Yksinäinen nainen. Istun puistossa sekä seuraan, kun kaikilla muilla on joku tai vähintään seuraa ja mä vain yksin. Olen surullinen...
Olen 35-vuotias nainen, ja todella yksinäinen. Ei sisaruksia ei mitään yhteyttä sukulaisiin vanhemmat kuolleet, ei kavereita, olen sinkku. Haluaisin miesystävän, tai edes yhden kaverin. Olen jonkin verran käynyt yksin tapahtumissa, niissä on ollut vain kännistä lääppijämiestä ja seksinvonkaajaa. En ole kiinnostunut yhden yön jutuista. Haluaisin ihan selvin päin olevien kanssa jutella. No, vaikeaa on ketään löytää. Asun yksin Tampereella kaksiossani ja seinät alkaa kaatua päälle. Käyn salilla ja kaupassa. Siinä kaikki oikeastaan. Baarit ei kiinnosta. Selvinpäin ei kukaan kuitenkaan sano mulle mitään. Ihmiset kyllä hymyilee mulle. Mutta kukaan ei puhu mitään. En ole työelämässä nyt, niin ei kontakteja sitäkään kautta. Oon päivä päivältä yksinäisempi ja surkeampi. Joinain päivinä olen niin lamautunut että makaan vaan peiton alla. Miksi nousisin, kun tavallaan ei ole mitään. Olisiko jollakulla vinkkiä, Tampereella, missä yksinäinen ihminen voisi tutustua muihin, selvinpäin. Ja ideoita jotka eivät olisi kalliita koska rahaa ei ole paljoa käytettävissä.
Kommentit (233)
Jos et ole fyysisesti sairas, hommaa joku työpaikka. Sen kautta tutustuu helposti ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve. Asun mainitsemallasi alueella. Olen itse 34-vuotias mies. Päivät menevät töissä.
En välittäisi kovin tunnistettavasti itsestäni tähän kirjoittaa. Mutta mikäli haluat vaikka antaa sähköpostisi, niin voin kirjoittaa sinulle enemmän itsestäni.
Voidaan vaikka alkaa käydä lenkillä yhdessä. Se on kivaa.
Tässä taas näkyi kuinka vaikeeta se tutustuminen naisella on...
Tässähän se taas nähdään, että riittää vain, että on nainen ja saa innoikkaimpia seuranhakijoita jo hätistellä pois, ja valita parhaat päältä
Vierailija kirjoitti:
Ennen kun haaveilet parisuhteesta, niin sinun pitäisi saada työpaikka ja elämäsi järjestykseen.
Siinä puolestaan auttaisi se parisuhde, kun silloin ei yksinäisyys masentaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole fyysisesti sairas, hommaa joku työpaikka. Sen kautta tutustuu helposti ihmisiin.
Ei vaan siellä joutuu tutustumaan siihen, miten ihmiset rääkkäävät henkisesti kiusaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kun haaveilet parisuhteesta, niin sinun pitäisi saada työpaikka ja elämäsi järjestykseen.
Työ auttaa, kun ei kaiket päivät vello siinä harmaassa yksinäisyydessä ja saa edes hetkellisesti muuta ajateltavaa... Ja mahdollisuus tutustua ihmisiin, toki riippuen työstä.
Tuo on minusta aina hirveä lähtökohta suhteelle, että odottaa jonkun tulevan ja "korjaavan" sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siellä joutuu tutustumaan siihen, miten ihmiset rääkkäävät henkisesti kiusaamalla.
Sitten vaihdat heti työpaikkaa, jos joudut kiusaamisen kohteeksi. Tai yritä löytää joku työpaikka, jossa näkee paljon eri ihmisiä eikä mitään pikkufirmaa, jossa voi joutua silmätikuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ auttaa, kun ei kaiket päivät vello siinä harmaassa yksinäisyydessä ja saa edes hetkellisesti muuta ajateltavaa... Ja mahdollisuus tutustua ihmisiin, toki riippuen työstä.
Tuo on minusta aina hirveä lähtökohta suhteelle, että odottaa jonkun tulevan ja "korjaavan" sinut.
Itse masennuksesta monta kertaa ylös rämpineenä komppaan, että kukaan muu ei voi korjata elämääsi ja itseäsi kuin sinä itse. Pitää itse tehdä aktiivisesti töitä sen eteen, että asiat muuttuvat paremmiksi. Paikoilleen jääminen ja eristäytyminen estää kaiken kehityksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut samoja tunteita, mutta en enää 60 vuotiaana jaksa istua yötämyöten puistoissa. Sinä olet nuori ja sinulla voi olla vielä mukava tulevaisuus.
