Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman nukuttava sohvalla, minun vai miehen?

Vierailija
19.08.2024 |

Meille tuli aikanaan pieni koira joka salaa öisin hyppäsi sänkyyn, huomattiin vasta aamulla. Mies ei tästä tykännyt mutta minkäs teet, kun koira todennäköisesti aina odotti että nukutaan ennen kuin hyppäsi, eikä niin pienen koiran olemiseen sängyssä todellakaan herännyt. Koiran sängyssä olosta tuli lopulta luvallista ja koira nukkuukin aina mun puolella/jaloissa. Ei häiritse miestä.

Keväällä tuli uusi koira, johon mies ihastui niin että halusi sen tulevan öiksi sänkyyn. Niin se sitten tuli, ekasta yöstä lähtien. Koira on isohko, 60cm ja sen olemisen sängyssä kyllä huomaa. Ja NYT miestä on alkanut se ärsyttää. Yöllä työntää koiraa minun puolelleni tai käskee minun komentaa koira pois sängystä koska häntä ärsyttää ahtaus. Tai vaatii että minun pitää nyt opettaa koira olemaan tulematta sänkyyn. Sitä en tee, ensinnäkään en tajua miksi se olisi MUN tehtäväni koska mies halusi koiran sänkyyn ja toisekseen, mies nukkuu yleensä sikeästi ja minä huonommin, joten en ota mitään ylimääräistä työtä itselleni vielä unta häiritsemään 🙄 Minä saan nukuttua vaikka koira onkin sängyssä ja mies nukkuu osan viikosta muualla, joten mun puolesta olkoot näin.

Viime yönä kuitenkin meni hermo miehen jatkuviin tiuskimisiin kun "koira on tiellä, käske se pois" jne ja lopulta otin tyynyni ja peittoni ja lähdin sohvalle nukkumaan. Ja koirat tuli perässä. Ja siinä selkäsairaana ihmisenä pohdin onko tämä nyt tosiaan MUN tehtäväni tulla 90cm leveälle sohvalle nukkumaan kahden koiran kanssa, kun koirista valittava mies jää yksin nukkumaan 160cm sänkyyn? Enkö voi todeta että mene itse tai ole hiljaa? 

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mies olla ylimääräinen rasite perheessä. Ei mahdu. Miehelle asunto. Koirille tilaa. No ei vaan.

Vierailija
42/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh sentään näitä provoja. Opettele Ap ensin vaikka kalusteiden mittoja. Mistä helkkarista muka löytää 90 cm istumaleveyden sohvia? Suurin osa isoista sohvistakin on istumaleveydeltään max 60 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaatte koirankopin ja menette sinne kahdestaan nukkumaan. Koira tietysti nukkuu missä haluaa, piste.

Tai sitten suoraan vaan se mies koirankoppiin. Oppiipahan olemaan. 

Vierailija
44/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, että "samalla vaivalla kun keskellä yötä komennat mua komentamaan koiraa, niin voisit komentaa sen koiran pois sängystä, mikset tee niin?"

Ihan joka kerta sanon että komenna itte. Ja olen sanonut seuraavana päivänä että ei ole mun homma yksin opettaa koiria, jos hän ei itse viitsi. Ap

Vierailija
45/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä me tiedetään etkö voi? Onko sulla äänihuulisda jotain vikaa vai?

Ei. Vain häpyhuulissa koska koiralla karhea kieli. 👅

Vierailija
46/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin taidan opettaa koiran nukkumaan sängyssä yöt..

Vierailija
47/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes menit marttyyrina sohvalle? Mulla ei olisi tullut tuollainen mieleenkään. Kylkeä olisin kääntänyt.

Meni yksinkertaisesti hermot siihen valitukseen ja siksi menin. Ja sitten mietin että MUN olis kyllä kuulunut jäädä sinne sänkyyn..ap

Vierailija
48/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin taidan opettaa koiran nukkumaan sängyssä yöt..

" Speedi, Mitä perverssi tarkottaa??

..

Täh?eks sää tiärä? See on kivaa."

-Kummeli-

Vierailija
49/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti keskustellut nuo asiat miehesi kanssa, jotka juuri kirjoitit aloitukseen? Minä en varmastikaan alkaisi tappelemaan tuollaisesta, vaan ostaisin itselleni kunnollisen sängyn toiseen huoneeseen, jossa nukkuisin omassa rauhassa, ilman miehen väninöitä.

Vierailija
50/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä tyhmiäkin ihmisiä siedettävä. Ajattelemalla yleensä ongelmat ratkeavat.  Ei sitten ole tullut mieleen laittaa koiraporttia siihen makkarin oveen?

Vierailija
51/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh sentään näitä provoja. Opettele Ap ensin vaikka kalusteiden mittoja. Mistä helkkarista muka löytää 90 cm istumaleveyden sohvia? Suurin osa isoista sohvistakin on istumaleveydeltään max 60 cm.

Ikea Söderhamn. Syvyys on ainakin sen 90 cm, tarkista itse jos olet sohvasta kiinnostunut. Ap

Vierailija
52/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saisi luvan opettaa itse koirat pois sängystä jos kerran mielensä siinä asiassa muutti, ei ole sinun vastuullasi. Olisi miettinyt ajoissa.

Mä nimenomaan sanoin miehelle silloin kun toinen koira tuli ja mies halusi sen nukkuvan sängyssä, että se on sitten pysyvä päätös. Muussa tapauksessa koira opetetaan heti 1. illasta lähtien nukkumaan omassa petissään. Mies sanoi ettei häntä haittaa vaikka koira nukkuu sängyssä pysyvästi, joten asia oli sillä selvä. Tai olisi luullut olevan, nyt sitten se onkin miehelle ongelma. Ap

Mitä mies sanoo, kun kerrot hänelle tuon?

Vierailija
53/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Koirien paikka ei ole sängyssä. Oma vika, kun olette koirat opettaneet nukkumaan sängyssä.

Vierailija
54/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti keskustellut nuo asiat miehesi kanssa, jotka juuri kirjoitit aloitukseen? Minä en varmastikaan alkaisi tappelemaan tuollaisesta, vaan ostaisin itselleni kunnollisen sängyn toiseen huoneeseen, jossa nukkuisin omassa rauhassa, ilman miehen väninöitä.

Olen keskustellut, juuri äsken viimeksi. Sanoin että se on hänen hommansa jatkossa siirtyä sohvalle, ei minun. Ja että juuri tämän takia varmistin jo koiran tullessa, että mies oikeasti haluaa koiran nukkuvan sängyssä, että se sitten myös nukkuu sängyssä. Ymmärsi yskän. Ap

Vierailija
55/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makkarin ovia ei laiteta kiinni koska sieltä loppuu happi. Ja toinen sänkykään ei ole vaihtoehto, koska tilaa ei ole.

Koirien opettaminen pois sängystä olisi vaihtoehto, JOS mies tekisi sen, voisin olla siinä toisena. Mutta minä en yksin ala koiria siihen opettaa, koska minua koirat ei häiritse. Miespä vaan on sitä mieltä että minun pitää koirat opettaa, piste ja se ei tuu tapahtumaan. Ap

Hommatkaa makuuhuoneen oveen lapsiportti jonka laitatte yöksi kiinni.

Meidän collie hyppäisi kevyesti tuollaisten porttien yli. ei ap 

Sellaisia koko oven kokoisia porttejakin on.

Vierailija
56/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä tyhmiäkin ihmisiä siedettävä. Ajattelemalla yleensä ongelmat ratkeavat.  Ei sitten ole tullut mieleen laittaa koiraporttia siihen makkarin oveen?

Ei ole mulle tullut mieleen, koska koirat ei mua häiritse.  Jos mies portin haluaa niin sen hankkikoot ja laittakoot. Ap

Vierailija
57/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän colliet ja monet muutkin koirat halutessaan porttien yli pääsevät. Miettimättä mitään turhia johtajuusteorioita eräs tärkeimmistä koiralle opetettavista asioista on se, että ihminen päättää tietyt asiat. Ihminen päättää hoitotoimenpiteet ja monet muut jutut.

Koira opetetaan pennusta alkaen olemaan siellä missä ihminen haluaa koiran olevan. Koirat eivät avaa ovia tai ylitä portteja. Helpottaa kummasti elämää myös matkoilla ja kyläpaikoissakin, kun koira pysyy kiltisti siellä missä sen halutaan pysyvän.

Aloittajan ongelmaan minäkin suosittelen ratkaisuksi koiraporttia.

Vierailija
58/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ja akka lattialle nukkumaan, että koirat saavat nukkua rauhassa sängyssä.

Vierailija
59/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mulle tullut mieleen, koska koirat ei mua häiritse.  Jos mies portin haluaa niin sen hankkikoot ja laittakoot. Ap

Hankkikoon, laittakoon.

Vierailija
60/103 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kohtuutonta että mielenterveys kuntoutujana ja toipuvana alkoholistina joudun selkävaivoineni sohvalle. Taidan laittaa ukon vaihtoon, kyllä mulle ottajia on. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän