Mitä te poikien äidit ajattelette tästä kasvavasta miesvihasta?
"Törmäisin mielummin karhuun kuin mieheen metsässä"? Jne jne...
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku, että tämä kuviteltu miesviha syntyisi ihan itsestään ilman syytä, jos sellaista olisi?
Että joku saa vain päähänsä, että nyt aletaan haukkua miehiä? On teillä typerät ajatukset.
Sanoisitko samaa mihinkään muuhun ihmisryhmään kohdistuvasta vihasta? Oletko kuunnellut yhdelläkään historiantunnilla koulussa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Se on ihan oikeutettua. Sen huomaa ihan omien aikuisten poikieni parisuhteista kun nuoret naiset on ihan ymmällään kun toinen ei huuda eikä lyö vaan kohtelee nätisti. Ehkä teillä muilla on sitten niitä sikamaisia poikia joita te äidit hyysääte naisvihaajiksi. Kyllä minun poikani tietää missä maailmassa tytöt ja naiset elää.
Entä jos poikasi joutuukin tytöystävänsä pahoinpitelemäksi? Feministinä sinusta tämä on täysin hyväksyttävää koska uhri on mies. Kannatat myös varmaankin isyyshuijauksia ja muita miehiin kohdistuvia rikoksia? Poikasikin haluat lähettää sotimaan Ukrainaan?
Minä olen eri. Olen feministi. Se tarkoittaa sitä, että kannustan jokaista fyysisen tai henkisen väkivallan uhria lähtemään suhteesta. Vastustan kaikkia huijauksia sekä rikoksia, riippumatta kohteen sukupuolesta. Olen syvästi surullinen sodista, mutta ymmärrän että aikuinen mies päättää itse, lähteekö vapaaehtoisena sotimaan.
Naiset on kaikki lastenmurhaajia ja peedoja!
Mieluumin nain karhua, kuin suomalaista naista. Saman kokoisia ovat.
Otan mökillekin seuraksi mieluumin karhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään miksi lapset voivat pahoin. Tytöt opetetaan olemaan uhreja. Pojat puolestaan opetetaan häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään väkivaltaan taipuvaisina. Aivan kuin pojissa olisi sisäsyntyinen tapa ollatappaja , josta pitäisi opetella pois. Se on ihan yhtä järjetöntä kuin väittää naisten olevan sisäsyntyisiä lastentappajia, kun tilastojen valossa suurin osa lastenmurhista on naisten tekemiä.
Mistähän johtuisi että sukupuolta joka tekee lähemmäs 100% väkivaltarikoksista pidetään väkivaltaan taipuvaisena... Hmm.
Kyllä nuo lastenmurhaluvutkin saataisiin tasoitettua maailmassa jossa pikkulapsiaikana isät ja äidit olisivat lapsen kanssa yhtä paljon tekemisissä.
Isyyshuijauksissa ei ole ollut tekijänä yhtään miestä mutta moni nainen on onnistunut maksattamaan elarit väärällä miehellä. Sinusta tämä feministinä on toki ok koska hyväksyt miehiin kohdistuvan väkivallan.
Itse olen opettanut jo pienelle lapselle, että ketään ei voi koskea ilman lupaa. En voi ymmärtää, miten kaikki vanhemmat eivät opeta. Siinähän tekee karhunpalveluksen lapselle, jos ei opeta tapoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut mitään miesvihaa. Ei tuo karhujuttu ole mitään miesvihaa. Mun pojat on normaaleja ihmisiä, ei mitään väkivaltaisia sekopäitä.
Karhujuttu on mitä suurimmissa määrin miesvihaa. Ilmeisesti et ole ymmärtänyt vertauksen pointtia. Se nimenomaan on negatiivinen yleistys, ja vielä karkea ja virheellinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken pahan alku on kollektiivinen syyllisyys. Haaparannan Ikean lihapullakassa ei ole syyllinen viikinkien tekemiin lasten keihästyksiin, eikä Matti ole syyllinen, jos Teppo tykkää varastaa naapurin pyykkinarulta pikkareita. Vain ne ihmiset, jotka tekevät pahoja asioita, ovat syyllisiä, ei heidän viiteryhmänsä.
