Mistä elokuvasta et oikeastaan tykkää ollenkaan, vaikka ns. "pitäisi" tykätä?
Tarkoitan, että kaikki muut pitää ja kehuu. Minulla nämä inhokit ovat kaikki Mamma Mia- elokuvat. Yritin kerran katsoa, mutta en jaksanut viittä minuuttia sitä tekopirteää luritusta. Seuraavasta saan varmaan paljon miinuspisteitä, mutta Forrest Gump. En ymmärrä, mikä siinä elokuvassa on niin valtavan hienoa. Itse en tykännyt ollenkaan.
Kommentit (252)
Nousukausi. Ideana mainio ja sisältää yhden hauskimmista koskaan näkemistäni leffakohtauksista (se, missä Tiina Lymin roolihahmo syö tomaattisiivut poliisin leivän päältä). Muuten oli suureksi osaksi tyhjäkäyntiä sekä ankea ja kliseinen. Lopun epäaitous ja alleviivaava opettavaisuus suorastaan ärsytti. Että nyt pääpari on viimeinkin kypsynyt kunnon ihmisiksi, kun on lapsi tulossa ja ystäväpiiri koostuu änkyttäjistä ym. "erikoisuuksista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohto.
Ei tee yhtään kunniaa alkuperäiselle kirjalle ja vielä vähemmän siedän kun tuli ilmi miten Duvallia rääkättiin kuvauksissa.
Kiusattiin, voi kyynel 😢
Onkohan tällä emojispämmääjällä joku hillitön syyllisyys ja häpeä omista teoistaan ja purkautuu sitten noin? Eihän niistä koulukiusaajista tule kuin narkkeja ja juoppoja monesti aikuisena, luulen että noin tuossakin on käynyt
Tuli yhdestä presidentti.
Guillermo del Toron ohjaamat Crimson Peak ja The Shape of Water. Pidän kovasti fantasiaelokuvista ja jotenkin mun pitäisi tykätä näistä kahdesta leffasta kun niissä on periaatteessa elementit kohdillaan mutta ei... Koen molemmat jotenkin raskaiksi, ikäviksi ja vastenmielisiksi.
Kummisedät kun ovat kaikkien aikojen listoilla edustettuna niin olen yrittänyt antaa niille mahdollisuuden mutta ei tule mitään.
Tietysti ovat parempia ja mielenkiintoisempia kuin 99,999 prosenttia 2010 jälkeisistä elokuvista mutta se ei ole meriitti.
P.S I love.
Todella surkea leffa. Niin tylsä, ja päähenkilö niin itsekäs kun vain hänen asiansa ovat tärkeitä.
La la Land, kaikki Tarantinon leffat, Taru sormusten herrasta, Memento, L.A. Confidential ...onhan näitä...
Vierailija kirjoitti:
Matrix.
Jep, kesken jäi.
Lost in translation. Tekotaiteellista pzkaa.
Campionin Piano samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohto.
Ei tee yhtään kunniaa alkuperäiselle kirjalle ja vielä vähemmän siedän kun tuli ilmi miten Duvallia rääkättiin kuvauksissa.
Kiusattiin, voi kyynel 😢
Onkohan tällä emojispämmääjällä joku hillitön syyllisyys ja häpeä omista teoistaan ja purkautuu sitten noin? Eihän niistä koulukiusaajista tule kuin narkkeja ja juoppoja monesti aikuisena, luulen että noin tuossakin on käynyt
Tuli yhdestä presidentti.
Monesta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Titanic
Sama juttu. Ihmettelin ko elokuvan hypetystä, kun se ilmestyi. Kävin katsomassa, enkä tykännyt. Nythän aika on jo ajanut ko leffasta ohi, eikä esim nykynuoret ymmärrä ko leffan hypetystä. Hyvä elokuva on sellainen, joka kestää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nousukausi. Ideana mainio ja sisältää yhden hauskimmista koskaan näkemistäni leffakohtauksista (se, missä Tiina Lymin roolihahmo syö tomaattisiivut poliisin leivän päältä). Muuten oli suureksi osaksi tyhjäkäyntiä sekä ankea ja kliseinen. Lopun epäaitous ja alleviivaava opettavaisuus suorastaan ärsytti. Että nyt pääpari on viimeinkin kypsynyt kunnon ihmisiksi, kun on lapsi tulossa ja ystäväpiiri koostuu änkyttäjistä ym. "erikoisuuksista".
Olet väärässä 😃Kaikkien aikojen paras Suomielokuva.
Vierailija kirjoitti:
Guillermo del Toron ohjaamat Crimson Peak ja The Shape of Water. Pidän kovasti fantasiaelokuvista ja jotenkin mun pitäisi tykätä näistä kahdesta leffasta kun niissä on periaatteessa elementit kohdillaan mutta ei... Koen molemmat jotenkin raskaiksi, ikäviksi ja vastenmielisiksi.
Sama. Odotin innolla Crimson Peakia, mutta sitten, niin..
Vierailija kirjoitti:
P.S I love.
Todella surkea leffa. Niin tylsä, ja päähenkilö niin itsekäs kun vain hänen asiansa ovat tärkeitä.
Tämä oli huono sekä kirjana että leffana ja molemmat olen kahlannut läpi kun kaikki suositteli. 😩 ja miksi se luokitellaan romanttiseksi leffaksi? Ei siinä tapahdu mitään romanttista. Koko leffa on kuoleman surussa möyrimistä.
Insomnia
Batman Begins
Yön ritari
Yön ritarin paluu
Memento
Inception
Dunkirk
Tenet
Oppenheimer
Trainspotting,minusta se oli lähinnä etovaa katseltavaa.
Monet näistä leffoista vaatii sen, että ei edes vilkaise kännykkää välillä, koska heti tippuu kärryiltä. Väitän että tässä on monia leffoja joista olisitte tykänneet leffateatterissa, kun olisitte olleet pakotettuja keskittymään kunnolla.
Tarantinon leffat joista vain Jackie Brownin pystyi katsomaan pääosanesittäjä kauneuden takia.
Titanic, Moulin Rouge ja Forrest Gump.
Pyhä inhokkitrilogia.
Kaikki tiedostavat uusintaversiot. Aivan kaikki intersektionalismin pilaamat wokeleffat.
Matrix.