Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäölliset tekijät eivät kohdallani riitä parinmuodostukseen sanoo Laura 32 v.

Vierailija
19.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/416f0787-f95c-477c-92be-7236fb528b08

Tuota en usko. Kyllä nainen saa kyllä miehen jos ei ole nirso. Miksei lauralle kelpaa ne tavis miehet?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näiden aina pitää avautua jossain lehtijutussa ja kertoa kuinka heitä ei yhtään kiinnosta parisuhde. Jos ei kiinnosta niin miksi sitä pitää toitottaa ettei kiinnosta? Jos oikeasti olisivat asian kanssa sinut niin ei olisi tarvetta todistella mitään.

Hyvä pointti. Ehkä syy on narsistinen eli huomion kaipuu. 

Vierailija
22/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan voi ulkonäön kanssa seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka laura olisi lihava niin se silti saisi miehen mutta on kai nirso joten haluaa komean pitkän normaalipainoisen miehen.

Ilmeisesti et lukenut juttua. Siitä olisi käynyt ilmi, että hän on aseksuaali, jota ei kiinnosta miehet. Tyhmät palstalaiset jaksavat näköjään lukea pelkän otsikon, joka tällä kertaa ei vastaa sisältöä ollenkaan.

Turha sun on skitsota ja haukkua palstalaisia kun itse et lukenut avausta. Siinä luulisi olevan väitettä kumottavaksi ja muutenkin pohjaa keskustelulle vaikka se ei johonkin tuntemaasi(?) lauraan nyt osunutkaan.

Vierailija
24/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka laura olisi lihava niin se silti saisi miehen mutta on kai nirso joten haluaa komean pitkän normaalipainoisen miehen.

Ilmeisesti et lukenut juttua. Siitä olisi käynyt ilmi, että hän on aseksuaali, jota ei kiinnosta miehet. Tyhmät palstalaiset jaksavat näköjään lukea pelkän otsikon, joka tällä kertaa ei vastaa sisältöä ollenkaan.

Kyseessä ei ole niinkään että "tyhmät palstalaiset eivät lue juttua", vaan että koko Hesarin(?) juttu on click bait. Otsikossa on kerrottu että ei saisi miestä, mutta jutussa kuitenkin kerrotaan että ei edes haluaisi normaalia suhdetta. Voi olla että toimittaja ehdotti juttuun suoraan liittyvää otsikkoa (tyyliin "Lauralla ei ole miestä, eikä oikeastaan sellaista edes halua"), mutta päätoimittaja halusi otsikon joka kiinnostaa enemmän, vaikka ei vastaa artikkelia.

Vierailija
25/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole niinkään että "tyhmät palstalaiset eivät lue juttua", vaan että koko Hesarin(?) juttu on click bait. Otsikossa on kerrottu että ei saisi miestä, mutta jutussa kuitenkin kerrotaan että ei edes haluaisi normaalia suhdetta. Voi olla että toimittaja ehdotti juttuun suoraan liittyvää otsikkoa (tyyliin "Lauralla ei ole miestä, eikä oikeastaan sellaista edes halua"), mutta päätoimittaja halusi otsikon joka kiinnostaa enemmän, vaikka ei vastaa artikkelia.

Näin se yleensä menee. Yhtä maalailevaa otsikointia harrastetaan kaikessa sääennustuksia myöten.

Vierailija
26/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha sun on skitsota ja haukkua palstalaisia kun itse et lukenut avausta. Siinä luulisi olevan väitettä kumottavaksi ja muutenkin pohjaa keskustelulle vaikka se ei johonkin tuntemaasi(?) lauraan nyt osunutkaan.

No vastaus aloittajan kysymykseen "miksei Lauralle kelpaa ne tavismiehet" on se, että Laura on aseksuaali eikä ole kiinnostunut miehistä.

Vierailija
27/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura 32 ei vaikuta yhtään tyypiltä, joka haluaisi jonkun vaan miehen. Eikä sellaiselta, että ne kriteerit olisi tyyliä pituus ja ulkonäkö. Hän luultavasti nauttii itsekseen olosta niin paljon, että huolii miehen vain, jos tämä on todellinen sielunkumppani hänelle, samantapaiset kiinnostukset, yhteensopiva persoonallisuus.

Olen itse aina ollut samanlainen. Miehiä olisi ollut nuorempana varsinkin saatavilla hyvin, jopa hyvän näköisiäkin, mutta en olisi luopunut sinkkuudestani kuin täydellisesti henkisesti yhteensopivan kanssa. Sellaista ei löytynyt, joten valitsin olla yksin. Olen nyt 50 v, ja onnellinen sinkku.

Vierailija
28/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuokin juttu sepitettä?

Vierailija
29/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en todellakaan ole aseksuaali ja olen halunnut parisuhdetta koko elämäni. Olen reilusti tätä "Lauraa" vanhempi enkä ole ikinä miehille kelvannut. Ei auta hoikka ja treenattu kroppa, miehet eivät kertakaikkiaan kiinnostu minusta.

Kurjinta tässä on että puoliso ja lapset oli se isoin asia mitä elämältä toivoin, mutta eipä siihen itse juuri voi vaikuttaa.

Vierailija
30/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en todellakaan ole aseksuaali ja olen halunnut parisuhdetta koko elämäni. Olen reilusti tätä "Lauraa" vanhempi enkä ole ikinä miehille kelvannut. Ei auta hoikka ja treenattu kroppa, miehet eivät kertakaikkiaan kiinnostu minusta.

Kurjinta tässä on että puoliso ja lapset oli se isoin asia mitä elämältä toivoin, mutta eipä siihen itse juuri voi vaikuttaa.

No mikä se juttu sitten on, mikä estää sen parinmuodostuksen kohdallasi? Olisiko vaikka se, että et käy missään harrastuksissa tms? Ehkä olet todella hiljainen? Ehkä olet todella vakava? Ehkä kävelet niin kovaa, että kukaan ei saa kiinni tms? 

Aika monenlaisia ihmisiä ulkonäöllisesti on parisuhteiteissa, hyvin sauraalloisen lihavia yms. Ei se ulkonäkö ole kuitenkaan se, mikä määrää. 

Vierailija
31/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta uskottavalta. Varmasti on yhtä rumia miehiäkin olemassa, joiden kanssa arvot ja persoonallisuuskin kohtaa. Pienestä joukosta on tietysti vaikeampaa löytää sopiva kumppani, se on totta. 

Niin hän on erikoinen, mahdollisesti hyvin älykäs, oman tiensä kulkija, joka mieluummin kulkee omia teitään itsekseen, kuin päätyy yhteen jonkun vaan kanssa. Lisäksi vaikuttaa, että on joko aseksuaali tai demiseksuaali, eli seksuaalit tarpeetkaan eivät "pakota" parisuhteisiin tai tee elämää ilman miestä epätyydyttäväksi. 

Itse oikeastaan kadehdin häntä, näin naisena joka kaipaisi kovin sekä seksiä, läheisyyttä että perhettä mutta oikeasti ei kelpaa miehille. Eikä mulla ole tuollaista mielikuvitusta ja älyä innostua filosofiasta ja ties mistä hienosta aidosti. Mun veli on vähän hänen tapainen, ihan tietoisesti valinnut yksinolon koska häntä kiinnostaa enemmän asiat kuin ihmiset.

Vierailija
32/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä se juttu sitten on, mikä estää sen parinmuodostuksen kohdallasi? Olisiko vaikka se, että et käy missään harrastuksissa tms? Ehkä olet todella hiljainen? Ehkä olet todella vakava? Ehkä kävelet niin kovaa, että kukaan ei saa kiinni tms? 

Aika monenlaisia ihmisiä ulkonäöllisesti on parisuhteiteissa, hyvin sauraalloisen lihavia yms. Ei se ulkonäkö ole kuitenkaan se, mikä määrää. 

En vaan kelpaa miehille, en tiedä miksi. Olen roikkunut kolmella eri seuranhakusivustolla 14 vuoden ajan. Välillä toki pitänyt ottaa vuoden-parin tauko kun masentaa liikaa jatkuva torjutuksi tuleminen. En ole myrtsi tuppusuu mutta ei ole varaa käydä missään maksullisissa harrastuksissa joten lenkkeilen yksikseni. Kukaan ei ole ikinä irl lähestynyt.

