Mistä elokuvasta et oikeastaan tykkää ollenkaan, vaikka ns. "pitäisi" tykätä?
Tarkoitan, että kaikki muut pitää ja kehuu. Minulla nämä inhokit ovat kaikki Mamma Mia- elokuvat. Yritin kerran katsoa, mutta en jaksanut viittä minuuttia sitä tekopirteää luritusta. Seuraavasta saan varmaan paljon miinuspisteitä, mutta Forrest Gump. En ymmärrä, mikä siinä elokuvassa on niin valtavan hienoa. Itse en tykännyt ollenkaan.
Kommentit (252)
Forrest Gumpissa valtavan hienoa on Tom Hanksin roolisuoritus. Siksi se on hieno elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Leijonakuningas
Kummisetä 1-?
Titanic
Taru sormusten herrasta 1-??
Voisitko valaista tarkemmin, mikä näissä leffoissa ei sinulle toimi?
Parasite- oli huono leffa jostain keskeltä alkaen
Vierailija kirjoitti:
kaikki mafiajutut
Jep, poikkeuksetta.
Kummisetä. Miksi minun pitäisi katsoa joidenkin italialaisten roistojen elämää ja ylistää sitä? Italiassa mafia on aiheuttanut valtavasti ongelmia ja väkivaltaa. Miksi myös juuri nämä elokuvat ovat jotain ylitsepääsemättömän hienoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonakuningas
Kummisetä 1-?
Titanic
Taru sormusten herrasta 1-??
Voisitko valaista tarkemmin, mikä näissä leffoissa ei sinulle toimi?
Ensimmäinen on lastenelokuva ja muut vaan niin tylsiä. Tottakai Marlon Brando on mahtava mutta ei se leffoja pelasta.
Taru sormusten herrasta! Aivan järkyttävää p@$kaa! Jos ei tommonen tonttufantasia iske, niin ihan sama ketä siinä on näyttelemässä ja vaikka pistää 100 milliä lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Parasite- oli huono leffa jostain keskeltä alkaen
Todellakin. Se loppu oli niin juosten kustu kun olla voi. Idea loppui käsikirjoittajalla puoliväliin.
Ei ole pakko tykätä mistään väkisin. Elämässä ideana on löytää ne asiat joista pitää ja olla rohkeasti oma itsensä. On hyvä olla avoimin mielin ja suvaitsevainen mutta älä kadota itseäsi olemalla jotakin epäaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohto.
Ei tee yhtään kunniaa alkuperäiselle kirjalle ja vielä vähemmän siedän kun tuli ilmi miten Duvallia rääkättiin kuvauksissa.
Kiusattiin, voi kyynel 😢
Niin, normaalit ihmiset eivät hyväksy kiusaamista ja omaa pahaaoloaan muihin projisoivat sitten taas ovat tuolla voi kyynel-asenteella.
Tsemppiä sinulle kohti tasapainoisempaa elämää!
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gumpissa valtavan hienoa on Tom Hanksin roolisuoritus. Siksi se on hieno elokuva.
Hanks on ihan mielettömän ärsyttävä, oli mikä tahansa elokuva...
Vierailija kirjoitti:
Taru sormusten herrasta! Aivan järkyttävää p@$kaa! Jos ei tommonen tonttufantasia iske, niin ihan sama ketä siinä on näyttelemässä ja vaikka pistää 100 milliä lisää rahaa.
Lisätään vielä, että aivan hemmetin pitkävetinen. Katellaan kun kaksi sankaria kävelee vartin verran ja mitään ei oikeastaan tapahdu tällä välin
Citizen Kane, mutta ehkä olen ollut väärässä mielentilassa kun olen yrittänyt katsoa sitä. Ei vaan lähde millään.
Ja kaikki James Deanin elokuvat. Äijä toki on sen näköinen että katsoisihan sitä vaikka se vain jäköttäisi paikoillaan puhumatta koko elokuvan, mutta ei ne elokuvat kyllä kovin ihmeellisiä ole juoneltaan ja Deanin näyttelykin on vähän epäuskottavaa.
Shawshank Redemption. Mitäänsanomaton. Ja sen suomenkielinen nimi vielä kaiken lisäksi lipsautti juonen.
Vierailija kirjoitti:
En ole fani, mutta minusta leffassa oli kivaa, ettei tiennyt mihin se on menossa. Se ei noudattanut mitään kaavaa sinänsä.
Ehdottomasti paskin on Rita Hauworth - avain pakoon.
Amélie, jestas tän leffan hehkutusta silloin aikoinaan.
Kiusattiin, voi kyynel 😢