija
6/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se yks Salme, joka yritti vietellä meidän Johanneksen.

Elisabet K.

Vierailija
7/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se. Vaikkei se olisi bräd pitt ulkonäöltään niin ainahan naisia on kiinnostanut myös rumempikin julkkis. Ja mitä lahkonjohtajiin tulee, niin naiset suorastaan heittäytyvät niille.

Jaa🙄

Vierailija
8/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä näköjään ole edes Raamattu hallussa. Voisitte välillä lukea sitä sen sijaan että hakkaatte sillä muita päähän.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Johannes_Kastaja

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Salome

Vierailija
9/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä turhaan kutsuttu kastajaksi

Vierailija
10/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se vetänyt sankoin joukoin porukkaa? Siis tilaisuuksiin missä kastoi ihmisiä joessa.

Nykyajan vastine tälle olisi mörkäpaita-toogabileet.

Vierailija
11/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä turhaan kutsuttu kastajaksi

Nauroin ääneen ja kovaa!

Vierailija
12/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei heinäsirkkoja mussuttava rönttöinen takku-ukkoerakko ollut tuolloin yhtään sen kiihottavampi kuin nykyäänkään.

Siitä en pidä, että naisvihainseli rienaa monen uskonnon profeettaa. Itse olen ateisti, mutta osaan käytöstavat.

Vierailija
13/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes oli pukeutuneena kamelin nahasta tehtyyn asuun, kun ihmiset tulivat hänen luoksensa Herran syntymistä edeltävänä aikana, jotkut ihmettelivät.

Johannes tokaisi: Kalliiseen purppuraan pukeutuneen kuninkaanko odotitte näkevänne?!

Vierailija
14/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettei heinäsirkkoja mussuttava rönttöinen takku-ukkoerakko ollut tuolloin yhtään sen kiihottavampi kuin nykyäänkään.

Siitä en pidä, että naisvihainseli rienaa monen uskonnon profeettaa. Itse olen ateisti, mutta osaan käytöstavat.

Suomalaiset naisethan suorastaan tyrkyttävät itseään jollekin työttömälle ja kirjoitustaidottomalle iraki-turkki-afrikkalaiselle. Taitaa tuollainen mies olla suunnilleen samaa luokkaa, paitsi että johannes kastajalla oli seuraajia.

Vierailija
15/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Johannes Kastajan pää joutunut vadille..?

Vierailija
16/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista Raamatusta, oliko Johannes Kastajallakin jotain perheväkivalta casejä..

Vierailija
17/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääräsäärinen karvainen ukko kamelintalja päällä. Enpä usko.

Vierailija
18/18 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes oli tosiaan aikansa julkimo, ja olihan kirkonmiehet siitä eteenpäinkin yhteiskunnan kermaa liki 2000v. Tämä uskontojen halveksunta ja vanhan viisauden hylkääminenhän on ihan uusi juttu. Ja katsokaa miten menee.