Kotonanne ravaajat, kertokaa mitä teette?
Meidän yläkerrassa asuu ravihevonen. Näyttää ihan laihalta pojalta mutta kaviot vaan kopsuu lattiaan monta tuntia päivin ja öin ravivauhtia.
Te yksin asuvat, jotka kotonanne juoksette eestaas monta tuntia päivässä ja yöllä, kertokaa:
m i k s i t e o i k e i n r a v a a t t e ?
Kysyy epätietoinen.
Kommentit (99)
Sori mutta kaikki ei makaa jokaisena vapaa-ajan hetkenä sipsipussi kourassa sohvalla
Samaa miettinyt. Meidän yläkerran asukki oikeasti ottaa juoksuaskelia. Ja hänellä on hyvin raskas askellus. Kauhunaapuri.
Meilläkin ravataan yläkerrassa. Kaksiossa. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin siivoan lasten sotkuja. Leikitään myös
Öö alotukses lukee YKSIN asuvat.
Onks sul mielikuvituslapsia? :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin. Lapset asuvat äidillään.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta kaikki ei makaa jokaisena vapaa-ajan hetkenä sipsipussi kourassa sohvalla
Sori mut sä et ymmärtäny kysymystä. Oliko kuitenkin sipsipussi tiellä kun luit aloitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mut sä et ymmärtäny kysymystä. Oliko kuitenkin sipsipussi tiellä kun luit aloitusta?
No ihan vaan sitä, etten ole kotonani paikallaan. Teen vähän väliä jotain. Pesen pyykkiä, siivoan, pesen astioita, Voikkaan vaatteita, silitän vaatteita, yms. En ole hetkeäkään oikeastaan paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin. Lapset asuvat äidillään.
Et vissii tajunnu kysymystä alunperinkää.
Mitä jengi tekee YKSIN kodeissaan ku kerta saa juoksumetelii aikaseks?
Siivootsä juosten? :DDD
Siivoan ja teen muita talous töitä. En halua asua kaatopaikalla ja tilata ruokia woltista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asua voi yksin ja olla silti lapsia. Tiesitkö?
En asu kerrostalossa, mutta mä ainakin laitan usein jonkun hyvän DJ-setin soimaan ja tanssin ja kuvittelen, että olen jossain festareilla.
Juoksen koiran kanssa. Tanssin. Jumppaan. Ei ole alapuolella naapureita.
Soitan ilmakitaraa ja pompin ympäri kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan vaan sitä, etten ole kotonani paikallaan. Teen vähän väliä jotain. Pesen pyykkiä, siivoan, pesen astioita, Voikkaan vaatteita, silitän vaatteita, yms. En ole hetkeäkään oikeastaan paikallaan.
Mitä i h m e t t ä Voikkaalla voikataan vaatteita???
Vierailija kirjoitti:
Juoksen koiran kanssa. Tanssin. Jumppaan. Ei ole alapuolella naapureita.
Älä nyt herran jestas juokse kerrostalossa, aikuinen ihminen! Alakerrastakin voi lattioiden jytinä kuulua yläkertaan.
Vierailija kirjoitti:
Siivoan ja teen muita talous töitä. En halua asua kaatopaikalla ja tilata ruokia woltista.
Minäkin kokkaan ja siivoan enkä tilaa turhista palveluista ruokia taikka asu kaatopaikalla, mutta en ravaa kotonani.
Teen asiat rauhassa eikä kotoani kuulu meteliä, kysyin asiasta ihan alakerran naapuriltakin joskus ja hän sanoi että ei kuulu mitään.
Nuori rauhallisesti asuva ihminen ja kuulee hyvin, hän kyllä sanoisi jos kotoani kuuluisi meteliä, ollaan hyvissä väleissä.
Jotkut meistä vaan oon kanta-astujia. Meilläkin yksi sellainen asustaa. On muutenkin vähän sellainen ripeämpiotteinen, että paiskoo vaikkapa keittiön kaappien ovet ja laatikot kiinni ja ne sitten kolahtaen sulkeutuu. Olen kyllä asiasta huomauttanutkin vaan ei ole muutosta asiaan tullut. Joten opettelen itse vain toisen energiaa sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin, mutta siivoat lasten sotkuja?