Mies ei suostu kertomaan entisistä tyttöystävistään
Ollaan oltu naimisissa jo 12 vuotta ja yhdessäkin 15, mutta silti mies ei suostu kertomaan mitään entisistä suhteistaan. Tämä on häirinnyt mua jo kauan. Eilenkin kysyin, että millainen sun suhde oli ennenkuin me tavattiin niin mies vain murjaisi vihaisesti, että "mitä hittoa sellaisia enää muistelemaan" tai jotain sinnepäin. Miksi hän ei koskaan kerro, että millaista niiden muiden naisten kanssa oli ja mitä he tekivät ja niin??!
Kommentit (27)
Sulla on neitsytmies.
Sitä hävettää kokemusten puute. Tuo ärtyisyys on selvä merkki.
Jos sillä on onnistunut eheytushoito. Kuka niitä vanhoja perseenrepiöitä muistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan oikein. Alkaisit vaan tuntea itsesi entisiä huonommaksi ja lopulta käyttäisit sitä aseena. Jos mies kertoisi, että jonkun muun kanssa seksi oli täydellistä, niin käpertyisit kuoreesi ja kiukuspäissäsi sitten heittelisit lautaset seinille ja huutaisit, että mene panemaan sitä exääsi. Siksi naiselle ei koskaan sanota totuutta, vaan se mitä hän haluaa kuulla. Valehtelu on pitkän suhteen salaisuus.
No tämä. Pitkäaikainen avovaimoni oli aina tosi huono suutelemaan, mutta en koskaan sanonut sitä hänelle. Oikeastaan se tuntui aina siltä, kuin olisi muuten vaan nuollut miehen kanssa. Tiedän miltä sekin tuntuu, koska nuorempana nuolimme kaikki toisiamme kännissä. Se oli sitä sekavaa aikaa.
Tiedän että hän olisi loukkaantunut vakavasti ja suhde ei olisi ollut enää koskaan sama.
Erohan siinäkin toki tuli lopulta mutta se ei nyt liity tähän asiaan mitenkään.
En ymmärrä miksi sellaista pitäisi kertoa. Itse olen ollut aikaisemmin naimissa, mutta ei ole mitään mieltä kertoa ex:stä vaikka sitä ei voi piilotella. Miksi ette elä teisdän suhdetta?
Mitä sinulle lainkaan kuuluu hänen entinen elämä. Tämän tulet tuhoamaan kaivelemalla hänen entistä elämää. Ennen oli ennen ja nyt on nyt.
Olen ollut aviossa 50 vuotta. Miehelläni oli takanaan lyhyt avioliitto ja hän kertoi avoimesti miksi se päättyi. Lyhyitä seurustelusuhteita oli minullakin, mutta ei niitä sen enempää vatvottu. Me aloitimme puhtaalta pöydältä. Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.
Siis hyvänen aika. Viisas mies.