Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Ulkonäölliset tekijät eivät kohdallani riitä parinmuodostukseen Laura, 32, ei ole koskaan seurustellut tai suudellut

Vierailija
19.08.2024 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/416f0787-f95c-477c-92be-7236fb528b08

Laura koki jo teini-iässä oivalluksen, kun pohti seurusteluasioita: hänen ei ole pakko pakottaa itseään parisuhdenormiin. Muut palot voivat ohjata hänen elämäänsä, esimerkiksi kirjallisuus ja filosofia.

Nyt tuntuu, että kumppani olisi vain kolmas pyörä minun ja Platonin välissä.

Laura esiintyy pelkällä etunimellään aiheen henkilökohtaisuuden vuoksi.

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono! Sätisfrier parempi kuin mies.

Vierailija
2/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harvalla taitaa ulkonäköseikat riittää parinmuodostukseen. Ulkonäkö herättää kiinnostuksen monilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika samanlainen, mutta jo viisikymppinen nainen. Mua ei koskaan ole napannut parisuhde pelkän ulkonäön tai seksuaalisen vedon perusteella. Nuorempana jos halusin seksiä, hain sitä, kertaseksinä, en sen takia ottanut riesakseni jotain vakimiestä. Nykyään Satisfier ja kumppanit hoitaa. 

Jotta parisuhteeseen olisin mennyt, olisi miehen tarvinnut olla todellinen sielunkumppani älyllisellä ja henkisellä tasolla. Ulkonäöt, pituudet, koulutustaso jne ihan sama, jos sillä tasolla olisi synkannut. Mutta olen tavannut elämässäni vain yhden jonka kanssa oli se tunne (molemminpuolisesti), mutta hän oli naimisissa oleva 2 lapsen isä, eikä kummankaan moraali todellakaan hyväksynyt mitään pelehtimisiä tai avioliiton ja kodin rikkomista, joten siitä ei tullut mitään. 

Ja tosiaan Lauran tavoin minäkin olen löytänyt omat kiinnostuksenkohteeni, joihin myös kuuluu filosofia, uskontotiede (tykkään lukea kaikista eri uskonnoista ja perinteistä ja vertailla niiden metafysiikkaa, kosmologiaa jne), antropologia ja omaan alaan liittyen tekoälytutkimus. Mun elämässä on sen verran paljon älyllistä sisältöä, etten koe itseäni ollenkaan yksinäiseksi tai että kaipaisin mitään tai ketään tähän.

Vierailija
4/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

En ole koskaan ollut suhteessa ennen tätä vaikka oon jo 32-vuotias. Ahdistaa kun istun sängylläni ja katsoin peiliin. Sydämeni hakkaa joka kerta kun ajattelen häntä, ensimmäistä miesystävääni. Olemme tavanneet kahdesti aiemmin, ja meillä on ollut mukavaa yhdessä. Söimme illallistakin viehättävässä ravintolassa, ja puheeni virtasi kuin vesi. Mutta nyt, kolmannet treffit lähestyvät nopeasti, ja jännitys alkaa olla sietämätöntä.

Kävelen ympäri huonettani ja yritän rauhoittaa itseäni. Mitä minä oikein odotan? En ole koskaan ollut näin läheisessä suhteessa ennen. Mielieni pyörii kysymyksiä: miten pitäisi käyttäytyä, mitä puhua, ja ennen kaikkea, mitä jos hän haluaa edetä, kun olen edelleen neitsyt? Ajatus pelottaa minua ja samalla kiehtoo.

Ensi kerraksi valitsen huolellisesti vaatteeni. Puen päälleni mekon, joka tuntuu mukavalta ja kauniilta, mutta ei liian paljastavalta. Haluan tuntua itseltäni, mutta toisaalta haluan myös näyttää parhaimmalta mahdolliselta hänen silmissään. Täydellisyys tuntuu mahdottomalta tavoitteelta juuri nyt.

Jos hän kysyy, voiko hän suudella minua. Nyt järkytys ja jännitys kasvaa, mutta samalla jokin syvä tunne kutsuu minua. Kuitenkin, mietin hetken, voinko minä. Mitä jos en ole valmis. Miltä sperma maistuu? Entä jos se on pahaa, pystynkö nielemään sen? Miten teette? Oon kauheen ahdistunut. En pysty näkeen miestä. En voi.

Hän on karismaattinen ja saa minut nauramaan. Silti jossain takaraivossani kytee pelko siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mitä jos hän yrittää mennä liian pitkälle? Miten voin sanoa hänelle, että olen neitsyt?

Vierailija
5/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin niitä incelejä syntyy. Kiitos naiset

Vierailija
6/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hoikka eikä näytä sotanorsulta niin pitäisi miehiä riittää joka sormelle ja varpaalle. 

Vierailija
7/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa ei ole Laurasta kuvaa joten vaikea ottaa miehenä kantaa mistä kenkä puristaa.

Vierailija
8/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän täytyy olla aika perhanan ruma :D. Hyvä, että tietää sen itsekin.

