Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset ja työhaastattelu

Vierailija
19.08.2024 |

Kuukautiset saattaa alkaa huomenna kun on työhaastattelu. Alkavat aina runsaana ja 1. ja 2. päivä on pahimpia. Siis olisi parempi, jos alkaa ennen sitä niin voin laittaa tamponin. Ahdistaa, jos ne alkavat juuri ennen haastattelua tai sen aikana ja on vain side varalla. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko jotain estettä laittaa etukäteen kaiken varalta?

Vierailija
2/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset laita sitä tamponia valmiiksi, vaikkeivat olisi vielä alkaneet? Ei siitä mitään haittaa ole, ja on varmempi olo kun ei tarvi asiaa jännittää, että alkaako vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset laita sitä tamponia valmiiksi, vaikkeivat olisi vielä alkaneet? Ei siitä mitään haittaa ole, ja on varmempi olo kun ei tarvi asiaa jännittää, että alkaako vai ei.

Ei saa laittaa.

Vierailija
4/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi.

Vierailija
5/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi.

Kuukuppi on vuotanut yli tosi lyhyessä ajassa ja hulahti kerralla ohi siteestä. Ap

Vierailija
6/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sellainen vaahtomuovinen seksitamponi.

Vierailija
7/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkiiko haastattelija housusi vai mikä on ongelma?

Vierailija
8/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne työt sitten, onko sairaslomaa joka kuukausi?

Vierailija
9/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa laittaa.

Miten niin "ei saa"? Jos siinä tamponin ohjeessa niin lukee, niin unohda se. Se on siinä vain siksi, ettei jotkut neurootikot käytä niitä jatkuvasti.

Vierailija
10/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, mutta voi itse valita milloin käy vessassa.

Vierailija
11/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista, älä mene, säästyy työnantaja ehdokas väärältä valinnalta jos kuukautiset on jo este mennä työhaastatteluun, ei tuommoisesta töihin ole. 

Vierailija
12/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, mutta voi itse valita milloin käy vessassa.

Ainakaan asiakaspalvelussa esim myyjän työssä ei noin vain valita milloin menee vessaan. 

Vierailija
13/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkapikkarit. Voi pitää varmuuden vuoksi ja ainakin imukykyisimmät pitävät huomattavasti paremmin kuin side. Ihan ok pikkareita taitaa nykyään löytyä vaikka prismasta.

Vierailija
14/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa laittaa.

No kyllä saa. Muutama tunti tamponi turhaan sisällä ei aiheuta yhtään mitään kielteistä. Tiedän, että siellä on se huomautus, ettei pidä käyttää tamponeja varmuuden vuoksi odottaessa kuukautisia, mutta se tarkoittaa sitä, ettei niitä pidetä päiväkaupalla siellä turhaan, kun kuitenkin ne lisää toksisen shokkioireyhtymän riskiä. Mutta äärimmäisen pieni riski on, jos nyt kerran käyttää "varmuuden vuoksi" erityistilanteessa.

Vierailija
15/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mut mitä mä just luin?? Mä olen miltei joka kk-kierrossa joutunut laittamaan ennen menkkojen alkamista. Usein jopa monena päivänä. Ei mitään haittavaikutuksia. Nolla hiivatulehdusta elämässä.

N49

Vierailija
16/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista, älä mene, säästyy työnantaja ehdokas väärältä valinnalta jos kuukautiset on jo este mennä työhaastatteluun, ei tuommoisesta töihin ole. 

Ei ole ESTE, mutta pelkään haisevani pahalle ja aiheuttavani huonon ensivaikutelman.

Vierailija
17/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelu ei yleensä kestä kuin tunnin verran. Jos siteellä ei tuota aikaa pärjää, niin olisi kyllä syytä mennä lääkärille ja mittauttaa vähintään hemoglobini. Ei kuulosta normaalille tuo ollenkaan.

Vierailija
18/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa laittaa.

Miten niin "ei saa"? Jos siinä tamponin ohjeessa niin lukee, niin unohda se. Se on siinä vain siksi, ettei jotkut neurootikot käytä niitä jatkuvasti.

Toksinen shokkisyndrooma voi kyllä tulla todella nopeasti, ja liian kuivaan pimperoon tungettu tamponi on sen yksi aiheuttaja. 

Toisekseen, jos ne menkat ei alakaan, kuivan tamponin repiminen ulos on yhtä riemua. 

Ota ap 1000 mg naprokseenia etukäteen. Se vähentää vuotoa jopa 20 %.Sitä saa käsikauppalääkkeenä 250 mg vahvuudella, ja 1000 mg kerrallaan on turvallinen määrä, sellaisia määrätään migreeniin. 

Burana on toinen vaihtoehto, mutta paljon tehottomampi. 

K-vitamiini myös hyydyttää verta, joten voit myös vetää pari puskaa persiljaa. 

Vierailija
19/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työhaastattelu ei yleensä kestä kuin tunnin verran. Jos siteellä ei tuota aikaa pärjää, niin olisi kyllä syytä mennä lääkärille ja mittauttaa vähintään hemoglobini. Ei kuulosta normaalille tuo ollenkaan.

En ole ap, mutta mulla olisi kyllä pelkän sitten kanssa äärimmäisen epävarma olo, vaikkei mun vuodot ole mitenkään epätavallisen runsaita. Siteet tuppaa mulla jotenkin ruttaantumaan häppärien väliin tai menemään istuessa jotenkin sivuun, jolloin vuoto tulee ohi. Ei ne tarratkaan pidä siteitä paikallaan, jos vähänkin liikuskelee istuessaan, mitä hermostuneena työhaastattelussa varmasti tekisin. Siksi käytänkin kuukautiskuppia, se on sisällä joten ei ongelmaa. Aiemmin käytin tamponeita, nekin toimi, mutta oli epämiellyttäviä niukkoina päivinä.

Vierailija
20/25 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mut mitä mä just luin?? Mä olen miltei joka kk-kierrossa joutunut laittamaan ennen menkkojen alkamista. Usein jopa monena päivänä. Ei mitään haittavaikutuksia. Nolla hiivatulehdusta elämässä.

N49

Ei se hiiva siinä riskinä olekaan, vaan TSS. Se on harvinainen, mutta niin vakava että riskiin kannattaa suhtautua tosissaan. 

Eräskin pikku pimpero sai raajansa amputoiduksi tyhmyytensä takia. 

https://www.independent.co.uk/life-style/women/lauren-wasser-toxic-shoc…