Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko telkkarissa näkyvien ihmisten käsistä onko heillä kihla- ja/tai vihkisormuksia? Usein arvaan, että hyvännäköiset on jo varattuja..

Vierailija
20.02.2023 |

Toki hyvin tavanomaisetkin voivat olla kihloissa tai naimisissa. Heitähän suurin osa ihmisistä kuitenkin on. Ei kaikki leikkuuta ja laita itseään nykykonstein. Ja hyvä niin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en katsonut koskaan. Ei kiinnostanut vieraiden sormukset. Nykyään saatan joskus huomata.

Vierailija
2/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Eikä mun nähdäkseni sormus kerro mitään siitä, onko ihminen vapaa vai varattu.

Terveisin nimimerkki vanhempani olivat naimisissa, heistä kumpikaan ei koskaan käyttänyt ja luulen, etteivät edes omistaneet sormuksia. Minä olen elänyt saman tyypin kanssa avoliitossa reilun 15 vuotta, ei käytetä sormuksia. Toki ei olla kihloissakaan, koska parisuhteen perustaminen jonkun rinkulan varaan tuntuu vain hölmöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen. Välillä olen jopa ilahtunut jonkun puolesta ja ajatellut, että kiva kun tuokin on löytänyt jonkun.

Vierailija
4/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sormusta kun vihaan sitä. Räplään sitä aina jos hermostuttaa ja se jää märäksi kun pesee kädet. Mulla on tosi kaunis sormus mutta se ei ole käytännöllinen.

Vierailija
5/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta Suomessa kai aika harvinaista vihkisormukset, miehillä varsinkin. Ja en varmaan ole väärässä kun sanon että uskovaisilla paljon enemmän kun muilla. Ulkomailla näkee enemmän.

Vierailija
6/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran junassa istui oikein komea mies ja hänellä oli vasemmassa nimettömässään tosi leveä kultainen vihkisormus. Vähän hymyillen ajattelin, että vaimo valinnut näkyvän sormuksen, että prkl jokainen nainen näkee, että mies on Varattu Hänelle!!

Vierailija
8/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, kun en itsekään ole naimisissa, saati mene, ihan hömppää kaikki sormussopimukset. Joskus oon kyllä ikävästi huomannut että roolihahmahmolla joka elää yksin eikä ole edes parisuhteessa, näkyy näyttelijällä jääneen ne rinkulat siihen aviosormeen nolosti.

Vierailija
9/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hyvä jos edes muistaisin omiin sormiini katsella sen verran, että tietäisin missä hitossa se sormus taas on.

Vierailija
10/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran junassa istui oikein komea mies ja hänellä oli vasemmassa nimettömässään tosi leveä kultainen vihkisormus. Vähän hymyillen ajattelin, että vaimo valinnut näkyvän sormuksen, että prkl jokainen nainen näkee, että mies on Varattu Hänelle!!

Stressaavaa elää varpaillaan liian komean/kauniin puolison kanssa.

Vierailija
11/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sormukset eikä siviilisäädyt, mutta usein huomaan kivoja lamppuja sarjojen kulisseissa, tykkään pöytälampuista.

Joskus kun kateltiin likkani kanssa jotain kauhuelokuvaa, se kommentoi juonta ja minä lamppuja, sitä otti pattiin kun en kuulemma keskity olennaiseen. 😂

Vierailija
12/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi sormus mikä on sopiva vain vasempaan nimettömään. Siinä pidän, vaikka en ole naimisissa.

Vierailija
13/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso. Eikä mun nähdäkseni sormus kerro mitään siitä, onko ihminen vapaa vai varattu.

Terveisin nimimerkki vanhempani olivat naimisissa, heistä kumpikaan ei koskaan käyttänyt ja luulen, etteivät edes omistaneet sormuksia. Minä olen elänyt saman tyypin kanssa avoliitossa reilun 15 vuotta, ei käytetä sormuksia. Toki ei olla kihloissakaan, koska parisuhteen perustaminen jonkun rinkulan varaan tuntuu vain hölmöltä.

Eihän tässä nyt ihan tuosta ollut kysymys.

Ap

Vierailija
14/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on molemmissa nimettömissä sormukset, vaikka en oo varattu.

Vierailija
15/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi sormus mikä on sopiva vain vasempaan nimettömään. Siinä pidän, vaikka en ole naimisissa.

Noloa feikata noin.

Vierailija
16/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En telkkarissa mutta katson esimerkiksi metrossa, kaupassa tai missä vaan näen tuntemattomia ihmisiä. Yleensä katson onko sormuksia sellaisilla joita en pidä viehättävänä ja todella monesti heillä onkin sormus nimettömässä. Olen itse ollut sinkku monia vuosia ja hyvin epävarma omasta ulkonäöstä. Siksi bongailee näitä. Saan siitä toivoa että ainakaan ulkonäköni ei ole este. Kun vaan pääsisi vielä ujoudesta, niin voisi itsekin päästä parisuhteeseen!

Vierailija
17/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran junassa istui oikein komea rinkula, jolla oli oikein leveä sormi työntyneenä lävitseen.

Vierailija
18/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa feikata noin.

En valehtele kenellekään, mutta ei pidä kenenkään olettaa mitään pelkän sormuksen takia.

Vierailija
19/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kyllä tosiaan kiinnosta. En kyllä katso paljon telkkariakaan.

Vierailija
20/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena ihan harmitti, kun näki jonkun ulkomaalaisen julkkiksen nimettömässä sormuksen. Muusikon tai näyttelijän. Ihan kuin niihin muutenkaan olisi ollut mitään mahiksia.😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän