Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu kertomaan entisistä tyttöystävistään

Vierailija
20.08.2024 |

Ollaan oltu naimisissa jo 12 vuotta ja yhdessäkin 15, mutta silti mies ei suostu kertomaan mitään entisistä suhteistaan. Tämä on häirinnyt mua jo kauan. Eilenkin kysyin, että millainen sun suhde oli ennenkuin me tavattiin niin mies vain murjaisi vihaisesti, että "mitä hittoa sellaisia enää muistelemaan" tai jotain sinnepäin. Miksi hän ei koskaan kerro, että millaista niiden muiden naisten kanssa oli ja mitä he tekivät ja niin??!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli incel?

Vierailija
2/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hittoa sellaista enää muistelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itsekin olla se entinen nainen? Kannattaa lopettaa tuollainen mustasukkainen kyseleminen.

Vierailija
4/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi kertoa, että entiset oli parempia ja sinä olet sellainen hätävara, kun ei parempaakaan saanut.

Vierailija
5/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli incel?

Incel, mammojen lempisana. 

Vierailija
6/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan oikein. Alkaisit vaan tuntea itsesi entisiä huonommaksi ja lopulta käyttäisit sitä aseena. Jos mies kertoisi, että jonkun muun kanssa seksi oli täydellistä, niin käpertyisit kuoreesi ja kiukuspäissäsi sitten heittelisit lautaset seinille ja huutaisit, että mene panemaan sitä exääsi. Siksi naiselle ei koskaan sanota totuutta, vaan se mitä hän haluaa kuulla. Valehtelu on pitkän suhteen salaisuus.

Vierailija
7/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 15 vuoteen puhunut, niin olisihan se ihmeellistä, jos nyt alkaisia avautumaan. 

Vierailija
8/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on oltu naimisissa 30 vuotta. Miehellä oli pitkäaikaisiakin suhteita en minua. Minulla ei.

En tiedä  noista tytöistä mitään,  mutta ei se ole häirinnyt. Mitä niitä kaivelemaan.

Vierailija
9/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä sitten tiedät, että näitä entisiä tyttöystäviä on ollut? Ja nimenomaan monikossa. Ehkä mies salaili suhteen alussa kokemattomuutta, koska sinä oletit jotain. Eikä halua nyt oikoa näitä käsityksiä. 

Vierailija
10/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei tietenkään sinulle kuulu, eikä mies välittäisi kuunnella sinun tarinoitasi existä.

Enemmän sinun kannattaisi kiinnostua miehen nykyisistä ja tulevista naisystävistä.

Vierailija
11/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies, tyhmä sinä.

Vierailija
12/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan oikein. Alkaisit vaan tuntea itsesi entisiä huonommaksi ja lopulta käyttäisit sitä aseena. Jos mies kertoisi, että jonkun muun kanssa seksi oli täydellistä, niin käpertyisit kuoreesi ja kiukuspäissäsi sitten heittelisit lautaset seinille ja huutaisit, että mene panemaan sitä exääsi. Siksi naiselle ei koskaan sanota totuutta, vaan se mitä hän haluaa kuulla. Valehtelu on pitkän suhteen salaisuus.

Ei tarvitse valehdella. Jättää vaan totuuden kertomatta niin kuin aloittajan puoliso.

Miksi ihmeessä ap vaatii häntä märehtimään vanhoja juttuja, vaikka hän ei itse niitä välitä muistella? Ehkä niissä exissä ei todellakaan ole mitään positiivista muisteltavaa vaa hän on halunnut jo unohtaa ne.

Vierailija
13/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä tuota vanhojen suhteitten kaivelua. Mitä se ketään hyödyttää,  olleet ja menneet, nyt on nyt.

Voin sanoa että minulla on menneisyys, en ollut vastakuoriutunut untuvikko  kun mieheni  tapasin, enkä tiedä kuinka monta naisystävää hänellä on ennen minua ollut.  Mitä sillä tiedolla tekisin? Eipä hänkään ole koskaan udellut, eteenpäin on katsottu ei taaksepäin. Ei mitään järkeä tuoda entisiä suhteita meidän väliseen liittoon.

Tiedän mitä meidän välillä on nyt, ja tiedän että oli niitä naisystäviä ollut tai sitten ei,  se kaikki on mennyttä.  Sama omalta kohdalta.  Keskitymme tähän meidän väliseen ja pyrimme tehdä tästä parasta mahdollista toisilllemme ja itsellemme.  En kai voi edellyttää että mies on istunut luostarissa odottamassa minua? En minäkän istunut häntä odottamassa.

itsetuntoaan voi vahvistaa.  Sitä suosittelen sinulle ja kaikille jotka tällaisten asioitten kanssa mieltään vaivaavat.  

Vierailija
14/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se että vanhoja ei tarvitse kaivella 

Vierailija
15/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, niin tämä! Kantapään kautta opittu.

Vierailija
16/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu..

Vierailija
17/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä niillä tiedoilla teet!? Jotain rajaa nyt tuohon pakkomielteiseen uteliaisuuskiimaan!!!

Vierailija
18/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle sulla niistä on, oletko mustasukkainen.

Vierailija
19/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tämä jo red flag itsessään. Ehkä jotain pettämistä tms taustalla?

Vierailija
20/27 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette jutelleet silloin kun tutustuitte?