Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manifestointi

Vierailija
19.08.2024 |

Kiinnostaako ketään täällä manifestointi? Uskotteko siihen? Siitä tuskin mitään haittaakaan on että listaa ja visualisoi unelmansa ja uskoo niihin. Ja etsii positiivisia asioita mistä on kiitollinen. 

Itse uskon että on olemassa muutakin kuin tämä mitä näemme. Onko ne sitten enkeleitä, värähtelyä, vetovoimaa tai mitä ikinä. Tarvitseeko edes tietää. Kuitenkin omassa elämässä on ollut useampia jaksoja, milloin kaikki menee hyvin ja taas sellaisia milloin tulee vastoinkäymisiä toistensa perään. Uskon että ihmisen omalla energialla ja ajattelulla voi olla jotain tekemistä tämän kanssa miksi hyvät tai huonot asiat kasautuu. 

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat ne hetket, kun ei ole ainoatakaan ajatusta, mistään.

Vierailija
42/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi syy, miksi ylipäätään haluat mitään: uskot olevasi/ tuntevasi itsesi onnellisemmaksi, kun saat haluamasi. Ehdottoman onnen saavutat, kun minkään ei tarvitse muuttua, vaan kaikesta huolimatta kykenet valitsemaan ajatuksesi siten, että olet hyvällä päällä. 

Jostain luin eräästä gurusta, että lehtikään ei liikkunut, kun hän kulki metsän läpi. Ymmärrän tämän niin, että guru ei vaatinut, että mikään olisi toisin (lehtikään ei liikkunut), vaan kaikki saa olla niinkuin on. 

Tuollainen vaan ei oikein ole hedelmällistä ihmiselämää. Että vaan olla möllötät, etkä pyri mihinkään, etkä mistään pois, ja manipuloit mielesi tyytymään kaikkeen. Jos joku eläisi lapsesta asti noin, hän ei oppisi koskaan edes puhumaan eikä kävelemään, koska hänellä ei olisi mitään tarvetta muuttaa asiantilaa, ettei osaa v

Ymmärrän mitä haet ja olet paljolti oikeassakin monessa mutta hänkään ei välttämättä tyydy mihinkään ainakaan liian paljon vaan hänellähän saattaa olla vain omanlainen elämäntyyli. On vaikea tuon perusteella hahmottaa kokonaiskuvaa hänen elämästänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut elämässä kaiken, mitä syvällä sisimmässäni olen halunnut. Ongelmiakin on ollut (kuten avioero, joka ei tapahtunut minun tahdostani), mutta jälkeenpäin tajuaa, että juuri siksi, että olen pystynyt saamaan sen, mitä oikeasti haluan. Kysymys kuuluukin, tunnistaako ihminen nämä syvimmät tunteet.

Uskon, että me kaikki manifestoimme koko ajan. Myös pelko on todella vahva tunne. Saamme usein sen, mitä pelkäämme. 

Ihmiset myös luulevat, että manifestoinnilla voi vaikuttaa muihin ihmisiin. Mutta ei voi. Muilla ihmisillä on ihan oma tahto. Emmekä myöskään voi vaikuttaa sillä kuolemaan tai syntymään.

n55

Vierailija
44/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koku ihmetteli, miksi varoitellaan toivomasta. Kerron oman tapaukseni: Olin reilusti ylipainoinen ja toivoin, että laihtuisin niin, että painaisin 50 kiloa. Sairastuin vakavasti ja laihduin lopulta niin paljon, että painoin vain 46 kg. Toive toteutui, mutta olisin toivonut sen toteutuvan helpomalla tavalla eli tavanomaisella laihdutuksella.

Ei kai laihtumiseen manifestointia tarvita?? Kurinalaisuus riittänee.

Eri, mutta minulle manifestointi oli se ratkaisu. Joo, kurinalaisuus riittää, mutta mulla sitä ei koskaan ollut. Vitsailinkin usein, että itsekuri joo kiva, mutta mistä kaupasta sitä saa ostaa? Kun aina vaan sanottiin että pitää olla itsekuria, mutta kukaan ei koskaan sanonut miten sitä voi kehittää jos sitä ei ole.

Mä aloin sitten manifestoida sitä, että olisin tavoitepainossani.

Oletko siis tehnyt psyykkisiä harjoituksia ja tehnyt työtä itsesi kanssa sisäisesti? Siltä tämä kuulostaisi että olet tämän manifestoimisesi ohessa tehnyt paljon sisäistä työtä ja prosessoinut asioitasi. Onneksi olkoon, kuulostaa hienolta tämä.

Vierailija
45/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun raha liikkui tai joku haluaa sinun tekevän jotain, niin juokse.

Kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa + 10 käskyä.

Täytyy nyt muistaa sekin että jos tekee työtä niin tässä yhteiskunnassa työnteosta täytyy pyytää se palkka. Kaikki eivät tee sitä työtänsä vain rahan takia. Voihan sitä pysytellä kohtuudessa. Enkelit eivät ole onnellisia siitä jos joku haluaa tehdä esimerkiksi auttamistyötä aina vain ilmaiseksi, silloin helposti sairastuu koska sellainen ei ole tarkoituksenmukaista nykymaailmassa. On hyvä auttaa muita mutta jos sen vuoksi ei ehdi palkkatyötä tekemään niin silloin tekee jo väärin. Tämä ajatushan sopii erinomaisesti yhteiskuntamme rakenteisiin sekä vaatimuksiin kansalaisena. Meidän täytyy tehdä työt

Tämä on eri asia jo kuin se mistä kirjoitin. Meillä on jokaisella erilainen perhe johon me synnymme, varallisuus ei ole pääasia tässä elämässä. Ei kannata kadehtia ketään rikasta ihmistä, hänellä on erilainen elämänpolku jos tilanne on sellainen että työtä ei tehdä koska on paljon varallisuutta. Ei ole yhtä vastausta. Luojamme ei arvota meitä varallisuuden perusteella.

Vierailija
46/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö D-vitamiini enää autakaan kaikkeen? Tai hyvät kilpirauhas- ja ferritiiniarvot? Vielä äsken ne olivat onni ja autuus tällä palstalla.

Vierailija
47/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää konkreettisia esimerkkejä siitä miksi jokin pelko käy toteen? Ihan vapaasti eri näkökulmista.

Vierailija
48/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää konkreettisia esimerkkejä siitä miksi jokin pelko käy toteen? Ihan vapaasti eri näkökulmista.

Miksi? Koska tunne on magneetti. Jos tunne on kiitollisuus, niin vedät puoleesi sitä, mistä olet kiitollinen. Jos tunne on pelko, vedät magneettina sitä puoleesi, mitä pelkäät.

Totta kai pelko ja kaikki tunteet kuuluvat ihmisen elämään. Manifestoinnissa puhutaan siitä, mitä pyörittelee päässä ja mikä tunne on alitajuisesti ohjaa ihmistä.

Vierailija
49/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Koska tunne on magneetti. Jos tunne on kiitollisuus, niin vedät puoleesi sitä, mistä olet kiitollinen. Jos tunne on pelko, vedät magneettina sitä puoleesi, mitä pelkäät.

Totta kai pelko ja kaikki tunteet kuuluvat ihmisen elämään. Manifestoinnissa puhutaan siitä, mitä pyörittelee päässä ja mikä tunne on alitajuisesti ohjaa ihmistä.

Ei tämä nyt ihan toimi. Vetovoiman laki ei toimi noin. Väkisin tekemällä voi kaikki mennä ihan vaikka päin persettä myöskin.

Vierailija
50/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nyt ihan toimi. Vetovoiman laki ei toimi noin. Väkisin tekemällä voi kaikki mennä ihan vaikka päin persettä myöskin.

Vetovoiman laki toimii juuri niin, kun asioiden annetaan mennä omalla painollaan. Toki itse voi olla aktiivinen ja sekoittaa soppaa.

Vierailija
51/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manfestointi/LoA on ekkoni. Olen siis autisti. Olen lukenut varmaan kaikki suomeksi ilmestyneet kirjat aiheesta. 

Oikeasti en "usko" mihinkään vetovoiman lakiin tms. Uskon, että MEKANISMI toimii, mutta selitys sille, miksi se toimii on, väärä.  (Vähän sama kuin joogassa vouhotetaan chakroista, joita ei ole olemassa, mutta homma toimii silti. Selitys vaan on väärä.)

Vetovoiman laki toimii, koska siinä ihminen ensin määrittelee itselleen tarkasti, mitä tahtoo. Tämä on kuulkaas jo iso askel, suurin osa ihmisistä vaan haahuilee menemään ja luulee haluavansa asioita, joita on sosiaalisesti hyväksyttävää haluta. Mutta jos "uskoo" vetovoiman lakiin, alkaa pienen ajan jälkeen olla rehellisempi itselleen sen suhteen, mitä itse oikeasti haluaa. Pelkästään tämä lisää onnellisuutta, muuten, kun tietää kuka on ja mitä haluaa. 

No, sanomattakin selvää, että saat mitä haluat helpommin kun tiedät, mitä tahdot. 

