Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei oikeastaan ole väliä tuleeko meille ero vai ei?

Vierailija
19.08.2024 |

Pitkä suhde ja osin ollut hyvin vaikeaa. Nyt kuitenkin ollut tasaista hyvää aikaa jo pidempään, hyvä olla. Jossain vaiheessa kuitenkin aina mietin millaiset haavat menneisyys on jättänyt, siis ne vaikeat asiat suhteessa.

Vaikka nyt tuntuukin että luottamus miestä kohtaan on parempi kuin ehkä koskaan, samaan aikaan mietin mitä teen "kun suhde loppuu". Siis hoksaan että ajattelen tuollaisia asioita. Kun mietin mahdollista avioliiton päättymistä niin tuntuu että ei ole väliä päättyykö suhde vai ei.  Välillä mietin että jospa mies ihastuisi johonkin toiseen, olisi sitä myöden ero ja se siitä.

Välitän kyllä miehestä tottakai paljon, rakastan ja meillä on usein tosi mukavaa yhdessä. Siis lähes aina. Jotenkin vaan olen muuttunut välinpitämättömäksi, vaikka pitkään luulin että olen vaan luottavainen vihdoinkin.

Mistä tietää mistä tässä nyt on kyse?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on paras tilanne. Elämä kuitenkin järjestää aina yllätyksiä. Nyt olet varautunut kaikkeen.

Paitsi. Oletko varautunut siihen, jos sinä oletkin se joka rakastuu ja joutuu olemaan se konna joka lähtee?

Vierailija
2/12 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on paras tilanne. Elämä kuitenkin järjestää aina yllätyksiä. Nyt olet varautunut kaikkeen.

Paitsi. Oletko varautunut siihen, jos sinä oletkin se joka rakastuu ja joutuu olemaan se konna joka lähtee?

Olen rakastunut joskus, en ole lähtenyt. Tällä hetkellä en usko rakastuvani. Lisäksi olen päättänyt että jos eroamme, siirryn naisiin 😅 ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luvannut Jumalan, seurakunnan ja papin edessä rakastaa kuolemaan asti. Pysyn tässä päivä kerrallaan. En ole petturi.

Vierailija
4/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on loppunut.

Vierailija
5/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut joskus, en ole lähtenyt. Tällä hetkellä en usko rakastuvani. Lisäksi olen päättänyt että jos eroamme, siirryn naisiin 😅 ap

Kas kas, heti aloituksen luettuani mieleen tuli kysyä, josko olisitkin ap naisista kiinnostunut. Mukava huomata, että tutkani toimii edelleen.

Vierailija
6/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kas, heti aloituksen luettuani mieleen tuli kysyä, josko olisitkin ap naisista kiinnostunut. Mukava huomata, että tutkani toimii edelleen.

Sanotaanko näin että miehistä en ainakaan enää ole kiinnostunut. JOS alkaisin vielä suhteeseen, niin ehkä naisen kanssa. En tiedä toteutuisiko. Ap

Vierailija
7/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolta tuntuu niin ottaisin eron samantien. Mitä sitä kituuttamaan.

Vierailija
8/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyminen?

Vierailija
9/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolta tuntuu niin ottaisin eron samantien. Mitä sitä kituuttamaan.

Miksi, jos ei riitaa tmv ole.

Vierailija
10/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyminen?

En tiedä, voi olla. Toisaalta meillä on usein tosi mukavaa yhdessä. Ja toisen tuntee läpikotaisin ja sekin plussaa. En tiedä voiko menneisyyden jutut vaan olla jossain takaraivossa niin että ne eivät sieltä kokonaan lähdekään? Että pieni pelko on persiissä koko ajan? Ei siis väkivallan pelko, vaan muu. Tämä on jokseenkin hämmentävä tunne, enkä tiedä mistä on kyse. Tänään mietin että nyt sentään vihdoin luotan mieheen. Ja sen jälkeen aloin epäröidä että luotanko? Vai onko kyse sittenkin siitä etten enää välitä mitä tapahtuu? Hyvin hämmentävää. Ap

Vierailija
11/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on pettäjä?

Vierailija
12/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on pettäjä?

Luottamuksen pettäjä hän on ollut. Ei mitään s-juttuja muiden naisten kanssa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi