Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te muut 60kympin lähistöllä? Pelkäättekö kuolemaa?

Vierailija
16.08.2024 |

Täytin just 60.

Pelkään kuolemaa ihan saatanasti.

Tässä jokainen päivä on lainaa. Niinku f-cking oikeesti.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema ei pelota. Ehkä sitä edeltävä aika enempi. Mut toisaalta koen pelon turhaksi, sillä se ei muuta mitään. 

Toivon kuolevani ennen läheisiäni, mutta en vielä pitkään aikaan. Elämä on kuuskymppisenäkin hyvää, vaikka kremppoja on. Pitkä parisuhde seesteinen, viihdymme yhdessä. Keski-ikäiset lapsemme terveitä ja onnellisia. Kaikki hyvissä väleissä keskenään.

Ei valittamista.

Vierailija
22/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta kuusikymppisestä tuntuu kuin olisi ollut silmänräpäys sitten 30 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään erityisesti. Päin vastoin yritän kovasti elää ja tehdä asioita. Ulkoilen, liikun ja suunnittelen ja vaikka mitä. Jos tulen sukulaisnaisiini, niin tässä on vielä 30 vuotta painettava hommia.

Vierailija
24/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuolla vaikka heti. Mutta kuolinsiivous täytyisi saada ensin aikaiseksi. Terveisin 60-vuotias. 

Vierailija
25/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisesta kuusikymppisestä tuntuu kuin olisi ollut silmänräpäys sitten 30 vuotias.

Onhan siitä pitkä aika

Vierailija
26/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri yli 60 vuotiaan äitini luona pari päivää sitten kylässä. Hän oli vähän haikean oloinen. Minä olen hänen ainoa läheinen, vaikka naapureita hänellä on joiden kanssa joskus juttelee. Mutta kai vain minulle pystyy avautumaan. Sitä ihmettelen itse, miksi äitini työnsi kaikki kivat ja mukavat hänestä kiinnostuneet miehet pois kun niitä vielä oli. Mietin myös millaista hänen elämänsä olisi jos hänellä olisi rakastava kumppani, vai eikö hän sitten sellaista halunnut. Lyhyempiä miestuttavuuksia hänellä on ollut, mutta ei mitään vakavempaa sitten. Ja vaikka moni sanoo että sinkkunakin on hyvä olla, niin itse olen ainakin ollut onnellisempi parisuhteessa... 

Vierailija
27/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0rpopirua pelkään.                                                                                                                        lib

Vierailija
28/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta en myöskään toivo sitä.

Olen yli 60, ja elämänhalu on voimakas. Nautin jokaisesta päivästä ja haluan nähdä vielä monta. 

Ammatissani olen nähnyt monta kuolemaa, eikä se pelota. Olen pessyt ja pukenut vainajia eikä siinä ole mitään pelättävää.  Rauhallisempaa  olentoa et maan päältä löydä.  Kuolevan vierellä vaistoaa sen suuruuden minkä äärellä ollaan.  en ole uksovainen, kaukana siitä, mutta kyllä se ihan omanlaisensa kokemus on. 

Tunnen olevani etuoikeutettu kun olen päässyt siihen osalliseksi.  Kuolema pelottaa monia sillä se on niin suuri tuntematon.  Selittämätön ja petuuttamaton. Luonnollinen loppu kaikelle elävälle.

Vierailija
29/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 60 vuotias on ollut koko ikänsä samassa työpaikassa niin hänestä tuntuu, että hän aloitti siellä ihan äsken ja nyt jää jo kohta eläkkeelle.

Vierailija
30/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennemmin ajatellut kuolemaa vapauttavana asiana. On elämässä ollut niin paljon huolta, stressiä ja vaikeuksia. On hyvääkin toki ollut. Mutta kyllä kaikesta taakasta luovun ihan mielelläni. Annan viestikapulan edelleen. Parempaankin varmasti olisin pystynyt ihmisenä , isänä , puolisona mutta plussan puolelle jäin. Vihamiehiä ei pitäisi jäädä..