Vierailija
33/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta mun kohdalla totta. En edes ollut ruma, en nyt mikään missikään mutta perussievä nuori ihminen, hoikka ja kurvikas. Mutta olin ja olen äärimmäisen ujo, vakava ja suorastaan pelkään ihmisiä. Kyllä mua lähestyi miehet, jo yläasteella oli pari poikaa jotka oli minuun ihastuneita, lukiossa, yliopistolla useita. Kadullakin joskus ihan lähestyttiin varsinkin jos olin meikannut ja kivasti pukeutunut, erityisesti kesäaikaan. Minä pelästyin ja melkein juoksin karkuun. Sitten jälkeenpäin kaduin, että miksi niin tein, mutta tilanne oli mennyt jo. Iän myötä olen vähän vähemmän sosiaalisten tilanteiden foobinen, mutta sulkeutunut, vetäytyvä ja ujo edelleen. En esim. deiteillä osaa jutella mitään, jolloin minusta tulee miehelle kuva, että olen patatylsä ihminen. Tunnelma on vaivautunut ja epämukava, kun en keksi mitään sanottavaa ja jos toinen kysyy, osaan vastata vain lyhyitä vastauksia, en ylläpitää keskustelua. Olen hakenut terapiastakin itse maksaen apua, ja työelämässä jännitys on helpottanut paljon, mutta eipä minusta taida koskaan tulla niin sujuvaa, että osaisin vieraan ihmisen kanssa tuosta vaan jutella ja vaikuttaa rennolta, mukavalta ihmiseltä. Jotenkin jopa vielä karmeampaa, että se mikä ei kelpaa on mun luonne, mun ydinolemus, kuin jos se olisi ulkokuori.

Vierailija
34/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan kelpaa miehille, en

Työssä käyminen, sosiaaliset harrastukset (ainakin puolet niistä on ilmaisia tai lähes ilmaisia), opiskelu.

Hymy. Itsevarmuus. Ei saa takertua miehiin. Itsenäisyys. Leikkisyys. 

Ja ihan totta, meikit, vartalon myötäiset vaatteet ja pitkät hiukset vaikuttaa myönteisesti miehiin.

Kuntosali lenkkeilyn sijasta tai lisäksi. 

t. 20 vuotta naimisissa ollut nainen 

Vierailija
35/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, kukaan lihavaa ja lyhyttä ota, eikä kaljua.

Vierailija
36/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura 32 ei vaikuta yhtään tyypiltä, joka haluaisi jonkun vaan miehen. Eikä sellaiselta, että ne kriteerit olisi tyyliä pituus ja ulkonäkö. Hän luultavasti nauttii itsekseen olosta niin paljon, että huolii miehen vain, jos tämä on todellinen sielunkumppani hänelle, samantapaiset kiinnostukset, yhteensopiva persoonallisuus.

Olen itse aina ollut samanlainen. Miehiä olisi ollut nuorempana varsinkin saatavilla hyvin, jopa hyvän näköisiäkin, mutta en olisi luopunut sinkkuudestani kuin täydellisesti henkisesti yhteensopivan kanssa. Sellaista ei löytynyt, joten valitsin olla yksin. Olen nyt 50 v, ja onnellinen sinkku.

Taidan tietää tän tyypin, on väitellyt Tolkienista. Ihan samanlainen oli jo opiskeluaikoina. Omat mielenkiinnon kohteet painoi ihmissuhteita enemmän.

Vierailija
37/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan typerä otsikko, kun Lauraa ei edes kiinnosta parisuhde. Mielestäni suorastaan törkeää toimitukselta nostaa otsikoksi täysin epäolennainen asia, joka antaa aivan väärän kuvan koko haastattelusta. Sietäisivät hävetä!

Samaa mieltä. Jutun pääpointti ei ollut ollenkaan parisuhdeasioissa ja silti siitä oli tehty otsikko, Harhaanjohtavaa, tarkoituksenhakuista eikä osoita ammattitaitoa.

Vierailija
38/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näiden aina pitää avautua jossain lehtijutussa ja kertoa kuinka heitä ei yhtään kiinnosta parisuhde. Jos ei kiinnosta niin miksi sitä pitää toitottaa ettei kiinnosta? Jos oikeasti olisivat asian kanssa sinut niin ei olisi tarvetta todistella mitään.

Hyvä pointti. Ehkä syy on narsistinen eli huomion kaipuu. 

Siinä taas niin typerää diagnoosia ehdotetaan. Opiskele vähän.

Vierailija
39/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan kelpaa miehille, en

Seuranhakukanavat kiinni nyt ja oikeaa elämää. Onko sulla kavereita?

Vierailija
40/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssä käyminen, sosiaaliset harrastukset (ainakin puolet niistä on ilmaisia tai lähes ilmaisia), opiskelu.

Hymy. Itsevarmuus. Ei saa takertua miehiin. Itsenäisyys. Leikkisyys. 

Ja ihan totta, meikit, vartalon myötäiset vaatteet ja pitkät hiukset vaikuttaa myönteisesti miehiin.

Kuntosali lenkkeilyn sijasta tai lisäksi. 

t. 20 vuotta naimisissa ollut nainen 

Onko sulla paljonkin kokemuksia avioliiton ulkopuolisista suhteista? Tunnut tietävän hyvin, miten miehen kuin miehen saa kiinnostumaan juuri sinusta eikä jostain sinkusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan