Yksinäinen nainen. Istun puistossa sekä seuraan, kun kaikilla muilla on joku tai vähintään seuraa ja mä vain yksin. Olen surullinen...
Olen 35-vuotias nainen, ja todella yksinäinen. Ei sisaruksia ei mitään yhteyttä sukulaisiin vanhemmat kuolleet, ei kavereita, olen sinkku. Haluaisin miesystävän, tai edes yhden kaverin. Olen jonkin verran käynyt yksin tapahtumissa, niissä on ollut vain kännistä lääppijämiestä ja seksinvonkaajaa. En ole kiinnostunut yhden yön jutuista. Haluaisin ihan selvin päin olevien kanssa jutella. No, vaikeaa on ketään löytää. Asun yksin Tampereella kaksiossani ja seinät alkaa kaatua päälle. Käyn salilla ja kaupassa. Siinä kaikki oikeastaan. Baarit ei kiinnosta. Selvinpäin ei kukaan kuitenkaan sano mulle mitään. Ihmiset kyllä hymyilee mulle. Mutta kukaan ei puhu mitään. En ole työelämässä nyt, niin ei kontakteja sitäkään kautta. Oon päivä päivältä yksinäisempi ja surkeampi. Joinain päivinä olen niin lamautunut että makaan vaan peiton alla. Miksi nousisin, kun tavallaan ei ole mitään. Olisiko jollakulla vinkkiä, Tampereella, missä yksinäinen ihminen voisi tutustua muihin, selvinpäin. Ja ideoita jotka eivät olisi kalliita koska rahaa ei ole paljoa käytettävissä.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole fyysisesti sairas, hommaa joku työpaikka. Sen kautta tutustuu helposti ihmisiin.
Mutta ei sieltä parisuhdetta välttämättä saa. Oma yksinäisyyteni johtuu vain kumppanin puutteesta. Työ, perhettä, kavereita ja mielekkäitä harrastuksia kyllä on.
-eri m
Mistä omasta mielestä johtuu että et saa parisuhdetta?
Elämäntilanne (lapset ja haluttomuus uusperheeseen) rajoittaa sekä se, että luonteeni on erilainen mitä naiset ehkä toivovat. Vetäytyvä ja saamaton, niitä minä olen, olen aina ollut ja tulen aina olemaan. Ulkonäössä ja supliikissa ei liene pahempaa vikaa, kun alkukiinnostusta löytyy jopa naisten aloitteita myöten. Kaltaistani en vain ole onnistunut löytämään tai sitten en vain ole kiinnostunut, jos olen sellaisen kohdannutkin. Yksinäinen olen kyllä, mutta tyytymiseen en kykene.
Täällä Helsingissä seurakuntani hakee vapaaehtoisia erilaisiin toimintoihin, alkaen kahvinkeitosta ystävyyden kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole fyysisesti sairas, hommaa joku työpaikka. Sen kautta tutustuu helposti ihmisiin.
Mutta ei sieltä parisuhdetta välttämättä saa. Oma yksinäisyyteni johtuu vain kumppanin puutteesta. Työ, perhettä, kavereita ja mielekkäitä harrastuksia kyllä on.
-eri m
Pieren koko ajan niin vietävästi. Sellaisia munan hajuisia paukkuja pamahtelee tasatahtia. Lisäksi joskus tulee kakka mukana ja tylsistyneenä saatan levitellä sitä sohvan kaiteisiin teeveetä katsoessa. Katson tosi paljon teevee.
Terskannupilla tykkään piirtää ympyröitä ikkunaan kesittymisharjoituksen sijassa. Sekin voi olla syy. Naiset ei tykkää vaikka luulisi että sinkkuja kiinnostaa pippelini. Ei sitten pitäkää tunkkinne!
Onhan yksinäisyyteesi ihan selvä syy. Miksi et uskalla katsoa tosiasioita silmiin?
Vierailija kirjoitti:
Onhan yksinäisyyteesi ihan selvä syy. Miksi et uskalla katsoa tosiasioita silmiin?
Munapierulla ei ole silmiä. On vain se epämääräistä paha haju.