Nykymies on perisynnin tapaan syyllinen siihen, mitä joku toinen mies on tehnyt ennen hänen syntymäänsä. Tämä rakenteiden ja kollektiivisen syyllisyyden logiikka katkeaa kuitenkin oudosti, kun puhutaan maahanmuuttajientekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon hienoja ja hyvinkasvatettuja miehiä
Tuskin heidän äidit pelkää.
Ei tietenkään läheskään kaikki ole väkivaltaisia, ei siitä ole kyse. Vaan yleisestä asenteesta ja ajattelumallista. En minäkään usko, että oma poikani koskaan vahingoittaisi ketään.
Ap
Ihan samalla tavalla pelot koskee tyttöjen vanhempia. Minulla on vain poikia. Vielä uskon ihmisyyteen. Vaikka kuinka yritetään jakaa ihmisiä ja ihmisoikeuksia ja arvoja
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 99% on kunnollisia.
Naisten mielestä kaikkia miehiä pitää pelätä, koska 1% on paha.
-Mutta tulijamiehiä haluatte lisää, vaikka niistä 99% pahoja, mutta ette pelkää heitä, menette heidän autoonsakin (taximattturikastaja) vapaaehtoisesti, koska on tumma.
Suomalaista taksikuskia pelkäätte, karhukin on teistä turvallisempi (vaikka syökin elävältä)!
PS Naisista noin 10% syyllistyy lasten pahoinpitelyyn tai seksuaaliseen hyväksikäyttöön, sekä miehen pahoipitelyyn niin pitääkö miesten puolestansa sylkeä naisten päälle samalla tavalla kuin miehille tehdään?
Miehistä 99% on kunnollisia, naisista 10% pahoinpitelijöitä tai seksuaalisia hyväksikäyttäjiä, mutta jostain kumman syystä vankilat ovat täynnä lähinnä miehiä? Mitenköhän tuo nyt on mahdollista kun kerran miehistä vain 1% on pahoja ja naisista 10%?
Vierailija kirjoitti:
Miesviha syntyy naisvihasta.
Miesviha syntyy naisten peniskateudesta ja somen algoritmeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Se on ihan oikeutettua. Sen huomaa ihan omien aikuisten poikieni parisuhteista kun nuoret naiset on ihan ymmällään kun toinen ei huuda eikä lyö vaan kohtelee nätisti. Ehkä teillä muilla on sitten niitä sikamaisia poikia joita te äidit hyysääte naisvihaajiksi. Kyllä minun poikani tietää missä maailmassa tytöt ja naiset elää.
Entä jos poikasi joutuukin tytöystävänsä pahoinpitelemäksi? Feministinä sinusta tämä on täysin hyväksyttävää koska uhri on mies. Kannatat myös varmaankin isyyshuijauksia ja muita miehiin kohdistuvia rikoksia? Poikasikin haluat lähettää sotimaan Ukrainaan?
Minä olen eri. Olen feministi. Se tarkoittaa sitä, että kannustan jokaista fyysisen tai henkisen väkivallan uhria lähtemään suhteesta. Vastustan kaikkia huijauksia sekä rikoksia, riippum
Muissa maissa on mutta Suomessa poikasi voi joutua tulevaisuudessa eliitin öljysotiin 5e päiväpalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku, että tämä kuviteltu miesviha syntyisi ihan itsestään ilman syytä, jos sellaista olisi?
Että joku saa vain päähänsä, että nyt aletaan haukkua miehiä? On teillä typerät ajatukset.
Sanoisitko samaa mihinkään muuhun ihmisryhmään kohdistuvasta vihasta? Oletko kuunnellut yhdelläkään historiantunnilla koulussa mitään?
Niinpä. Vaihtakaapa tuon mies-sanan kohdalle ihan mikä tahansa muu viiteryhmä ja lukekaa sitten lause ääneen. Ei kuulosta hyvältä, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaahan ei edes pidetä vihana vaan normaalitilana, joten kun naiset sen seurauksena "vihaavat" miehiä, se tuleekin sitten aivan tyhjästä ja ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 99% on kunnollisia.
Naisten mielestä kaikkia miehiä pitää pelätä, koska 1% on paha.
-Mutta tulijamiehiä haluatte lisää, vaikka niistä 99% pahoja, mutta ette pelkää heitä, menette heidän autoonsakin (taximattturikastaja) vapaaehtoisesti, koska on tumma.
Suomalaista taksikuskia pelkäätte, karhukin on teistä turvallisempi (vaikka syökin elävältä)!
PS Naisista noin 10% syyllistyy lasten pahoinpitelyyn tai seksuaaliseen hyväksikäyttöön, sekä miehen pahoipitelyyn niin pitääkö miesten puolestansa sylkeä naisten päälle samalla tavalla kuin miehille tehdään?
Miehistä 99% on kunnollisia, naisista 10% pahoinpitelijöitä tai seksuaalisia hyväksikäyttäjiä, mutta jostain kumman syystä vankilat ovat täynnä lähinnä miehiä? Mitenköhän tuo nyt on mahdollista kun kerran miehistä
Ne ovat siellä vankilassa muista syistä kuin naisten hakkaamisesta, oletko noinn h'lvetin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulun historiantunnilla saattaa saadakin jonkinlaista käsitystä siitä, miksi miesten ja naisten välillä on ollut pikkuisen kitkaa. Vinkki: reilut sata vuotta sitten avioliitossa olevalla naisella ei ollut esimerkiksi omaa omaisuutta tai oikeutta solmia juridisia sopimuksia. Vielä 1990-luvulla raizkaus oli sallittu avioliitossa.
-eri.
Feministien miesvastainen puhe kuulostaa pelottavan samalta kuin erään Saksaa 1933-45 johtaneen viiksimiehen puheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eri. Olen feministi. Se tarkoittaa sitä, että kannustan jokaista fyysisen tai henkisen väkivallan uhria lähtemään suhteesta. Vastustan kaikkia huijauksia sekä rikoksia, riippum
Mitä sanoisit mun exälle, joka piti 10 kuukautta mykkäkoulua?
M47
Vierailija kirjoitti:
Reppanamies voisi puuttua munattomien miesten naisvihaan, esim. väkivalta seksin aikana ja leikitään muka vahvaa miestä ja ollaan niin kaukana vahvasta miehestä kuin olla voidaan.
Onko niissä seksuaalisen väkivallan tilanteissa siis useinkin reppanamies katsomassa vierestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut mitään miesvihaa. Ei tuo karhujuttu ole mitään miesvihaa. Mun pojat on normaaleja ihmisiä, ei mitään väkivaltaisia sekopäitä.
Karhujuttu on mitä suurimmissa määrin miesvihaa. Ilmeisesti et ole ymmärtänyt vertauksen pointtia. Se nimenomaan on negatiivinen yleistys, ja vielä karkea ja virheellinen sellainen.
Uskon, että samat jotka valittaa tuosta yleistyksestä, on niitä jotka yleistää ma mut kaikkeen mahdolliseen pahaan. Tai ainakin tuosta valittavat, voisi valittaa myös muista yleistyksistä
Tämä koko ketju kertoo millaisia miesressukoita suomalaiset naiset nykyään kasvattavat, kun lellivät ne piloille. 25-30v mies on kuin mopopoika, leikkii kovaa ja itkee heti, kun tilanne muuttu yhtään kovaksi.