25 vuotta puistossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on yksinäinen, kun kukaan alfa eli pitkä ja komea mies ei ole kiinnostunut hänestä. Tavis miehet ap luettelee samantien seksin vonkaajiksi, jos osoittavat kiinnostuksen merkkejä tai erehtyvät pyytämään häntä ulos.
Tämä on varmaan totta, koska itse tunnen paljon tällaisia naisia. Heitä löytyy ihan työpaikalta, jos komea mies lähestyy heitä, niin ovat heti innoissaan. Mikäli kyseessä on "tavis", naiset ihmettelevät ja sanovat "mitäs sä nyt oikein yrität". Naisten standardit eivät ole kaikille samat.
Meinaat, että jos se kasvoiltaan ruma 160cm/90kg nainen lähestyy sinua, olet ihan innoissasi ja lähdet vaikka kahville?
Kyllä minulle käy, sillä olen itsekin ruma sekä lihava, niin minulla ei ole hirveästi mitään menetettävää. Olen 182 cm ja 108 kg, joten minulle käy kyllä tuollainen nainen. Itse en enää uskalla lähestyä ketään naista, kun olen saanut koko elämäni kuulla miten ruma ja säälittävä olen. Joten olen hyväksynyt olemaan yksin loppuelämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein hirveä, mutta kuitenkin parisuhteessa on etunsa, minkä ansiosta saa virtaa ja hyvää oloa, joten miksi se ei ole myös yksi ratkaisuista. Ennemminkin on hirveää se, että asetetaan parisuhteelle ennakkovaatimuksia, jotka kuitenkin tulisivat kuntoon sen parisuhteen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein hirveä, mutta kuitenkin parisuhteessa on etunsa, minkä ansiosta saa virtaa ja hyvää oloa, joten miksi se ei ole myös yksi ratkaisuista. Ennemminkin on hirveää se, että asetetaan parisuhteelle ennakkovaatimuksia, jotka kuitenkin tulisivat kun
Kannattaa asennoitua niin, että parisuhde ei ole ratkaisu kaikkeen (koska ei se ikinä ole), vaan lisäonnea tuova ihana asia. Parisuhteen ei pitäisi olla elämän ainut tarkoitus tai tavoiteltava asia. Siinä laittaa hirveän painolastin toisen harteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein hirveä, mutta kuitenkin parisuhteessa on etunsa, minkä ansiosta saa virtaa ja hyvää oloa, joten miksi se ei ole myös yksi ratkaisuista. Ennemminkin on hirveää se, että asetetaan parisuhteelle ennakkovaatimuksia, jotka kuitenkin tulisivat kun
Eli olet naiivi ja oletat, että ongelmasi haihtuvat pieruna Saharaan sillä hetkellä, kun saat parisuhteen.
Enkä ap:n pitäisi kokeilla antaa peppuseksiä. Sillä mikään ei voita sitä tunnetta, kun ISO MUSTA PATUKKA peppureiän sisällä vapaasti mellastaa! Ei mikään!
Tsemppiä ap ja toivottavasti löydät kaverin. Vinkkinä vain että tältä palstalta et juuri löydä empatiaa ja tukea. Täällä on suurin osa elämäänsä katkeroituneita vinkujia, iso osa väsyneitä trolleja ja osa puhtaasti mielisairaita. Toivottavasti et ottanut itseesi näitä idootimpia viestejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auttaisi, koska kumppani ei pitkää jaksaisi katsoa työtöntä nurkillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan jotaki tarttesi tehdä vai odotatko että joku mu tekee!
No tässähän se AP juuri on aktiivinen ja kyselee vinkkejä mitä voisi tehdä.
Eikös siellä salilla nimenomaan tapaa samanhenkistä väkeä? Jos taas leppoisaa sohvaperunaa kaipaat, niin ei meitä vaan riitä kaikille halukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap minkä näköinen? Millaiset vaatteet sinulla on? Onko ylipainoa? Onko mt ongelmia?
M36
No joka tapauksessa AP:n ja meidän muiden naisten on parempi olla yksin kun sun kaltaisen miehen kanssa.
Siis, ei kukaan normaali työssä käyvä mies, ota työtöntä ja masentunutta naista kumppaniksi. Muuta kun kevyeeksi seksisuhteeksi. Vaikka naiset täällä kirjoittaisivat tai kannustaisivat miten, niin se ei muuta totuutta.
Oletko ap minkä näköinen? Millaiset vaatteet sinulla on? Onko ylipainoa? Onko mt ongelmia?
M36