Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi liikkua, mutta en vaan löydä mitään sopivaa liikuntamuotoa

Vierailija
19.08.2024 |

Kunto surkea ja ylipainoa 12-15kg. 

Olen yrittänyt kävelyä. Tylsää. Ei auta musiikki, äänikirjat jne. 10min jälkeen olen jo valmis kääntymään kotiin. Lenkkikaveria ei ole. Lisäksi lapojen väli ja niska vetää ihan jumiin. 

Samaan kastiin kävelyn kanssa, kuuluu pyöräily. Siitä menee pimppi hiertymille, myös pyöräilyhousujen kanssa. On säädetty satulaa ja tankoa, vaihdettu satulaa jne. Rahaa palaa ja vaiva ei poistu. 

Uiminen näin vaihdevuosi-ikäisellä onnistuu ehkä viikon ajan kuukaudessa eikä silloinkaan voi mennä hallille kuin kerran 30 minuutiksi koska halli menee kiinni klo 20. 

Töissäkin pitää käydä ja kotonakin pitäis hoitaa kotityöt jne. Eli pitäisi olla matalan kynnyksen laji kuten juuri kävely, pyöräily. 

Mitä tässä enää keksis? Kotijumppaa ei vaan tule tehtyä. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyötyliikunta. Kävele kaikkialle. Itse kävelen päivässä lähes huomaamatta 30 tuhatta askelta. En omista autoa.

Kahvakuula/käsipainoja kotiin?

Tää on kyllä käsittämätöntä, ehkä noita askelmittareita on erilaisia? Itse olen aktiiviurheilija ja mun päiväennätys on joku 24000 askelta. Ja silloin olen tehnyt jonkun 12 km lenkin ja touhunnut kotona monenlaista. En pääsisi millään ilveellä 30 000:een.

Siinä näkee miten kaikkea ns liiotellaan

Meillä oli töissä askelkilpailu sain työllä ja tuskalla kasaan esim 25000 askelta eräänä päivänä sitten toinen sairaana ollessaan töistä käveli 30000? 😳 oli sitten viimeinen kerta kun otin osaa näihin ns kisoihin

Jotkut mittarit nappaa käden liikkeistäkin tai jopa auton tärinästä askelia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän