Näin paljon Nata Salmela laskuttaa töistään
Instagram-yhteistyö 3500 euroa, Tiktok-yhteistyö 1800 euroa, blogiyhteistyö 4400 euroa.
Kommentit (10)
Miten köyhä työtön, jonka ainoa tulo on työmarkkinatuki 595 euroa pystyy samaan? Puhun siis itsestäni ja olen kateellinen. Olisin itsekin ansainnut helpon luksuselämän ainaisen köyhyyden ja kurjuuden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten köyhä työtön, jonka ainoa tulo on työmarkkinatuki 595 euroa pystyy samaan? Puhun siis itsestäni ja olen kateellinen. Olisin itsekin ansainnut helpon luksuselämän ainaisen köyhyyden ja kurjuuden sijaan.
Nata kiinnostaa firmoja, sinä et. Ei kotona makaava työtön ole kiinnostava yhteistyökumppani
Paljonkohan otti siitä remppatori-mainoksesta ja oliko siitä mainoksesta remppatorille enemmän haittaa kuin hyötyä, sen verran hirveä mainos oli
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä 16-tuntisia työpäiviä sen eteen.
No ei kyllä maksettu vaikuttaja ole millään lailla kiinnostava ihminen, kehuu kaikkea mistä maksetaan. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan otti siitä remppatori-mainoksesta ja oliko siitä mainoksesta remppatorille enemmän haittaa kuin hyötyä, sen verran hirveä mainos oli
Mainoksen kesto oli 25 sekuntia, siinä onnistuttiimän nopeasti tuhoamaan koko brändi
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan yrittämään samaa instaan muiden tuhansien joukkoon.
Siellä on jos jonkinlaista terapeuttia, yritysvalmentajaa ja enkeliterapian kauppiasta ilman koulutusta.
Kun katselee noiden tuloja kauppalehdestä, niin tonni vuodessa. Jotain tuo Nata on tehnyt oikein, ja taatusti nähnyt paljon vaivaa menestyksensä eteen.
Kuka jaksaa seurata näitä instafluktuttajia. Tämänkin tiedän siitä, että se valittaa koko ajan mediassa jostain jotain.
Ei ihme että Natsku on varakas