Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan ostaneet vielä sunnuntaina kaljaa/siideriä/lonkeroa?

Vierailija
18.08.2024 |

Kävin pari tuntia sitten kaupassa ja oikeasti yllätyin kuinka monella oli alkoholia mun edessä ja takana.

Yksikin oli niin nuori, että siltä kysyttiin paperit. Miten jo nuorena voi haluta juoda vielä sunnuntaina tai ylipäätään?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut alkoholia maanantaina, tiistaina, keskiviikkona, torstaina, perjantaina, lauantaina tai sunnuntaina!

Vierailija
122/131 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käsittämätöntä että vuonna 2024 joku vielä jaksaa ihmetellä toisten alkoholi ostoksia. Italiassa on täysin normaalia ostaa sunnuntai lounaalle pullo proseccoa ja pullo punaviiniä. Onneksi nyt voi ostaa suomessakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Suomi on kyllä kummallinen maa. Osa pitää raivoraittiutta ylpeyden aiheena ja pitää kaikkia alkoholia silloin tällöin nautintoaineena käyttäviä juoppoina. Ilonpito kielletty. Hauskaa voi olla ilman alkoholiakin, mutta joskus vain on vielä hauskempaa jos ottaa hieman alkoholia. Niin kauan kuin ei vahingoita ketään ja hoitaa asiansa, niin miten se on keneltäkään pois?

Ja muuten ap, mitä itse ostit kaupasta sunnuntaina? Anna mä arvaan. Pullaa, sipsiä ja suklaata. 

Vierailija
124/131 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä ei väliä, kun hermoa pitää lepuuttaa. 

Vierailija
125/131 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä aina alkoholia kotona, jos alkaa tehdä mieli niin ei tarvitse lähteä erikseen hakemaan. Minulla on myös jäätelöä, jauhoja ja sokeria, hilloja, suklaata, sipsejä, voileipäkeksejä, säilykkeitä ja kaikenlaista muutakin elintarviketta ihan siltä varalta, jos alkaa tehdä mieli. Minulla olisi aika pahoja elämänhallintaongelmia, jos en voisi niitä säilyttää kaapissa syömättä tai ajattelematta niitä pakonomaisesti.

Ihminen, joka ajattelee näin käyttää varmaan kaikki rahansakin heti kun sitä tulee.

Vierailija
126/131 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etätöissä käyn ostamassa kaljaa heti yhdeksältä maanantaiaamuna, mahtaa av-mammoja harmittaa.

Vierailija
127/131 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska juon vain aikuisten juomia, ja ALKOt ovat kiinni sunnuntaisin. Ostan aina riittävästi Iloisen Vesselin Voimajuomaa ja/tai Sujuvaa Käytöstä jo arkiviikolla niin paljon, että se varmasti riittää viikonvaihteen yli!

Vierailija
128/131 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etätöissä käyn ostamassa kaljaa heti yhdeksältä maanantaiaamuna, mahtaa av-mammoja harmittaa.

Taidat olla todella etäällä töistä. Eli työtön🤭

Vierailija
129/131 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Suomi on kyllä kummallinen maa. Osa pitää raivoraittiutta ylpeyden aiheena ja pitää kaikkia alkoholia silloin tällöin nautintoaineena käyttäviä juoppoina. Ilonpito kielletty. Hauskaa voi olla ilman alkoholiakin, mutta joskus vain on vielä hauskempaa jos ottaa hieman alkoholia. Niin kauan kuin ei vahingoita ketään ja hoitaa asiansa, niin miten se on keneltäkään pois?

Ja muuten ap, mitä itse ostit kaupasta sunnuntaina? Anna mä arvaan. Pullaa, sipsiä ja suklaata. 

Miksi pitää olla jotain terveyttä tuhoavaa ostettavaa? Alkoholi ja/tai mässyt. Myydäänhän kaupoissa myös kasviksia. Jospa ap haki niitä?

eri

Vierailija
130/131 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa niitä sunnuntaina niin ei se tarkoita että ne juodaan sunnuntaina.

Toi nyt on tekopyhää paskaa. Kyllä ne juotiin menee. Miksi joku kantaisi kaljaa tulevaisuuden varalle?

Vierailija
131/131 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa herkuissa? Ai alkoholi on vaan sallittua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi