Kuukautiset ja työhaastattelu
Kuukautiset saattaa alkaa huomenna kun on työhaastattelu. Alkavat aina runsaana ja 1. ja 2. päivä on pahimpia. Siis olisi parempi, jos alkaa ennen sitä niin voin laittaa tamponin. Ahdistaa, jos ne alkavat juuri ennen haastattelua tai sen aikana ja on vain side varalla.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työhaastattelu ei yleensä kestä kuin tunnin verran. Jos siteellä ei tuota aikaa pärjää, niin olisi kyllä syytä mennä lääkärille ja mittauttaa vähintään hemoglobini. Ei kuulosta normaalille tuo ollenkaan.
En ole ap, mutta mulla olisi kyllä pelkän sitten kanssa äärimmäisen epävarma olo, vaikkei mun vuodot ole mitenkään epätavallisen runsaita. Siteet tuppaa mulla jotenkin ruttaantumaan häppärien väliin tai menemään istuessa jotenkin sivuun, jolloin vuoto tulee ohi. Ei ne tarratkaan pidä siteitä paikallaan, jos vähänkin liikuskelee istuessaan, mitä hermostuneena työhaastattelussa varmasti tekisin. Siksi käytänkin kuukautiskuppia, se on sisällä joten ei ongelmaa. Aiemmin käytin tamponeita, nekin toimi, mutta oli epämiellyttäviä niukkoina päivinä.
Okei. Minulla pysyy hyvin paikoillaan, kun on oikeanlaiset alushousut jalassa ja eikö niitä ole nykyisin jotain kuukautispikkareitakin? Ja voihan sitä pikkareiden päälle vaikka vetästä jotkut tukialushousut. Ja minulla on siis todella runsaat menkat, jotka aiheuttivat vaikean anemian. Silti selviäisin työhaastattelusta.
Menkat alkoi eilen illalla, joten tuo varautuminen ratkesi itsestään. Menen haastatteluun suoraan toisesta paikasta ja ainakaan kartan mukaan lähellä ei ole mitään kahvilaa tai muuta julkista vessaa. Jänskättää, että tamponi on ihan läpimärkä ja itsellä ikävä olo, vaikka olisikin side ja menkkapikkarit.
Muista sitten etukäteen anoa joka kuukaudelle vapaata, tuskin olet työkykyinen menkkojen aikaan jos pelkkä haastattelu on tällainen hulabaloo.
En ole ap, mutta kysyn vaan, että miten saatte kuukupin mahtumaan sisälle? Ostin kuukupin kun siitä on puhuttu paljon hyvää, mutta eihän se edes mahdu millään sinne minne pitäisi.
Höpöhöpö, kupin tilavuus on useampi tamponi ja se jos et osaa asetella sidettä ei ole kupin vika.