Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia rannalla luvatta kuvannut mies kuvaa nyt naisia Helsingin yössä

Vierailija
18.08.2024 |

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010637010.html

HS tavoitti Youtube-kanavaa ylläpitävän miehen puhelimitse. Hän ei näe kuvaamisessaan mitään väärää, mutta sanoo ymmärtävänsä, miksi joku saattaa kokea sen ahdistavana.

Hän kertoo kuvaavansa enimmäkseen naisia, koska kokee heihin vetoa.

Miehenä minua kiinnostavat naiset. Tietysti minä lähestyn naisia, siinä ei ole mitään erikoista. Ja sitten vähän haastattelen, kyselen ja deittailen naisten kanssa, mies kertoo.

Kuvaaja väittää kysyvänsä naisilta aina luvan ennen kuin kuvaa heitä.

Eli seliseli ja taas mennään, ketä se nyt vaivaa jos pikkuisen tallennan, kommentoin ja annan muillekin avoimen pääsyn materiaaliin.

Kommentit (271)

Vierailija
221/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se teille kuuluu mitä kukin laillisesti kuvaa yleisellä paikalla?

Aivan, siinä vaiheessa kuuluu jos ja kun kuva julkaistaan netissä ja siintä tunnistaa henkilön, jota pilkataan, niin siinä vaiheessa on kyseessä rikos. 

Sähän jaoit itse Tomin henkilötiedot ja alaikäisten lasten kuvat tänne. Onkohan sekään ihan laillista.

Siellä joku salakuvaaja puolustelee? Huvittavaa, kun nyt ollaan niin huolissaan, kun jonkun ukon insta jaetaan tänne, vaikka joka päivä jaetaan joidenkin uutisissa olevien naisten instoja ja haukutaan leuat irvessä. Ei ole kauaa kun eräskin Hilla halusi pukeutua persetrikoisiin ja täällä leviteltiin koko hänen somensa ja ukot haukkuivat kuorossa. 

Katsotaan, oletko kuulusteluissa yhtä uhmakas, vai hyvinkin nöyrää tyttöä :D

En minä ole täällä mitään jaellut :DDDDDD

Vierailija
222/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pari tyyppiä saa kiksejä selvästi salakuvaamis aiheesta -huomaa teksteistä ja niiden laadusta, jotka on aivopieru kamaa. 

No niinpä, ei ole kaikki muumit laaksossa niillä muutamalla, jotka täällä joka-ikiseen fiksumpaan, järkevään kommenttiin vastailee ihan ufoja ja kirjoittelevat omia päänsisäisiä aivoituksiaan eli pitävät salakuvaamista eri tavoilla hyväksyttävänä ja kaikki sitä harrastavat asiana. 

Ongelmahan tässä on että sinulla ei ole muumit kanootissa eikä inkkarit laaksossa. Lisäksi et tunne Suomen lakia etkä valokuvausta ja silti väen vängällä osallistut keskusteluun jossa käsitellään molempia.

Hah hah, ootko tosissasi oikeasti? 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se ajaa ilmeisesti myös uberia

https://www.tiktok.com/@tom1teus

Varmaan salakuvailee sielläkin, jos matkustajaksi tulee naisia.

Tämä täyttää jo kunnianloukkauksen kriteerit. Kannattaa muistaa Metsäkedon tapaus.

Olisi kyllä hyvä että saataisiin näiden herjaajien IP osoitteet kiinni ja heille mojovat sakot suitsimaan tämmöistä rikollista toimintaa.

Kyllä ne saadaan selville. Netissä kukaan ei ole oikeasti anonyymi. Voi olla, että parilla mammalla turahtaa ruskeat pöksyyn, kun tulee käsky kuulusteluun.

Vierailija
224/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että näihin ketjuihin rientää aina joku puolustelemaan tällaista toimintaa? Että on muka ihan ok kuvata naisten pyllyjä ja nakuja naisia. Sairasta!

Vierailija
225/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka kameroilla kuvattiin perhejuhlia, maisemia, lemmikkejä.  Oikein mentiin kuvattavaksi ja se oli hienoa. Lainsäädäntö on jäljessä eikä sille enää voi tehdä mitään kun kännykkävalmistajilla oli kiire saada kamerat niihin.   

Kaduilla on valokuvattu ihan yhtä kauan kuin kameroita on ollut olemassa, kulta.

Miksi käytät tuota alentuvaa ilmausta: kulta? 

Siinäpä sulle mietittävää, kulta.

Vierailija
226/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä rantakävelyä, 700k katselukertaa. Kanavan suosituimmilla videoilla miljoonia katselukertoja. 

Vierailija
227/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minua tuollainen kuvottava ukko kuvaisi niin haastaisin sen kunnianloukkauksesta. Minua ei saa seksualisoida! 

Edes kuvottava ukko ei seksualisoisi tai kuvaisi sinua. Voit olla huoletta.

Miksi miehet luulevat, että se olisi naiselle jotenkin hienoa kun mies seksualisoi?

Vierailija
228/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minua tuollainen kuvottava ukko kuvaisi niin haastaisin sen kunnianloukkauksesta. Minua ei saa seksualisoida! 

Miksi miehet luulevat, että se olisi naiselle jotenkin hienoa kun mies seksualisoi?

Ei meitä kiinnosta mitä mieltä olette laillisesta toiminnasta. Ja joku jossain voi vaikka runkata kuvillenne - mitä sitten?

Vierailija
229/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että näihin ketjuihin rientää aina joku puolustelemaan tällaista toimintaa? Että on muka ihan ok kuvata naisten pyllyjä ja nakuja naisia. Sairasta!

Kuka on kuvannut alastomia naisia ja missä? Ketjussa keskusteltu henkilöhän ei ole syyllistynyt mihinkään laittomaan.

Vierailija
230/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks noi nyt oo ihan perus katuvideoita? Ja kun katsoi kaverin kanavaa niin kaikki muut videot jostain reissuista. Onks tää joku vedätys? Miksi tästä kohkataan? :D

Vierailija
231/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai viisitoistaminuuttisensa julkisuudessa. Vieläkö saaga jatkuu?

Vierailija
232/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on sitten sellainen fantasi... pelkokuva, että sä päädyt jonkun runkkumateriaaliksi tai nöyryytettäväksi ulilaudalle?

Vierailija
233/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on lapselliset harrastukset miehellä jos pitää tuntemattomia naisia kuvailla julkisella paikalla. Kas kun ei harrasta frisbeegolfia. 

Fiksumpaa kuin mouhoamisesi vauva-palstalla ilman alkeellisiampiakaan tietoja Suomen laista tai valokuvauksesta ylipäätään.

Jaahas, kiukkuinen frisbeegolffari ilmoittautui.

Vierailija
234/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks noi nyt oo ihan perus katuvideoita? Ja kun katsoi kaverin kanavaa niin kaikki muut videot jostain reissuista. Onks tää joku vedätys? Miksi tästä kohkataan? :D

Älä pilaa mammojen moraalipaniikkia faktoilla.

Vierailija
235/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on sitten sellainen fantasi... pelkokuva, että sä päädyt jonkun runkkumateriaaliksi tai nöyryytettäväksi ulilaudalle?

Miksi ajattelisin vain itseäni? Totta kai kannan huolta muistakin naisista. Moni sinne on päätynyt. Ei tuommoinen ole asiallista toimintaa, vaikka jotkut miehet kuinka niin yrittäisivät väittää.

https://yle.fi/a/74-20096231   

Vierailija
236/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aiheessa pyörii muutama, jotka raivo puolustaa aihetta melkein joka-ikistä kirjoittajaa vastaan, jotka sattuu fiksummin kirjoittaa, on eri mieltä. Möliskää raivoojat keskenänne aiheesta, kun ette halua kuulla muuta kuin omia sairaita juttujanne. 

Vierailija
237/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on lapselliset harrastukset miehellä jos pitää tuntemattomia naisia kuvailla julkisella paikalla. Kas kun ei harrasta frisbeegolfia. 

Fiksumpaa kuin mouhoamisesi vauva-palstalla ilman alkeellisiampiakaan tietoja Suomen laista tai valokuvauksesta ylipäätään.

Eihän kukaan nyt voi väittää kovin tasokkaaksi valokuvaukseksi sitä, että joku hortoilee rannalla videokameran kanssa ja - yllätys, yllätys - kuviin osuu pääasiassa puolialastomia naisia. :D Turha tämmöiseen on vetää mitään katuvalokuvauksen historiaa mukaan.

Kuvaajan aihevalinta tai tekninen osaaminen ei ole sinun ongelmasi.

Siihenkö se ilmaisunvapaus sitten loppuu? Että näistä tuotoksista ei saisi sanoa mielipidettä?

Vierailija
238/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelisin vain itseäni? Totta kai kannan huolta muistakin naisista. Moni sinne on päätynyt. Ei tuommoinen ole asiallista toimintaa, vaikka jotkut miehet kuinka niin yrittäisivät väittää.

Vierailija
239/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan huomattavasti vähemmän saaneet ko. videot katselukertoja jos joku ei olisi nerokkuudessaan nostanut asiasta haloota, mahdollisesti täysin turhaan. 

Vierailija
240/271 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on salakuvaamista:

Naapurin täti salakuvasi perhettä saunassa

"Seitsenkymppinen rouva piti päiväkirjaa naapuriperheen menemisistä ja tekemisistä helsinkiläisessä kerrostalossa. Lauantai-iltana, kun perhe oli saunomassa taloyhtiön saunassa, tuli rouva ikkunan taakse ja kuvasi heitä puhelimellaan.

Pelkkä pyyhe päällä kuivattelemaan tullut nainen näki, kuinka tuttu rouva kyyristyi hänet huomatessaan. Rouva kuitenkin jatkoi kuvaamista piilostaan."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b743d7ff-0024-4159-8bec-d83b404b88ef

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi