Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan ostaneet vielä sunnuntaina kaljaa/siideriä/lonkeroa?

Vierailija
18.08.2024 |

Kävin pari tuntia sitten kaupassa ja oikeasti yllätyin kuinka monella oli alkoholia mun edessä ja takana.

Yksikin oli niin nuori, että siltä kysyttiin paperit. Miten jo nuorena voi haluta juoda vielä sunnuntaina tai ylipäätään?

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä kyttääjiä jotka haluaisivat maailman pyörivän tasan heidän kellon ja tapojen mukaan.

Vierailija
82/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan suomessa herättää ihmetystä. Italiassa täysin normaalia ostaa sunnuntai lounaalle pullo proseccoa ja pullo punaviiniä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti ostaa kesäkuussa juomavettä ja katsoin kiireessä, että kiva, sixbäkki vissypurkkeja. Nappasin sitten vahingossa sixbäkin lonkeroa ja ajattelin kyllä kassalla, että olipa aika kallista vettä. Niitä on vieläkin jääkaapissa. En muista mikä viikonpäivä oli kun ostin. 

Vierailija
84/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ihmettelet. Ei kiinnosta hevon vi........ . Juon joka päivä illallisella viiniä. Tv. Rouva 53v. 

Vierailija
85/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan suomessa ihmetellään joka hel.... asiaa. Olette jotenkin vajaita monessa asiassa.

Vierailija
86/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman ei taida olla töitä eikä opiskeluja näillä ihmisillä niin sillä viikon päivällä ei ole niin väliä. Lomat on jo ohi. Mutta juominen EI ole ohi.

Olet vain kateellinen heille.

Vierailija
87/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan suomessa ihmetellään joka hel.... asiaa. Olette jotenkin vajaita monessa asiassa.

Minkäsmaalainen sinä olet jos me olemme niitä vajaita?

Vierailija
88/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholia voi juoda ruuan kanssa sivistyneesti eikä kännäily tarkoituksessa. Suomalaiseen kulttuuriin on sitkeästi jumiutunut käsite, että alkoholia juodaan vain humaltumistarkoitukseen. 

Tuollainen käsitys on vain alkoholisteilla, eli näemmä siis myös sinulla.

Vierailija
89/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ostan tänään sunnuntaina 18.8 kaupasta alkoholia, niin saatan juoda ne esim lauantaina 14.9.

Vierailija
90/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä nyt on? Ostin sixpackin perjantaina, joista näin sunnuntaina join kaksi. Illalla ajoin vielä autoakin. Mikä tässä nyt oli niin kamalaa?

Vierailija
91/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän ihmettelet. Ei kiinnosta hevon vi........ . Juon joka päivä illallisella viiniä. Tv. Rouva 53v. 

Ilmanko siinä kännissä kiroilet, moukka.

Vierailija
92/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan suomessa herättää ihmetystä. Italiassa täysin normaalia ostaa sunnuntai lounaalle pullo proseccoa ja pullo punaviiniä.  

Niinpä. Ja maksakirroosi jyllää lähes yhtä paljon kuin ranskalaisilla.

Vierailija
93/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksikin oli niin nuori, että siltä kysyttiin paperit. Miten jo nuorena voi haluta juoda vielä sunnuntaina tai ylipäätään?"

XD Mäkin oon sitten nuori, kun pari viikkoa sitten kysyttiin kassalla paperit. N41v.

Kassa on ollut joku höhlä, jos ei erota keski-ikäistä tätiä nuorisosta. 

Vierailija
94/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha addiktio ap:llla kun alkot pitää heti juoda, kun ne ostaa. Mulla on vieläkin kaapissa juhannuksen aikoihin ostettuja siidereitä. 

Vierailija
95/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti ostaa kesäkuussa juomavettä ja katsoin kiireessä, että kiva, sixbäkki vissypurkkeja. Nappasin sitten vahingossa sixbäkin lonkeroa ja ajattelin kyllä kassalla, että olipa aika kallista vettä. Niitä on vieläkin jääkaapissa. En muista mikä viikonpäivä oli kun ostin. 

Vahinko on vahinko. Ei liity tähän ketjuun.

Vierailija
96/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoholin ostaminen ja juominen tapahtuu hyvin usein eri päivinä.

Vierailija
97/131 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha addiktio ap:llla kun alkot pitää heti juoda, kun ne ostaa. Mulla on vieläkin kaapissa juhannuksen aikoihin ostettuja siidereitä. 

Miksi ostit liikaa? Peko, että loppuu kesken?😂

Vierailija
98/131 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostit liikaa? Peko, että loppuu kesken?😂

Hänellä on ollut niin paljon muuta viinaa niin on sitten jäänyt yksi siideri kaappiin. (Jos on).

Vierailija
99/131 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaljaa ja lonkeroa eilen ja meinaan ostaa tänäänkin heti tunnin päästä kun lähikaupasta saa.

Vierailija
100/131 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari/ravintola-työntekijöille sunnarit normi settiä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän