Kotonanne ravaajat, kertokaa mitä teette?
Meidän yläkerrassa asuu ravihevonen. Näyttää ihan laihalta pojalta mutta kaviot vaan kopsuu lattiaan monta tuntia päivin ja öin ravivauhtia.
Te yksin asuvat, jotka kotonanne juoksette eestaas monta tuntia päivässä ja yöllä, kertokaa:
m i k s i t e o i k e i n r a v a a t t e ?
Kysyy epätietoinen.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin siivoan lasten sotkuja. Leikitään myös
Öö alotukses lukee YKSIN asuvat.
Onks sul mielikuvituslapsia? :DDD
Asua voi yksin ja olla silti lapsia. Tiesitkö?
Tiesin. Sellaiset erillisperheiset on tosin usein hoitaneet muutkin ihmissuhdeasiansa huonosti kuten vaikka naapurirauhan :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin, mutta siivoat lasten sotkuja?
Kyllä. 200m päässä asuvat lapseni käyvät kylässä. Mikä siinä on niin ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksen koiran kanssa. Tanssin. Jumppaan. Ei ole alapuolella naapureita.
Älä nyt herran jestas juokse kerrostalossa, aikuinen ihminen! Alakerrastakin voi lattioiden jytinä kuulua yläkertaan.
Mitä sitten jos kuuluukin? Ei kerrostalossa tarvitse elää hipihiljaa. Riittää, että kunnioittaa hiljaisuusaikaa. Jos ei kestä ääniä, kannattaa muuttaa omakotitaloon
Vierailija kirjoitti:
Jotkut meistä vaan oon kanta-astujia. Meilläkin yksi sellainen asustaa. On muutenkin vähän sellainen ripeämpiotteinen, että paiskoo vaikkapa keittiön kaappien ovet ja laatikot kiinni ja ne sitten kolahtaen sulkeutuu. Olen kyllä asiasta huomauttanutkin vaan ei ole muutosta asiaan tullut. Joten opettelen itse vain toisen energiaa sietämään.
Äänekkäät asujat ovat kokmukseni mukaan äänekkäitä joka tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin. Sellaiset erillisperheiset on tosin usein hoitaneet muutkin ihmissuhdeasiansa huonosti kuten vaikka naapurirauhan :-)
En halunnut enää pettäjän kanssa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. 200m päässä asuvat lapseni käyvät kylässä. Mikä siinä on niin ihmeellistä?
No ainakin se, että käytät ilmaisua "käyvät kylässä", kun puhut omista lapsistasi. Meillä lapset ihan ASUVAT isänsä luona silloin kun on isävuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule hyvissä väleissä olen naapureiden kanssa. Heidänkin lapset tulevat välillä kylään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut meistä vaan oon kanta-astujia. Meilläkin yksi sellainen asustaa. On muutenkin vähän sellainen ripeämpiotteinen, että paiskoo vaikkapa keittiön kaappien ovet ja laatikot kiinni ja ne sitten kolahtaen sulkeutuu. Olen kyllä asiasta huomauttanutkin vaan ei ole muutosta asiaan tullut. Joten opettelen itse vain toisen energiaa sietämään.
Musta tollasta ei tartte hyväksyä. Yhdestä talosta häädettiin vuokralta tommonen kaappiovien paiskoja. Johan siinä alkaa kaapitkin hajota ja laatikot kun niitä paiskoo. Punnertaisi vaikka tai juoksisi talon ympäri jos on liikaa enegiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se, että käytät ilmaisua "käyvät kylässä", kun puhut omista lapsistasi. Meillä lapset ihan ASUVAT isänsä luona silloin kun on isävuoro.
Asun yksiössä, siksi lapset (4) eivät asu luonani koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että omat lapset ovat sinulle vain kyläileviä vieraita :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt herran jestas juokse kerrostalossa, aikuinen ihminen! Alakerrastakin voi lattioiden jytinä kuulua yläkertaan.
Mitä sitten jos kuuluukin? Ei kerrostalossa tarvitse elää hipihiljaa. Riittää, että kunnioittaa hiljaisuusaikaa. Jos ei kestä ääniä, kannattaa muuttaa omakotitaloon
Jos ei osaa ottaa muita huomioon, kannattaa muuttaa sinne omakotitaloon.
No mulla on Kuninkuusravit, Elitloppet ja Prix d'Amerique ainakin vuosittain kämpällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemme usein lasten kanssa, he eivät nuku asunnossani, joten en miellä sitä asumiseksi. Ovat kirjoilla äidillään 200m päässä asunnostani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että omat lapset ovat sinulle vain kyläileviä vieraita :(
Minusta on surullista ettet ymmärrä erilaisia perheitä. Tämä toimii meillä.
etsin palloa tai edellistä päivää, joskus molempia samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa ottaa muita huomioon, kannattaa muuttaa sinne omakotitaloon.
Omassa kodissaan juokseminen ei tarkoita, etteikö osaisi huomioida muita ihmisiä. Kerrostalossa elämä ei pyöri sinun ympärilläsi, vaan jokainen saa kotonaan juosta jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just toi sun asenne on iso ongelma. Kaikilla ei ole varaa omakoittaloon.
Pitää kerrostalossa muita huomioida muutenkin kuin yöaikaan. Ei voi päivisinkään monta tuntia huudattaa musaa tai pitää bänditreenejä tai selvitellä välejä riitaisasti puolison kanssa huutamalla tai muuta turhaa melua aiheuttaa.
Niitä harrastuksia varten nimen omaan on eri paikkoja ympäri kylää ja kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta kaikki ei makaa jokaisena vapaa-ajan hetkenä sipsipussi kourassa sohvalla
Noni rupes tekeen mieli sipsiä
Mulla on asunnossa juoksumatto ja käytön sitä ahkerasti siihen aikaan kun ei ole hiljaisuus.
Epäilen, että alakerrassa lennätetään jotenkin lintuja, kun samaan aikaan usein kuuluu linnun ääniä. En tiedä kuinka lintuja juoksutetaan tai lennätetään.