Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman nukuttava sohvalla, minun vai miehen?

Vierailija
19.08.2024 |

Meille tuli aikanaan pieni koira joka salaa öisin hyppäsi sänkyyn, huomattiin vasta aamulla. Mies ei tästä tykännyt mutta minkäs teet, kun koira todennäköisesti aina odotti että nukutaan ennen kuin hyppäsi, eikä niin pienen koiran olemiseen sängyssä todellakaan herännyt. Koiran sängyssä olosta tuli lopulta luvallista ja koira nukkuukin aina mun puolella/jaloissa. Ei häiritse miestä.

Keväällä tuli uusi koira, johon mies ihastui niin että halusi sen tulevan öiksi sänkyyn. Niin se sitten tuli, ekasta yöstä lähtien. Koira on isohko, 60cm ja sen olemisen sängyssä kyllä huomaa. Ja NYT miestä on alkanut se ärsyttää. Yöllä työntää koiraa minun puolelleni tai käskee minun komentaa koira pois sängystä koska häntä ärsyttää ahtaus. Tai vaatii että minun pitää nyt opettaa koira olemaan tulematta sänkyyn. Sitä en tee, ensinnäkään en tajua miksi se olisi MUN tehtäväni koska mies halusi koiran sänkyyn ja toisekseen, mies nukkuu yleensä sikeästi ja minä huonommin, joten en ota mitään ylimääräistä työtä itselleni vielä unta häiritsemään 🙄 Minä saan nukuttua vaikka koira onkin sängyssä ja mies nukkuu osan viikosta muualla, joten mun puolesta olkoot näin.

Viime yönä kuitenkin meni hermo miehen jatkuviin tiuskimisiin kun "koira on tiellä, käske se pois" jne ja lopulta otin tyynyni ja peittoni ja lähdin sohvalle nukkumaan. Ja koirat tuli perässä. Ja siinä selkäsairaana ihmisenä pohdin onko tämä nyt tosiaan MUN tehtäväni tulla 90cm leveälle sohvalle nukkumaan kahden koiran kanssa, kun koirista valittava mies jää yksin nukkumaan 160cm sänkyyn? Enkö voi todeta että mene itse tai ole hiljaa? 

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti koirat eivät enää nuku ihmisten sängyssä tai sitten kotiin ostetaan sohvan tilalle toinen hyvä sänky, jossa toinen ihminen sitten nukkuu. Olen itsekin joutunut nukkumaan jo yli 5 vuotta sohvalla olohuoneessa ja olen kai jo tottunut siihen.

Vierailija
2/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää makkarin ovet kiinni yöllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me tiedetään etkö voi? Onko sulla äänihuulisda jotain vikaa vai?

Vierailija
4/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarin ovia ei laiteta kiinni koska sieltä loppuu happi. Ja toinen sänkykään ei ole vaihtoehto, koska tilaa ei ole.

Koirien opettaminen pois sängystä olisi vaihtoehto, JOS mies tekisi sen, voisin olla siinä toisena. Mutta minä en yksin ala koiria siihen opettaa, koska minua koirat ei häiritse. Miespä vaan on sitä mieltä että minun pitää koirat opettaa, piste ja se ei tuu tapahtumaan. Ap

Vierailija
5/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koirat seuraa sinua, nukut missä vaan? 

Mene koirankoppiin nukkumaan.

Vierailija
6/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut siinä sängyssä häiriintymättä koirista ja mies sitten opettaa kun on saanut tarpeekseen.

Vierailija
7/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapasilla on lapasten ongelmat. Antakaa sängyt kokonaan koirille ja nukkukaa lattialla tai pihalla kopissa.

Vierailija
8/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin vuodesohvan olkkariin ja muuttaisin sinne. 

Vierailija
9/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi luvan opettaa itse koirat pois sängystä jos kerran mielensä siinä asiassa muutti, ei ole sinun vastuullasi. Olisi miettinyt ajoissa.

Vierailija
10/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saisi luvan opettaa itse koirat pois sängystä jos kerran mielensä siinä asiassa muutti, ei ole sinun vastuullasi. Olisi miettinyt ajoissa.

Mä nimenomaan sanoin miehelle silloin kun toinen koira tuli ja mies halusi sen nukkuvan sängyssä, että se on sitten pysyvä päätös. Muussa tapauksessa koira opetetaan heti 1. illasta lähtien nukkumaan omassa petissään. Mies sanoi ettei häntä haittaa vaikka koira nukkuu sängyssä pysyvästi, joten asia oli sillä selvä. Tai olisi luullut olevan, nyt sitten se onkin miehelle ongelma. Ap

Vierailija
11/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Kusipää mies

Vierailija
12/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä. Itse nyt ainakin laittaisin alkuunsa oven kiinni, että ne piskit ei pääse sinne sänkyyn. 

Vierailija
13/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarin oviaukkoon koiraportti on helpoin ratkaisu. Tällöin ovea voi pitää auki ilmanvaihdon takia, mutta koirat pysyvät toisella puolella. Meillä koirat saavat olla vapaasti sängyssä ja nukkuvat useimmiten kanssamme, mutta jos emme halua niitä syystä tai toisesta makkariin, ne menevät ihan tyytyväisinä sohvalle nukkumaan. 

Vierailija
14/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te päädytte tällaisten miesten kanssa yhteen. Millainen mies sanoo, että "komenna koira pois" eikä tee sitä itse?? Komentaa siis SINUA eikä koiraa. Hyvä kun on hierarkia selvillä....

Vierailija
15/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että "samalla vaivalla kun keskellä yötä komennat mua komentamaan koiraa, niin voisit komentaa sen koiran pois sängystä, mikset tee niin?"

Vierailija
16/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkarin ovia ei laiteta kiinni koska sieltä loppuu happi. Ja toinen sänkykään ei ole vaihtoehto, koska tilaa ei ole.

Koirien opettaminen pois sängystä olisi vaihtoehto, JOS mies tekisi sen, voisin olla siinä toisena. Mutta minä en yksin ala koiria siihen opettaa, koska minua koirat ei häiritse. Miespä vaan on sitä mieltä että minun pitää koirat opettaa, piste ja se ei tuu tapahtumaan. Ap

Minkälaisessa sukelluskellossa te oikein nukutte? 

Vierailija
17/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirille estetään pääsy makuuhuoneeseen ja te kummatkin nukutte makuuhuoneessa. 

Vierailija
18/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi mennä sohvalle ja opetetatte sitten seuraavan koiran omaan petiinsä. 

Vierailija
19/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korvatulpat kun menet nukkumaan anna miehen jupista itsekseen. Jos mies on opettanut koiran nukkumaan sängyssä niin hän opettaa sen myös nukkumaan muualla. Jos hän ei jaksa opettaa niin nukkukoon itse sohvalla.

Vierailija
20/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa sukelluskellossa te oikein nukutte? 

Huono ilmanvaihto asunnossa/talossa ei ole kyllä mitenkään poikkeuksellinen ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi