Ärsyttäviä tapoja tapailukumppanissa?
Tulee kotiini ja juo kivennäisvettä pullotolkulla ja jättää ne minun palautettavaksi vaikka minulla ei ole autoa.
Kommentit (17)
Murustelee hapankorppuja sänkyyn ja suolakurkkujen nestettä.
tapailukumppani on ärsyttävä sana.
Oltiin reissussa ja pyysi kiinalaisessa ravintolassa haarukan🙈
Ekoista treffeistä asti käynyt täysin estoitta vessassa. Siis pieree ihan täysiä ja saattaa huudella juttuja oven läpi.
Pitää televisiota auki melko kovalla läpi yön koska nukkuu kuulemma paremmin kun ei ole täysin hiljaista.
Tapailee muita naisia, vaikka on tapailtu jo 3kk.
Keikkuu arkuuden ja omahyväisyyden välillä.
Raportoi tekemisistäni ja tavoistani vauvapalstalle. Taidan jättää sen sian.
Soittelee pitkin päivää vaikka ei ole mitään asiaa. En tykkää puhua puhelimessa mutta en kehtaa olla vastaamattakaan.
Häiriintyneet fetissit. Niissä onkin usein selitys sille, miksi muuten ok mies on edelleen sinkku.
Jääkylmät kädet ja jalat. Olen pyytänyt että käyttäisi öisin sukkia eikä koskettaisi koska olen huono uninen ja taatusti herään jos tuntuu että kaksi kylmäkallea kietoutuu minuun.
Jos tulee yökylään niin tuo tasan oman aamupalan. Yksi karjalanpiirakka ja jugurtti tms. Kehtasi jopa kerran kysyä jugurttipurkin perään mikä oli jäänyt syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee yökylään niin tuo tasan oman aamupalan. Yksi karjalanpiirakka ja jugurtti tms. Kehtasi jopa kerran kysyä jugurttipurkin perään mikä oli jäänyt syömättä.
Onko minun veli Turusta?
Syö valkosipulia vaikka tietää että tapaisimme seuraavana päivänä.