Vierailija
31/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

61v. Aivohalvaustoipilaana, ihan toiminnalliseen kuntoon palautuneena tässä ollaan. Tosin mitään ei oikein jaksa tehdä, eikä kai ole hyväksikään ainakaan rehkiä. Liotushoitolääkitys. 

Vierailija
32/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi hyvänen aika taas. Ite, täytän kohta 50v. Äitini kuoli 49v. ja isäni 70v. Toivottavasti itse kuolen sitten tuossa välimaastossa iän puoleen:)

Vierailija
33/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

61v. Aivohalvaustoipilaana, ihan toiminnalliseen kuntoon palautuneena tässä ollaan. Tosin mitään ei oikein jaksa tehdä, eikä kai ole hyväksikään ainakaan rehkiä. Liotushoitolääkitys. 

Kuolema ei pelota. 

Vierailija
34/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä tarkoittaa 60kympin. Nyt on nuppi siellä sekaisin.

Vierailija
35/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Jos äidin sukuun tulen, niin minulla on edessä vielä 30-40 vuotta selväjärkistä elämää. Jos isän sukuun niin, en muista kohta enää mitään ja kuolen 10-20 vuoden sisään.

Vierailija
36/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin juuri yli 60 vuotiaan äitini luona pari päivää sitten kylässä. Hän oli vähän haikean oloinen. Minä olen hänen ainoa läheinen, vaikka naapureita hänellä on joiden kanssa joskus juttelee. Mutta kai vain minulle pystyy avautumaan. Sitä ihmettelen itse, miksi äitini työnsi kaikki kivat ja mukavat hänestä kiinnostuneet miehet pois kun niitä vielä oli. Mietin myös millaista hänen elämänsä olisi jos hänellä olisi rakastava kumppani, vai eikö hän sitten sellaista halunnut. Lyhyempiä miestuttavuuksia hänellä on ollut, mutta ei mitään vakavempaa sitten. Ja vaikka moni sanoo että sinkkunakin on hyvä olla, niin itse olen ainakin ollut onnellisempi parisuhteessa... 

Joku äijä vielä riesana niin huonommin voisi ja saa pitää housunsakin jalassaan.

Vierailija
37/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vasta 50v. Nuorena aina olin sitä mieltä, etten halua elää vanhaksi. Olen ihan hyväkuntoinen, perusterve, normaalipainoinen ja silti tunnen itseni vanhaksi. Tunnen, että kyllä tämä alkaisi olla tässä, ja kuolema saisi tulla. Kävin juuri haudalla, kivessä lukee mummuni, kuolinvuosi 2004 (ikä 70 v) ja äitini, kuolinvuosi 2014 (ikä 61 v), niin hyvin siihen sopisi jatkoksi taas kymmenen vuoden päähän minun nimeni, kuolinvuosi 2024 (ikä 50 tai 51 v). Ehkä vielä 4 vuotta pitäisi kuitenkin yrittää hengissä säilyä, että lapsi olisi täysi-ikäinen.

Vierailija
38/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun elät ajattele eläviä älä kuolleita. Ote intiaanien rukouksesta

Vierailija
39/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0rpopirua pelkään.                                                                                                                        lib

Toivotaan että Petteri O. kuolee pian.

Vierailija
40/95 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tässä iässä ympäriltä alkaa putoilla ihmisiä tasaiseen tahtiin. Se on luonnon järjestys. Kukaan ei elä ikuisesti. Jokainen saa ne elinpäivät,  mitkä hänelle on tarkoitettu. Keskityn elämään ja kun aika tulee olen valmis.

Olen vasta 55 ja väkeä on jo nyt putoillut turhankin paljon. Täällä on kivaa enkä haluaisi kuolla vielä vuosisatoihin. En varsinaisesti pelkää kuolemaa, mutta en totta vieköön kaipaakaan sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi