Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen olettaa, että eroamme hyvissä väleissä, jos ero on yksipuolisesti hänen päätöksensä?

Vierailija
18.08.2024 |

Lähinnä ironista, että ensin aukoo päätä siitä kuinka väärä ihminen olen, mutta silti olisi kiva erota ystävinä, kun pohjimmiltaan olen niin kultainen tyyppi. Siis voi vıttu. Ei meina oikein sanat riittää.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa hyötyä jatkossa esim kun tarvii auton renkaan vaihtajan ym. Sanot, että ero on ero ja estät. 

Vierailija
2/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa taloudellisen hyödyn erosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa hyötyä jatkossa esim kun tarvii auton renkaan vaihtajan ym. Sanot, että ero on ero ja estät. 

Tämä. Ja persettä jakaa muille, mutta muuna hyödykkeenä käyttää kilttiä symppis-miestä.

Vierailija
4/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Eksän mielestä varmaan eropäätös oli yhteinen kun pistettiin nimet alle samaan paperiin kun hän haki eroa. Minä taas sanoin, että väkisin en ketään pakota elämään kanssani, mutta jos joku kysyy niin sanon totuuden eli hänen olleen aloitteellinen osapuoli erossa.

Ei sentään valehdellut kenellekään, että erottiin ystävinä. Ihmetteli kuitenkin miksen halua olla hyvissä väleissä kun kapsahti uuden miehen kaulaan heti eron jälkeen.

Vierailija
5/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää aina yrittää hyötyä miehistä?

Vierailija
6/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus. Eksän mielestä varmaan eropäätös oli yhteinen kun pistettiin nimet alle samaan paperiin kun hän haki eroa. Minä taas sanoin, että väkisin en ketään pakota elämään kanssani, mutta jos joku kysyy niin sanon totuuden eli hänen olleen aloitteellinen osapuoli erossa.

Ei sentään valehdellut kenellekään, että erottiin ystävinä. Ihmetteli kuitenkin miksen halua olla hyvissä väleissä kun kapsahti uuden miehen kaulaan heti eron jälkeen.

Hyvin samanlainen kokemus itsellä. Akka itse haluaa eron ja uusi jo taustalla odottamassa. Sitten pitäisi erota hyvillä mielin, että ei muistella pahalla.

Vierailija
7/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eron syyt olivat pitkälti sinussa ap, koska sinusta haluttiin erota. Nainen kuitenkin halusi osoittaa, että olet ollut hänelle tärkeä ja sen vuoksi halusi pitää jatkossa välit ystävällisinä.

Vierailija
8/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen hyötyä? Ap:n nainenhan halusi juuri lopettaa liiton ap:n kanssa, koska se oli hänelle hyödytön. Ap taas olisi halunnut jatkaa koska liitto hyödytti häntä.

Vierailija
9/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oletan, että mies tarkoittaa aikuista ihmistä. Aikuinen ihminen osaa erota hyvissä väleissä, vaikka haluaisikin itse vielä suhdetta jatkaa. Hyvät välit ovat eri asia kuin se, että ollaan jotain bestiksiä eron jälkeen. 

Vierailija
10/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ex mies halusi myös, että olisimme ystäviä, vaikka jätti minut kylmästi haukkuen. Miksi minä olisin hänen ystävänsä? Hän ei ansaitse ystävyyttäni millään tavalla. On alkanut vielä viesteissä haukkua, kun en halua olla missään tekemisissä. 

Vierailija
11/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, ettei halua elämäänsä ketään jota joutuu välttelemään. Esim mun nuoruuden aikainen exäni jätti mut, totta kai se sattui ja oli kamalaa. Mutta ajattelin, että mä en ollut hänelle se jonka kanssa haluaa sittenkään elää elämäänsä ja se hänelle sallittakoon. Ja sitten kerran vuosia eron jälkeen nähtiin kaupassa, olin jo moikkaamassa häntä, kunnes hän kääntyi pois ja esitti ettei tunneta. Ja molemmat olimme yksinämme ostoksilla, joten se oli outoa ja vielä enemmän loukkaavaa 

Toisen exän, kenen kanssa mulla on yksi lapsi, erottiin oikeasti ihan hyvissä väleissä. Mä halusin erota, mutta hän aika nopeasti tarttui tähän ehdotukseen. Emme usein näe, lapsemmekin on pian täysi-ikäinen, mutta jos tarvii olla tekemisissä niin soitellaan ja viestitellään ja aina kun nähdään niin höpötellään kaikkea. Molemmilla on jo uudet perheet. Mukavaa kun ei ole ikävää painolastia menneisyydestä. Mitä sitä kaunaa toiselle erosta kantamaan.

Vierailija
12/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ex mies halusi myös, että olisimme ystäviä, vaikka jätti minut kylmästi haukkuen. Miksi minä olisin hänen ystävänsä? Hän ei ansaitse ystävyyttäni millään tavalla. On alkanut vielä viesteissä haukkua, kun en halua olla missään tekemisissä. 

Miksi ex ei ole estossa?

Vierailija
13/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ex ei ole estossa?

Missä vetun estossa? Luuletko, että kaikki elää elämäänsä vain jonkun sosiaalisen median kautta?

Vierailija
14/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä keksi yhtään syytä, miksi pitäisi järjestää joku tappelu tai väkisin vääntää välit huonoiksi. Jos ei enää sovita syystä tai toisesta yhteen, sellaista on elämä. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa ja jos siitä rupeaa uhriutumaan niin vaikeaa tulee tulevasta elämästä. 

Vierailija
15/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä halusin hyötyä sen verran, että olisi maksanut edes puolet perheemme kuluista. Ei halunnut vaan laittoi rahansa mieluummin peleihin. Oli pikku pakko erota, koska oli helpompaa elättää itseni ja 2 lasta omalla palkallani. Miehen pito tuli liian kalliiksi, joten oli pakko laittaa kiertoon. Ja lisäyksenä, että annoin kyllä vuoden aikaa miettiä, että kumman haluaa; perheen vai pelaamisen.

Vierailija
16/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ex ei ole estossa?

Missä vetun estossa? Luuletko, että kaikki elää elämäänsä vain jonkun sosiaalisen median kautta?

No sellaisessa vetun estossaa, jossa hänen viestinsä ja puhelunsa eivät tavoita sinua. Jos sinulla on käytössäsi mikä tahansa matkapuhelin, siellä voi laittaa numeroita estoon. Eikä sosiaalisella medialla ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Vierailija
17/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ex ei ole estossa?

Lankapuhelimellako se mies sulle viestejä laittaa? :D

t. eri

Vierailija
18/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet tuntuvat käyvän erotilanteissa raivolla oli jättäjä sitten nainen tai mies? Miksei voi erota sivistyneesti, jos toinen ei ole tehnyt mitään ihmeempiä törkeyksiä suhteen aikana?

Vierailija
19/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä siinä on taustalla joku sellainen että väkisin ei voi ketään suhteessa pitää. Jos se nainen haluaa lähteä niin eihän sille sitten mitään voi. Ja jos kyseessä on kuitenkin joskus ollut rakas ja tärkeä ihminen niin oudolta tuntuisi sitten että yhtäkkiä sitä pitäisikin vihata tai vaikka ihan vaan unohtaa koko olemassaolo. 

Vierailija
20/112 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko sitten mieluummin, että hän haluaisi erota vihamiehinä? Olisiko se jotenkin lohduttavaa?