Apn täytyy löytää mies kenellä pierufetissi. Onnea matkaan.
Entä jos aloittaja olisi mies? Olisivatko naiset yhtä innokkaita tukemaan häntä? Vai kutsuttaisiinko häntä inceliksi sekä naisten vihaajaksi, joka on kohtalonsa ansainnut. Kysynpä vaan.
Minäkin olen hirveän yksinäinen, mutta oloani helpottaa kaupungilla kävely. Voi nähdä jonkun tutun.
+35v on jo korkea ikä naiselle, lyötää hyvää miestä itselleen, mikäli on työtön ja kärsii masennuksesta. Myös perhe saattaa jäädä perustamatta.
Ensiksi ap, yritä nyt löytää jotain töitä itsellesi sekä saada elämä järjestykseen. Ota tämä päätavoitteeksi. Jos lyödä kumppanin, niin se on vaan plussaa.
Oletko katsonut kirjastojen tapahtumatarjonnan tai spr:n paikallisryhmät? Seurakunnan kerhot tai kuorot on myös hyvä vaihtoehto.
Incelinaisten miesvihaketju ilmiannettu. M28
Vierailija kirjoitti:
Entä jos aloittaja olisi mies? Olisivatko naiset yhtä innokkaita tukemaan häntä? Vai kutsuttaisiinko häntä inceliksi sekä naisten vihaajaksi, joka on kohtalonsa ansainnut. Kysynpä vaan.
Mies saisi neuvot: laihduta/hanki lihakset, kouluttaudu ja hanki harrastuksia, jotka tekevät sinusta kiinnostavan niin ANSAITSET naisen.
Miten yksi ketju voikaan kerätä näin paljon kauheuksia. Masentava kuva tulee ihmisistä, oikeastaan pahempikin. En oikein ymmärrä mistä tällaiset viestit asialliseen aloitukseen tulee.. Itse selasin viestit sillä periaatteella läpi, että jos ensimmäinen lause oli asiaton, ei enempää tarvinnut lukea. Silti tosi surullinen olo..
Toivottavasti sulla ollut hyvä päivä tänään ap, jos vielä ketjua luet!
Yksinäinen heippa. Avoin Yliopisto, kansalaisopistot, kirjastot, vapaa-ehtoisduunit...kaikissa väistämättä tapaat ihmisiä laidasta laitaan. Uimahallissakin on porukkaa. Neuvoksi, että älä heti torppaa toisia parin sanan perusteella/iän sukupuolen perusteella. Voitpa itsekin aloittaa vaikka hymyllä. Itse tapasin mieheni kirjaston lukusalissa.....hyvän ystävättären uimahallin vesijumpassa. Siihen puistonpenkille änkeää usein "vähän änkyröitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri m
Elämäntilanne (lapset ja haluttomuus uusperheeseen) rajoittaa sekä se, että luonteeni on erilainen mitä naiset ehkä toivovat. Vetäytyvä ja saamaton, niitä minä olen, olen aina ollut ja tulen aina olemaan. Ulkonäössä ja supliikissa ei liene pahempaa vikaa, kun alkukiinnostusta löytyy jopa naisten aloitteita myöten. Kaltaistani en vain ole onnistunut löytämään tai sitten en vain ole kiinnostunut, jo
Useimmissa suhteissa joutuu vähän "tinkaamaan", tekemään hiukan kompromisseja. Ei kai tarkoitus olekaan heti kimppaan ryhtyä, kunhan tutustuu hiljaksiin. Jotain kai voisit yrittää tehdä vetäytyvyydellesi/saamattomuudellesi sen sijaan, että olet tiukasti päättänyt sellaisena pysyäkin. Tsemppiä!
Ap valmistaudu siihen että sinusta tulee katkera vanhapiika 😄
Ei kenenkään ole pakko olla toisen kanssa kaveri.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, joku mt-ongelmainen paskakasa!
Mutta, hei! Eikö ole sitä naisten haluamaan kehitystä? Sillä tämä yhteiskunta on ollut naisten johtama ainakin viimeiset 20v.