Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö prisman skannereita?

Vierailija
16.08.2024 |

Ensimmäisen kerran käytin ja ehkä viimeisenkin. En sitten muistanut skannata läheskään kaikkia ja sitten piti tarkistaa kassalla ja silti hermoilla onko kaikki ok. Ei varmaan selittelyt auta, jos tulee tarkistus ja joku tuote on skannaamatta. 

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä / etua siitä on ?

Vierailija
2/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa 👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikakasalla ei tartte lukea tuotteita vaan pääsee suoraan maksamaan. Tosi hyväsysteemi tykkään.

Vierailija
4/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo en "muistanut" tuollaisten kleptomaanien takia on onneksi tarkistukset 

Vierailija
5/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käyttäisin, jos olisi se s-ryhmän maksukortti. Tylsää, kun ei toimi ilman sitä.

Vierailija
6/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit jo tavaroita poimiessasi pakata ostokset suoraan kasseihin, mikä nopeuttaa kauppareissua. Paitsi jos joudutkin kassalla satunnaistarkastuksen kohteeksi, jolloin kaikki ostokset skannataan uudelleen.

Vierailija
7/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit jo tavaroita poimiessasi pakata ostokset suoraan kasseihin, mikä nopeuttaa kauppareissua. Paitsi jos joudutkin kassalla satunnaistarkastuksen kohteeksi, jolloin kaikki ostokset skannataan uudelleen.

Vain 5-6 tuotetta skannataan uusiksi!

Vierailija
8/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitäny testata mut aina sit jääny.

Vierailija
9/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, olen DI ja en osannut ottaa käyttöön sitä. Sitten nolona kun sekoilin vähän aikaa hiivin hissukseen pois telineeltä.

Vierailija
10/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo en "muistanut" tuollaisten kleptomaanien takia on onneksi tarkistukset 

Mitä pitemmälle digitalisoitu itsepalvelukulttuuri etenee, sitä enemmän yksilö joutuu ottamaan vastuuta: ostostensa skannaamisesta ja pankkitilinsä ja maksukorttiensa turvallisuudesta ja tuhannen ja yhden sovelluksen käyttämisen osaamisesta. Tämäkö on oikeasti edistystä? IT-orjuutta pikemminkin.

Vierailija
11/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää. Tein ostoksia ja menin maksamaan niin joku huuteli nimeäni. Myyjä tuli luokseni ja otti tuotteita satunnaisesti tarkastukseen. Tuli ihan hirveä olo kun ihmiset tuijotti. Ei löytynyt varastettua tavaraa mutta jatkossa käytän tavallista kassaa.

Vierailija
12/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain 5-6 tuotetta skannataan uusiksi!

Hyvä tietää! Sen ainoan kerran, kun olen joutunut uudelleen skannaamaan ostokseni oli minulla vain kolme tuotetta ostoksissa. Epäilinkin tuota pientä ostomäärää tarkastuksen syyksi.

Vierailija
13/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö tuotteen hinnan kun skannaa ja ostosten kertyneiden yhteishinnan? Köyhänä eli tiukalla budjetilla aina kaupassa minulle voisi olla apua tuosta.

Vierailija
14/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, olen DI ja en osannut ottaa käyttöön sitä. Sitten nolona kun sekoilin vähän aikaa hiivin hissukseen pois telineeltä.

Itsekin menin siihen ottaa sen skannerin siksi, että myyjä oli juuri siinä järjestelemässä niitä. En olisi ymmärtänyt miten homma tapahtuu, jos myyjä ei olisi neuvonut. Sitten piti vielä hyllyjen välissä katsoa ohjevideo. Sekin kyllä poikkesi siitä oikeasta tapahtumasta. Ei minun juttu ollenkaan. Ap 

Vierailija
15/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö tuotteen hinnan kun skannaa ja ostosten kertyneiden yhteishinnan? Köyhänä eli tiukalla budjetilla aina kaupassa minulle voisi olla apua tuosta.

Näyttää, mutta alennushinnat näkyvät vasta kassalla eikä skannausvaiheessa.

Vierailija
16/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää. 

Vierailija
17/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo pitkään. Kätevä eikä tarvi jonotella. Ei ole ongelmia muistaa skannailla tuotteita. 

Vierailija
18/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pelastanut mun prisma reissut! Niin kätevää skannata kaikki, nakella ostoskasseihin ja nopeasti maksun kautta ulos. Ei tarvitse edestakaisin niitä tavaroita nostella.

Eik sitä satunnaistarkistusta kannata pelätä, se sattuu kohdalle jos sattuu eikä sitä tehdä, koska just sua luullaan varkaaksi. Satunnaistarkistus ei ole mikään henkilökohtainen loukkaus. 

Vierailija
19/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites laputetut tuotteet, onnistuuko niissä alennus skannatessa? 

Vierailija
20/84 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En viitsi tehdä työtä joka ei minulle kuulu ja maksaa silti täyttä hintaa tuotteista. Joskus käytän itsepalvelukassaa jos vähän ostoksia eikä ole jonoja.