Oletko koskaan huomannut miespuolisen tuttavan penkoneen pyykkejäsi?
Pyykkikoria tai matkalaukkua piditkö omana tietona vai kysyitkö asiasta?
Kommentit (21)
Kyllä vain! Omana tietonani olen pitänyt. Onhan se jopa hieman imartelevaakin.
Tekeekö monikin miehistä tällaista?
En, koska en tunne ketään perverssiä.
Naisen näkökulmasta yllättävän moni tekee
Luulen, että mieheni tekee tätä. Eipä tuo haittaa, koska jaksaa minustakin olla vielä päivittäin kiinnostunut.
Eikös tämä ole suhteellisen yleistä?
Jospa näin miehenä saisi lyhyen kommentin heittää. Olen aika hyvin kartalla lähimpien naispuolisten ystävien kuukautiskiertojen vaiheista, koska nuuhkin heidän pikkareitaan säännöllisesti. Onhan se eettisesti väärin, mutta on kyllä kiihottavaakin!
Isotissisten pikkareille kiva roiskia spermat ja laittaa takasi pyykkikoriin
Yllätin miespuolisen tuttavamme tonkimassa pyykkikoria kodinhoitohuoneessamme. Mutta ei hän minun likapyykeistäni näyttänyt olevan kiinnostunut, mieheni bokserit hänellä oli naamassaan kiinni.
N24
Vierailija kirjoitti:
Yllätin miespuolisen tuttavamme tonkimassa pyykkikoria kodinhoitohuoneessamme. Mutta ei hän minun likapyykeistäni näyttänyt olevan kiinnostunut, mieheni bokserit hänellä oli naamassaan kiinni.
N24
Kuulostaa aika homolta
Naiskaverien alkkareiden nuuhkiminen on parasta. Kivaa vaihtelua oman vaimon tuoksuihin.
Käyn välillä auttelemassa15 vuotta vanhempaa naispuolista työ kaveria. Kun käy vessassa niin sillä on aina alusvaatteita kuivumassa siellä. Pyykki kori on auki ja päällimmäisenä on aina alushousut tai rintaliivit. Kyllä niitä on tullut katsottua mutta en ole koskenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Kuulostaa aika homolta
🏆 Komisario Palmu
Puolisin siskoilla ja kavereilla on ihanan tuoksuisia pikkareita
Kaverin luona olin saunomassa, josta jatkettiin iltaa baariin ja saunakassi jäi kaverin luokse, jonne jäi myös hänen puolisonsa. Seuraavana päivänä kassin haettuani huomasin, ettei pikkarit ollut kassissa enää niin kuin ne sinne jätin. Oksettaa, mutta toisaalta kiihottaa ajatus, että mies olisi nuuhkinut likaisia pikkareitani
Vierailija kirjoitti:
Kaverin luona olin saunomassa, josta jatkettiin iltaa baariin ja saunakassi jäi kaverin luokse, jonne jäi myös hänen puolisonsa. Seuraavana päivänä kassin haettuani huomasin, ettei pikkarit ollut kassissa enää niin kuin ne sinne jätin. Oksettaa, mutta toisaalta kiihottaa ajatus, että mies olisi nuuhkinut likaisia pikkareitani
Onko mies katsonut sinua eri tavoin tuon illan jälkeen?
Olen huomannut että likapyykkikoriani on pengottu, syyllinen täytyy olla jompikumpi kämppiksistäni. Näin Turussa poikasolussa. Jos saa iloa likaisista kalsareistani niin siitä vaan.
M24
Kyllähän tämä on salaisista paheista jaloin.
Onnekkain olo on silloin, kun kohdalle osuu ovispikkarit.
Sillon kuin sattuu kohdalle joko kierron välivaiheista vähän kirpsakammat, niin harmittaa vähän.
Silloin, kun osuu kohdalle menkkaiset tai jopa hiivaiset alkkarit, niin siitä on ilo kaukana.
Kylläpä sitä oppii aika hyvin tunnistamaan olemuksesta ja kehon tuoksusta, onko ovulaation aika vai ei. Silloin miinaan astumiset vähenee.
Oon muutaman kerran epäillyt, mut en oo varma