Muutama vuosi sitten 20eurolla sai vaikka mitä kaupasta, ruokaa kassin täyteen
Nykyään tuo 20euroa ei oikeasti riitä mihinkään, sillä ei 1 ihminen syö edes 2 päivää jos meinaa syödä oikeata ruokaa eikä mitään makaroonia
Eikä ihmiset edes tajua tätä, noo ootetaan muutama vuosi lisää, ehkä se sitten alkaa valkenemaan kun sillä 20eurolla saa yhden kanapaketin
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Viikon ruoat saat 20€ kun tekee itse.
Jos haluaisin tehdä ruokaa, olisin alkanut kokiksi.
Vierailija kirjoitti:
8e/pv ruokaan on minimi millä pärjää. 10e saa syödä jo paremmin. Tekee 240-310e/kk. Jos erehdyt ostamaan jotain kasviksia niin niihin menee suuri summa rahaa. Sitten tuo 8e/päivä ei enää riitä. Tuo edellyttää sen, että istuu kotona eikä kuluta ylimääräistä energiaa.
Mä ostin just 30€ viikonlopun safkat+ma,ti,ke
N58v
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten sai kahden viikon ruoat jos teki itse.
Itse en saanut. Missä kaupassa kävit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin tehdä ruokaa, olisin alkanut kokiksi.
Kokkikaan tee noin halvalla, jos/kun haluaa jotakin parempaa.
Lidlistä saa 20 kiloa banaaneja 20 eurolla.
Joo, kaupassa ei tarvitse kuin käydä kääntymässä niin 20 euroa on mennyt. Vähänkin jos ostat jotain muuta kuin päivän ruuan niin taas meni eikä edes riitä
Tulen hyvin toimeen, en yllä ihan keskiluokkaan, en laske ruoka kuluja, mut 50e pitäis elättää minut ja kaksi nirsoa kissaa. Syön leivän kotona klo 5 ja puuron maksutta töissä noin 9. Muut ruuat itse maksan. Peruna, j. Liha kastike, sosekeittoa, 30% leipä, näkkileipä, kurkku...
Leipäjonosta saa halvalla. Lisäksi voi onkia kalaa ja marjoja ja sieniä kerätä. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Leipäjonosta saa halvalla. Lisäksi voi onkia kalaa ja marjoja ja sieniä kerätä. Helppoa.
Älkää kotitarveviljelyä unohtako.
Samaa just mietin, että jokunen vuosi sitten maksoin kauppakäynnin aina lähimaksulla. Ostokset ovat yhä samat, mutta nyt on laakista 70e eikä mistään lähimaksuista toivoakaan.
Aikamoista valitusta taas. Laitakaa siihen 20€ perään 0 niin saa pihvit ja viinit.
Köyhät kyykkyyn😂🤣