Seuraava pykälähän on sitten pysyä myönteisenä koko ajan, ajatella sitä asiaa niin kuin sinulla olisi se jo, ja toisaalta hyväksyä nykyhetki ja olla onnellinen juuri nyt (Varsinkin Abraham Hicks korostaa tätä, että ajattele itsesi onnelliseksi NYT, ja saat mitä tahdot.)

Ja arvatkaa, mitä tuosta seuraa: ihmisen stressitasot pysyy koko ajan matalalla, jolloin näkökulma on laajempi, se huomaa paremmin uudet tilaisuudet ja uskaltaa myös tarttua niihin. On luovempi ja suhtautuu ihmisiin myönteisemmin. 

Tämän lisäksi muiden ihmisten on silloin parempi olla yksilön lähellä, kun se ei leyhyttele stressihormoneja ympäriinsä. Ja silloin on enemmän myönteisiä kontakteja, jotka tuo tilaisuuksia ja mielellään auttavat jne. 

Itse en siis usko mihinkään enkeleihin, värähtelyihin, tai vetovoimaan. Uskon, että homma toimii täysin järjellisin perustein. Joten olen alkanut "larpata" manifestointia, siis leikin että uskon siihen ja elän sen mukaan. 

Elämäni on merkittävästi parempaa. Koska MINÄ olen parempi. Ja leikkiminen on hauskaa; tyyliin katson jotain kallista kiiltävää autoa ja mietin "jos haluaisin tuon, se tulisi kotiovelleni avaimet virtalukossa. Mutta en halua." (oikeasti en välitä autoista pätkääkään.)

Vierailija
52/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manfestointi/LoA on ekkoni. Olen siis autisti. Olen lukenut varmaan kaikki suomeksi ilmestyneet kirjat aiheesta. 

Oikeasti en "usko" mihinkään vetovoiman lakiin tms. Uskon, että MEKANISMI toimii, mutta selitys sille, miksi se toimii on, väärä.  (Vähän sama kuin joogassa vouhotetaan chakroista, joita ei ole olemassa, mutta homma toimii silti. Selitys vaan on väärä.)

Vetovoiman laki toimii, koska siinä ihminen ensin määrittelee itselleen tarkasti, mitä tahtoo. Tämä on kuulkaas jo iso askel, suurin osa ihmisistä vaan haahuilee menemään ja luulee haluavansa asioita, joita on sosiaalisesti hyväksyttävää haluta. Mutta jos "uskoo" vetovoiman lakiin, alkaa pienen ajan jälkeen olla rehellisempi itselleen sen suhteen, mitä itse oikeasti haluaa. Pelkästään tämä lisää onnellisuutta, muuten, kun tietää kuka on ja mitä haluaa. 

No, sanomattakin selvää, että saat mitä haluat helpommin kun tiedät, mitä tahdot.&nb

Lisään vielä, että meidän liskoaivothan ei välitä pätkääkään siitä, onko asiat totta. Ne uskoo kaiken, mitä niille sanoo, ja välittää vaan henkiinjäämisestä. Joten kun sanon itselleni, että "voisin saada tuonkin kalliin asian jos tahtoisin", liskoaivot on ihan että okei sitten. Tämä tietysti rentouttaa, koska ne olettaa että elämme suuressa yltäkylläisyydessä eikä ole mitään hätää. 

Minä olen aina ollut aikamoinen pelossa eläjä, mutta olen saanut itseni nykyään siihen tilaan, että suhtaudun elämään mitä suurimmalla luottamuksella ja miellyttävin odotuksin. 

Suuri oivallus tosiaan on se, että asioiden ei tarvitse olla ehdottomasti totta voidakseen toimia. On ihan okei vähän narrata liskoaivojaan. Elämä on loppujen lopuksi hyvin pitkälti kokemuskysymys, joku on euforisen onnellinen olosuhteissa jotka on toiselle silkkaa paskaa. Lisäksi meidän käsityksemme maailmasta ei koskaan voi olla täysin tosi, koska havainnointimme on niin puutteellista ja aivojen automaattiset tulkinnat vielä puutteellisempia. Puhumattakaan siitä, mitä päästetään tietoiseen mieleen saakka. Joten jos ne ei toimi järkevästi, on ihan sallittua vähän puijata niitä ja ohjelmoida paremmat ohjelmistot. 

t: se autisti

Vierailija
53/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä, että aikuiset ihmiset uskovat tällaiseen potaskaan. Toisaalta, onhan uskovaisia maailma pullollaan. Sitä vaan luulisi, että kun on saanut koulutuksen ja on pääsy tieteen pariin jatkuvasti ja myös kohtalaisen kunnollinen media, niin tällainen hölynpöly jäisi omaan arvoonsa.

