Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin paljon Nata Salmela laskuttaa töistään

Vierailija
04.04.2024 |

Instagram-yhteistyö 3500 euroa, Tiktok-yhteistyö 1800 euroa, blogiyhteistyö 4400 euroa. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että Natsku on varakas

Vierailija
2/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä töistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten köyhä työtön, jonka ainoa tulo on työmarkkinatuki 595 euroa pystyy samaan? Puhun siis itsestäni ja olen kateellinen. Olisin itsekin ansainnut helpon luksuselämän ainaisen köyhyyden ja kurjuuden sijaan.

Vierailija
4/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten köyhä työtön, jonka ainoa tulo on työmarkkinatuki 595 euroa pystyy samaan? Puhun siis itsestäni ja olen kateellinen. Olisin itsekin ansainnut helpon luksuselämän ainaisen köyhyyden ja kurjuuden sijaan.

Nata kiinnostaa firmoja, sinä et. Ei kotona makaava työtön ole kiinnostava yhteistyökumppani

Vierailija
5/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan otti siitä remppatori-mainoksesta ja oliko siitä mainoksesta remppatorille enemmän haittaa kuin hyötyä, sen verran hirveä mainos oli

Vierailija
6/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä 16-tuntisia työpäiviä sen eteen.

Vierailija
7/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä maksettu vaikuttaja ole millään lailla kiinnostava ihminen, kehuu kaikkea mistä maksetaan. Hohhoijaa.

Vierailija
8/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan otti siitä remppatori-mainoksesta ja oliko siitä mainoksesta remppatorille enemmän haittaa kuin hyötyä, sen verran hirveä mainos oli

Mainoksen kesto oli 25 sekuntia, siinä onnistuttiimän nopeasti tuhoamaan koko brändi

Vierailija
9/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan yrittämään samaa instaan muiden tuhansien joukkoon.

Siellä on jos jonkinlaista terapeuttia, yritysvalmentajaa ja enkeliterapian kauppiasta ilman koulutusta.

Kun katselee noiden tuloja kauppalehdestä, niin tonni vuodessa. Jotain tuo Nata on tehnyt oikein, ja taatusti nähnyt paljon vaivaa menestyksensä eteen.

Vierailija
10/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa seurata näitä instafluktuttajia. Tämänkin tiedän siitä, että se valittaa koko ajan mediassa jostain jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan