Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman nukuttava sohvalla, minun vai miehen?

Vierailija
19.08.2024 |

Meille tuli aikanaan pieni koira joka salaa öisin hyppäsi sänkyyn, huomattiin vasta aamulla. Mies ei tästä tykännyt mutta minkäs teet, kun koira todennäköisesti aina odotti että nukutaan ennen kuin hyppäsi, eikä niin pienen koiran olemiseen sängyssä todellakaan herännyt. Koiran sängyssä olosta tuli lopulta luvallista ja koira nukkuukin aina mun puolella/jaloissa. Ei häiritse miestä.

Keväällä tuli uusi koira, johon mies ihastui niin että halusi sen tulevan öiksi sänkyyn. Niin se sitten tuli, ekasta yöstä lähtien. Koira on isohko, 60cm ja sen olemisen sängyssä kyllä huomaa. Ja NYT miestä on alkanut se ärsyttää. Yöllä työntää koiraa minun puolelleni tai käskee minun komentaa koira pois sängystä koska häntä ärsyttää ahtaus. Tai vaatii että minun pitää nyt opettaa koira olemaan tulematta sänkyyn. Sitä en tee, ensinnäkään en tajua miksi se olisi MUN tehtäväni koska mies halusi koiran sänkyyn ja toisekseen, mies nukkuu yleensä sikeästi ja minä huonommin, joten en ota mitään ylimääräistä työtä itselleni vielä unta häiritsemään 🙄 Minä saan nukuttua vaikka koira onkin sängyssä ja mies nukkuu osan viikosta muualla, joten mun puolesta olkoot näin.

Viime yönä kuitenkin meni hermo miehen jatkuviin tiuskimisiin kun "koira on tiellä, käske se pois" jne ja lopulta otin tyynyni ja peittoni ja lähdin sohvalle nukkumaan. Ja koirat tuli perässä. Ja siinä selkäsairaana ihmisenä pohdin onko tämä nyt tosiaan MUN tehtäväni tulla 90cm leveälle sohvalle nukkumaan kahden koiran kanssa, kun koirista valittava mies jää yksin nukkumaan 160cm sänkyyn? Enkö voi todeta että mene itse tai ole hiljaa? 

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkarin ovia ei laiteta kiinni koska sieltä loppuu happi. Ja toinen sänkykään ei ole vaihtoehto, koska tilaa ei ole.

Koirien opettaminen pois sängystä olisi vaihtoehto, JOS mies tekisi sen, voisin olla siinä toisena. Mutta minä en yksin ala koiria siihen opettaa, koska minua koirat ei häiritse. Miespä vaan on sitä mieltä että minun pitää koirat opettaa, piste ja se ei tuu tapahtumaan. Ap

Hommatkaa makuuhuoneen oveen lapsiportti jonka laitatte yöksi kiinni. 

Vierailija
22/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ratkaisu on kaksi asuntoa tai käynti eläinlääkärillä koirien kanssa. Jostain syystä ensimmäisenä mieleen tulevat ratkaisut ei koskaan kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkarin ovia ei laiteta kiinni koska sieltä loppuu happi. Ja toinen sänkykään ei ole vaihtoehto, koska tilaa ei ole.

Koirien opettaminen pois sängystä olisi vaihtoehto, JOS mies tekisi sen, voisin olla siinä toisena. Mutta minä en yksin ala koiria siihen opettaa, koska minua koirat ei häiritse. Miespä vaan on sitä mieltä että minun pitää koirat opettaa, piste ja se ei tuu tapahtumaan. Ap

Sitten laitatte koiraportin ja voitte pitää oven auki. 

Vierailija
24/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako makkariin oman ihmissängyn isolle koiralle, lähelle sua tms. Ja pienellekin koiralle oma ihmissänky. Myös tyynyä ja peittoa niille, jos paleltaa, lähelle - kuin pesä. Paloturvallisuus pitää huomioida silti ja tila, ettei lamppu putoa kankaalle. Vai kaksi makuuhuonetta. Yhteen sänkyyn ei kaikki mahdu, ihmiset ja kaikki lemmikit. Sohva on ihan kiva, mutta olisi varmaan sängyssä mukava nukkua. Kehittele ideoita, mies ei vissiin tajua kehitellä niitä? Entä koirapeti isolle, jossa mahtuu vaikka venyttelemään ja on suojaisa.

Vierailija
25/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia lapsi- ja koiraportteja on keksitty. Miten edes mietit kumpi nukkuu sohvalla koirien takia? Koirille pääsykielto vaan makkariin. 

Vierailija
26/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avatkaa ikkuna, jestas.. jos ikkunaakaan ei ole, keksitte varmasti siihen myös  oven tilalle jonkun muun esteen jos aivoissa raksuttaa laisinkaan.

Uusavuttomuus...

Vierailija
27/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei koiria ole muutenkaan koulutettu mitenkään, vaan ne ovat "perheenjäseniä", jotka nukkuvat sängyssä, mylläävät sohvalla ja missään muussakaan asiassa ei ole minkäänlaista johdonmukaisuutta ja järjestystä, ja tuskin koirilla sitä tarvittavaa lauman johtajaa.

Lisäksi sänky on täynnä vaikka mitä bakteereja ja jopa punkkivaarallinen.

Vierailija
28/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nukkuu sängyssä, naiset sohvalla.

Vierailija
29/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes menit marttyyrina sohvalle? Mulla ei olisi tullut tuollainen mieleenkään. Kylkeä olisin kääntänyt.

Vierailija
30/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira voi nukkua makkarissa, te nukutte perseenhajuisella sohvalla. 

Vierailija
31/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommatkaa makuuhuoneen oveen lapsiportti jonka laitatte yöksi kiinni.

Meidän collie hyppäisi kevyesti tuollaisten porttien yli. ei ap 

Vierailija
32/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaatte koirankopin ja menette sinne kahdestaan nukkumaan. Koira tietysti nukkuu missä haluaa, piste.

Vierailija
33/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle luu kurkkuun ja sohvalle nukkumaan. Jos ei suostu niin miehestä voi myös luopua. 

Vierailija
34/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin miehelle oman sängyn ja jatkaisin nukkumista koirien kanssa sängyssä. Sohvalla ei kenenkään kannata pysyvästi nukkua. 

Vierailija
35/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ukko tietenkin sen koiransa kanssa sinne sohvalle, ja ap makkariin pienemmän kanssa.

Olkkariin vuodesohva, jos ei toista makkaria ole.

Vierailija
36/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat olkkariin ja makkarin ovi kiinni. Eläimet tottuvat uusiin tapoihin. 

Vierailija
37/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oven on pakko olla auki niin sitten siihen portti josta koirat eivät tule.

Tai jos syy on vain ilmanvaihto niin seinään ja/tai ovaan voi laittaa siirtoilmaventtiilin.

Koirat oppivat asian ihan hyvin nyt kun fyysisesti estätte niitä pääsemästä koko huoneeseen.

Vierailija
38/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautissa sohvalla nukkumisesta siinä tapauksessa.

Vierailija
39/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te päädytte tällaisten miesten kanssa yhteen. Millainen mies sanoo, että "komenna koira pois" eikä tee sitä itse?? Komentaa siis SINUA eikä koiraa. Hyvä kun on hierarkia selvillä....

Millainen mies? Satutarinan mies.

Vierailija
40/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuin pikkupoika eikä kykene kantamaan vastuuta. Sinun ongelmasi taas on lapatossuus ja se että suostut katselemaan noin päävikaista miestä. Veikkaan provoksi, mutta kyllähän tällaisia parisuhteita valitettavasti oikeastikin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän