Yksinäisyyden seuraukset näkyvät parisuhteessa.
Mies ihmettelee sitä sun tätä minussa. Hänelle ei kelpaa vastaus et mulla ei vaa oo koskaan ollut tukiverkostoa ympärillä eikä kukaan oo opettanut mulle mitään. Kaiken olen yksin oppinut ja niin sanottuna luonut itseni uudestaan monta kerta.
Olen taitava monissa asioissa mutta mitä tulee asioiden toteuttamiseen ja puhumiseen niin olen tosi huono. En osaa delegoida, en hahmota asioita. Mies ihmettelee et miten 30 vuotiaalla naisella ei ole ajokorttia, käynyt AMK loppuun jne jne
Mul tulee niin epäonnistunut olo.
Miehellä taas iso tukiverkosto ja ollut aina turvassa. Hänen ympärillä on ollut aktiivisia ja välittäviä ihmisiä kenen kautta hän on myös toteuttanut ittensä.
Olen välillä todella i tsetuhoinen ja masentunut. Lapsesta lähtien yrittänyt tätä pahaaoloa ja tyhjyyden tunteesta päästä eroon.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Että yksinäisyys on syy siihen ettei ole ajokorttia ja koulutusta? Mitä mä just luin....
Et tainnut ihan ymmärtää. Aika moni ap:lle vastannut on ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Että yksinäisyys on syy siihen ettei ole ajokorttia ja koulutusta? Mitä mä just luin....
Samaa ihmettelen. Tuossa taitaa olla vika ihan muussa kun yksinäisyydessä ja miehessä, vaikka mieskin on sellainen jonka laittaisin heti kiertoon. Ei ihminen voi olla noin muiden kannateltavana, että joku toinen toisi sinulle ajokortin ja ammattitutkinnon kotiin. Vika on ihan muu kun tukiverkot.
Mistä tällaisia miehiä löytää? Minäkin haluan!