Voi olla, voi olla että ei. Mulla oli opiskeluaikana tuon tyyppinen kaveri, ja hän oli todella kaunis. Hän oli vaan hyvin älyllisesti suuntautunut ja introvertti, ei häntä koskaan kiinnostanut kovinkaan paljon viettipohjaiset toiminnat kuten parittelu ja lisääntyminen. Hän koki, että hänen elämäntehtävänsä on muualla. Tohtoriksi hän sitten väittelikin ja muutama vuosi sitten olin iloinen lukiessani lehdestä, että hänen tutkimuksensa oli ollut merkittävässä osassa uuden tehokkaan syöpähoidon kehityksessä, minkä hän aina sanoi toiveekseen opiskeluaikana, että voisi auttaa ja tehdä jotain aidosti merkityksellistä. 

Vierailija
9/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliö. Taas yksi todiste siitä, etteivät rumat kelpaa. Sitten valehdellaan itselle ja muille. Happamia, sanoi kettu...

No niinhän se itsekin sanoi. Sinä et ole vielä itsellesi totuutta tainnut myöntää. 

Vierailija
10/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen täyttää 30 hän kummasti alkaa kehumaan ja julistamaan kuinka ihanaa on elämä ilman miestä. Mutta ne 15-18 vuotiaat naiset taas voimaantuu ja etsii omia seksuaalisia juttuja 😅😅

Miehiltä ei kysytä mitään koska journalistit on kaikki +30 vuotiaita naisia.

Vierailija
11/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän täytyy olla aika perhanan ruma :D. Hyvä, että tietää sen itsekin.

Voi olla, voi olla että ei. Mulla oli opiskeluaikana tuon tyyppinen kaveri, ja hän oli todella kaunis. Hän oli vaan hyvin älyllisesti suuntautunut ja introvertti, ei häntä koskaan kiinnostanut kovinkaan paljon viettipohjaiset toiminnat kuten parittelu ja lisääntyminen. Hän koki, että hänen elämäntehtävänsä on muualla. Tohtoriksi hän sitten väittelikin ja muutama vuosi sitten olin iloinen lukiessani lehdestä, että hänen tutkimuksensa oli ollut merkittävässä osassa uuden tehokkaan syöpähoidon kehityksessä, minkä hän aina sanoi toiveekseen opiskeluaikana, että voisi auttaa ja tehdä jotain aidosti merkityksellistä. 

On eri asia olla kaunis naisten mielestä kuin olla kaunis miesten mielestä.

Vierailija
12/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lukeva ihminen ei ole koskaan yksin." 👍👍👍

Vierailija
13/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lukeva ihminen ei ole koskaan yksin." 👍👍👍

Ainakaan av-palstan lukija (joka ehkä toivoisi olevansa yksin muutaman sivun selattuaan)!

Vierailija
14/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin niitä incelejä syntyy. Kiitos naiset

Täh!? Kyseinen nainen tuskin sai valita, syntyäkö rumana vai kauniina.

Vierailija
15/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tätä naista.

Jos mulla olisi tarpeeksi isoja kiinnostuksen kohteita, joihin voisin uppoutua, tuntisin varmaan introverttinä houkutusta jättää parisuhteet pois.

Niihin liittyy kuitenkin aina draamaa ainakin jonkun verran.

Vierailija
16/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi epätoivoiselta selittelyltä ja siltä että luovuttamisesta käännetään positiivista, neiti kirjallisuusfilosofi ei osannut kirjoittaa Platon nimeä oikein, eikä toimittajakaan sitä bongannut vaan antoi haastateltavan nolata itsensä.

Vähän on omituista touhua taasen.

Vierailija
17/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä tuon tietäisi, kun ei edes kuvaa ole...

Vierailija
18/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi epätoivoiselta selittelyltä ja siltä että luovuttamisesta käännetään positiivista, neiti kirjallisuusfilosofi ei osannut kirjoittaa Platon nimeä oikein, eikä toimittajakaan sitä bongannut vaan antoi haastateltavan nolata itsensä.

Tämä, taitaa ne lukemiset olla smuttia ja harlekiinejä mut eihän sitä voi selitellessä myöntää.

Tulee mieleen persut jotka napisee 1984 kirjasta ja joiden jutut kaatuu siihen kun niiltä kysyy mihin vuoteen se kirja sijoittuu.

Vierailija
19/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi mies, haukuttaisiin hänet alimpaan helvettiin, käskettäisiin ottamaan itseään niskasta kiinni ja lopettamaan valitus. Lisäksi juttu olisi tehty pelottelevaan sävyyn jota tuuditetaan hämyisillä mustavalkoisilla valokuvilla.

Jos ette usko, niin iltapäivälehdet tekevät jatkuvasti tuollaisia juttuja miehistä. Näin se sukupuoli vaikuttaa, nyt on ymmärtävä sävy ja pehmeää journalismia kun naisesta tehdään juttu.

Vierailija
20/151 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä olisi parempi vaihtoehto? Masentua vakavasti? Kun kaikki nyt ei vaan pääse parisuhteisiin. Minäkin olin ikävuosina 20-30 hoikka ja treenattu mutta koska naama on aina muistuttanut lähinnä Timo Soinia (olen nainen..) niin ei toivoakaan siitä että miehiä kiinnostaisi. Etenkään kun kropassakin on kaikkia kauneusvirheitä, mitä treenikään ei poista (lyhyet jalat, pitkä selkä, ei erottuvaa vyötäröä jne) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan