Yksinäisten palstalaisten joulu.
Ihan mukavaa olla kotona eikä ketään häiritsemässä. Hiljaisuus on parasta joulussa ja oma rauha.
Kommentit (14)
Nettiradiosta rockia eikä avaa televisiota normikanaville niin ei edes huomaa joulua.
Taidan olla hullu kun olen menossa kauppaan. En edes tarvitse mitään mutta tekee mieli suklaata.
M.54
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla hullu kun olen menossa kauppaan. En edes tarvitse mitään mutta tekee mieli suklaata.
M.54
Minä menen ostamaan nuudelia, ja ketsuppikin loppuu
Minä katson lasten ohjelmia. Ikää 58 v.
Tein vähän hienompaa ruokaa. Karkit jo söin ja tortut.
Onneksi on alkoholia niin ei tää tunnu niin säälittävältä.
Vierailija kirjoitti:
M.54
Mä kävin jo marketissa! Oli mukavan väljää ja rauhallista, sai rauhassa katsella ja valita ostettavansa, ei tarvinnut väistellä hermostuneita ryntääjiä. Kassatkin hyväntuulisina toivottelivat hyvää joulua.
Hiljaisuus ajaa ahdistukseen, mutta onneksi on pari pulloa viinaa tuomassa lohtu yksinäisen sydämeen. Toivottavasti kuolema tulisi tällä kertaa myös vierailemaan ja ottaisi mukaan eikä jättäisi enää kotimaan tänne kurjuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on alkoholia niin ei tää tunnu niin säälittävältä.
Alkoholi on aina oiva ratkaisu....Jouluja toitottaa: Turun paappa
Kaikki yksinäiset, te ette ole mitään yksisarvisia lumihiutaleita, teitä on joka viides tässä maassa.
Miksi ihmeessä te yksinäisyydestä kärsivät möllötätte yksin? Ottakaa yhteys toiseen yksinäiseen niin taas on kaksi yksinäistä vähemmän. Järjestäkää yksinäisten tapahtumia jne. älkääkä odottako että ne jotka eivät ole yksinäisiä ehtisivät teille kaiken järjestämään nenän eteen. Nyt pää pois sieltä omasta takapuolesta ja ryhtykää toimeen!
Yksinäisiä olemme kaikki tässä maailmassa. Toista pitkin ei voi itseensä matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yksinäiset, te ette ole mitään yksisarvisia lumihiutaleita, teitä on joka viides tässä maassa.
Miksi ihmeessä te yksinäisyydestä kärsivät möllötätte yksin? Ottakaa yhteys toiseen yksinäiseen niin taas on kaksi yksinäistä vähemmän. Järjestäkää yksinäisten tapahtumia jne. älkääkä odottako että ne jotka eivät ole yksinäisiä ehtisivät teille kaiken järjestämään nenän eteen. Nyt pää pois sieltä omasta takapuolesta ja ryhtykää toimeen!
En minä kärsi yksinäisyydestä eikä ilmoittanut kärsivänsä aloittajakaan. Meillä on hyvä. Jatka sinä vain "ihanaa" perhe-elämääsi, mutta älä tuputa sitä muille.
Niin, ja en tosiaan myöskään halua yhtään minkäänlaisiin yksinäisten tapahtumiin enkä odota sinun järjestävän minulle mitään.
Kyllä me ikisinkut ollaan säälittäviä.