Rikkaudet ja köyhyys, sairaus tai terveys, eivät nämä tule manifestoimalla. Inhottava, egoistinen ajatus, joka jättää huomiotta yhteiskunnan rakenteet, muut ihmiset, geeniperimän... Olette pohjattoman itsekeskeisiä, magiauskovaisia hölmöjä.

Vierailija
54/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuitenkin uskot vetovoiman lakiin, mekanismiahan siinä muutkin tarkoittavat.

Tätäkin aihetta näköjään sovelletaan jokainen miten sattuu ja mihin sattuu joten on vaikea välttyä väärinymmärryksiltä tai vääränlaiselta ymmärtämiseltäkin joskus.

Kun luette ja tutkitte, käyttäkää aivojanne.

En viitsi nyt enempää vastata koska jostakin syystä minua ei hyväksytä mukaan. Kaikki mitä sanon, kielletään mutta kaikkia tulisi aina kuunnella ja ymmärtää oikein jopa lähes tyhjästä.

Vierailija
55/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestointi toimii oikein tehtynä, mutta se, että alkaa muokkaamaan todellisuutta mieleisekseen ei ole välttämättä korkeimmaksi parhaaksi. Siinähän toteutetaan sitä mitä manifestoija itse haluaa, joka ei välttämättä olekaan kaikilla tasoilla hyvä juttu, vaikka mieli tykkäiskin siitä kovasti.

Vierailija
56/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sanomattakin selvää, että saat mitä haluat helpommin kun tiedät, mitä tahdot.&nb

Olen monessa asiassa samaa mieltä. Esim tuon tavoitteen asettamisen suhteen. Enkä minäkään usko chakroihin tai enkeleihin (tai olen agnostikko: en sano juuta enkä jaata) enkä pidä manifestointia mitenkään yliluonnollisena tapahtumana. On ihan psykologinenkin fakta, että se, mihin fokus kiinnittyy, se kasvaa.

Mutta sen lisään kirjoitukseesi, että tunne on energiaa. Tunteet tarttuvat ja tunne vaistotaan. Esim. Jos minulla on hyvä fiilis, niin riidanhaastaja ei saa minusta ns otetta ja vastusta, johon voisi tarttua. Siksi se tunne on se vetovoiman aiheuttaja.

n55

Vierailija
57/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelko niin kuin muutkin tunnetilat on energiaa. Jos antaa pelkoenergiaansa tietylle asialle, on jokatapauksessa antanut energiaansa kys asialle ja sen toteutuminen on helpompaa

Vierailija
58/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä, että aikuiset ihmiset uskovat tällaiseen potaskaan. Toisaalta, onhan uskovaisia maailma pullollaan. Sitä vaan luulisi, että kun on saanut koulutuksen ja on pääsy tieteen pariin jatkuvasti ja myös kohtalaisen kunnollinen media, niin tällainen hölynpöly jäisi omaan arvoonsa.

Rikkaudet ja köyhyys, sairaus tai terveys, eivät nämä tule manifestoimalla. Inhottava, egoistinen ajatus, joka jättää huomiotta yhteiskunnan rakenteet, muut ihmiset, geeniperimän... Olette pohjattoman itsekeskeisiä, magiauskovaisia hölmöjä.

oletko itse jattanyt todellisuuden rakenteet huomiotta? vai kasitatko vahaakaan miten ne edes voisivat toimia? ootko miettiny ollenkaan?

Vierailija
59/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko itse jattanyt todellisuuden rakenteet huomiotta? vai kasitatko vahaakaan miten ne edes voisivat toimia? ootko miettiny ollenkaan?

Mikään todellisuuden rakenteissa ei tue väitettä, että mielikuvittelemalla saa manifestoitua itselleen haluamansa. Tuo on mielikuvitusleikkiä, maagista ajattelua, lapsenomaista uskoa. Ainahan tässä manifestoinnissa epäonnistuminen pystytään myös selittämään näppärästi: et mielikuvitellut oikein! 

Vierailija
60/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään todellisuuden rakenteissa ei tue väitettä, että mielikuvittelemalla saa manifestoitua itselleen haluamansa. Tuo on mielikuvitusleikki

Millä sitten perustelet sen, että joku saa liki kaiken mitä haluaa tai miksi jonkun ihmisen elämä menee kaaoksesta kaaokseen? Molemmat ääripäät eivät mene todennäköisyyksien piikkiin,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan