Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
1761/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Pro Mikko henkeen ja vereen, mutta mä en kyllä noista Helenan tyttäreen liittyvistä kuvista pystynyt tulkitsemaan, oliko käyty aamiaisella, kun tytär meni myöhemmin kouluun kuin veljensä vai oliko tytär ollut isänsä luona yötä. Voisiko joku kertoa, miten kuvista näkee tällaiset asiat? Ja se, että tytär ei eilen ollut kuvissa ei kerro mistään muusta kuin siitä, että ei ollut kuvissa. Hän saattoi olla vaikka gagalla juuri silloin. Tai kaverilla. Tai facetimessa. Tai harjoituksissa. Tai sitten isällään.

Helena on musta ihan pimeä ja vihaan tota sen pakonomaista somettamista, mutta ei mulla ole mitään tarvetta keksiä asioita omasta päästäni. Sinänsä olisin erityisen iloinen siitä, jos OIKEASTI olisi ollut sellainen tilanne, että juuri tytär olisi päättänyt mennä omaan kotiinsa, eli isän luokse. Sehän olisi vain kaikella tavalla positiivinen merkki. Ja kertoisi siitä, että tytär ei ole täysin Helenan johdateltavissa. 

En ymmärrä tuota Helenan vimmaa postata namusedille materiaalia tyttärestään.

Vierailija
1762/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätän ja olen jo ainakin vuosikymmenen ajan ollut ostamatta muovisia astioita. Myöskään muovista tehtyjä vaatteita en osta. Terveys- ja ympäristösyistä. Ja niin moni muukin, onneksi.

Sama täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin luulet, että heittävät muovikipot? Mereenkö? Biojätteisiin? 

Ei noista ääliöistä tiedä. Et ole tainnut vielä mikromuovista kuullut? Googlaapa huviksesi. 

Miksi nimität toisia ääliöiksi, jos et tiedä mihin talousjätteensä/ongelmajätteensä edes vievät? Kierrätkö myymälöissä kyttäämässä, ettei ihmiset osta muovituotteita tai vaikka legoja lapsilleen?  Käytkö kyttäämässä, ihmisten talouksissa, mitä jätepisteisiin vievät tai ovat viemättä? Onko vaatteissasi muovisia nappeja? 

Kierrätän ja olen jo ainakin vuosikymmenen ajan ollut ostamatta muovisia astioita. Myöskään muovista tehtyjä vaatteita en osta. Terveys- ja ympäristösyistä. Ja niin moni muukin, onneksi.

lennätkö lentokoneella vai juna puksuttaa????? Itse lennän hyvällä omallatunnolla, ei oo perätuupparia, ei autoa, ei mopoa jne , Kiitos stadin päättäjät hyvistä julkisesta liikenteestä , kiitos Oodista , siinä ei ole menneet veronmaksajain rahat hukkaan. 

Vierailija
1764/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotkut laitatuttaa muovitissit

Katsokaa Hellun paitavakoa tämän aamun kuvassa. Tuolla esimerkillä tyttärestä kasvaa varsinainen pikkupimu. 

yksi nappi olisi pitänyt laittaa kiinni, vähän liian avonaista ja aamutuimaan

Vierailija
1765/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeudenpöytäkirjajankkaaja löytää kyllä näköjään tiensä joka ketjuun. Kaikki perustellaan pöytäkirjoilla, heh..

Kun levy jää päälle mikään ei auta. 

Parempi perustella pöytäkirjoilla kuin native Estonialaisen saati Ylimutkan horinoilla. 

Vierailija
1766/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena sanoo menevänsä mielihyvin jenkkivankilaan. No katsotaan muuttuuko mielipide, kun näkee sen todellisuuden. Eivät ole mukavia paikkoja. Voi tulla kylmää kyytiä..

Minulla on sellainen tunne, että Helena vielä lesbahtaa elämässään kun kavahtaa miehiä. Vankilasta voi löytyä se tatuoitu körri, jonka kanssa Helena pariutuu.

Vierailija
1767/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktantarkastajatkin ovat jo hellittäneet. Joitakin pöytäkirjantarkastajia näkyy vielä riittävän.

Vierailija
1768/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noista ääliöistä tiedä. Et ole tainnut vielä mikromuovista kuullut? Googlaapa huviksesi. 

Miksi nimität toisia ääliöiksi, jos et tiedä mihin talousjätteensä/ongelmajätteensä edes vievät? Kierrätkö myymälöissä kyttäämässä, ettei ihmiset osta muovituotteita tai vaikka legoja lapsilleen?  Käytkö kyttäämässä, ihmisten talouksissa, mitä jätepisteisiin vievät tai ovat viemättä? Onko vaatteissasi muovisia nappeja? 

silloin kun lapsi oli pieni niin tungin kaikki samaan muovipussiin oli sitten biojätettä, paperia, muovia jne. Nyt lajittelen sinne minne kuuluukin. 

Eii joskus tuollaisia jätekatoksiakaan ja jäteastioita erikseen ollut. Ei ollut patterikeräystä kaupoissa, ei muovinkeräystä eikä muutakaan. Paperinkeräyslaatikoita ja sekajäteastioita. Maailma muuttuu ja me sen mukana.

Vierailija
1769/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Pro Mikko henkeen ja vereen, mutta mä en kyllä noista Helenan tyttäreen liittyvistä kuvista pystynyt tulkitsemaan, oliko käyty aamiaisella, kun tytär meni myöhemmin kouluun kuin veljensä vai oliko tytär ollut isänsä luona yötä. Voisiko joku kertoa, miten kuvista näkee tällaiset asiat? Ja se, että tytär ei eilen ollut kuvissa ei kerro mistään muusta kuin siitä, että ei ollut kuvissa. Hän saattoi olla vaikka gagalla juuri silloin. Tai kaverilla. Tai facetimessa. Tai harjoituksissa. Tai sitten isällään.

Helena on musta ihan pimeä ja vihaan tota sen pakonomaista somettamista, mutta ei mulla ole mitään tarvetta keksiä asioita omasta päästäni. Sinänsä olisin erityisen iloinen siitä, jos OIKEASTI olisi ollut sellainen tilanne, että juuri tytär olisi päättänyt mennä omaan kotiinsa, eli isän luokse. Sehän olisi vain kaikella tavalla positiivinen merkki. Ja kertoisi siitä, että

Oletko namusetä? Kukaan muu nimittäin tuskin näkee noita kuvia sellaisena materiaalina. Pedari nyt kiihottuu mistä vaan kuvista, ei lapsia burkhiin sen takia kannata pukea.

Vierailija
1770/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotkut laitatuttaa muovitissit

Katsokaa Hellun paitavakoa tämän aamun kuvassa. Tuolla esimerkillä tyttärestä kasvaa varsinainen pikkupimu. 

Mistä sen näkee? Kuvassa? Millainen pikkupimu on nyt?

Vierailija
1771/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei ole tehnyt mitään muuta kuin halunnut muuttaa kotiin Suomeen

Kyllä sen halut kohdistuvat ihan johonkin muuhun. 😂

Kyllä, halusi lapset Suomeen ja Oikeus määräsi lapset Suomeen, Helenalla ei ollut suunnitelma jos häviää. 

Älä nyt viitsi. Pil luhan sillä mielessä lähinnä on. 

Älä nyt sinä viitsi. 95% kaikista Suomen miehistä se on mielessä aikalailla kokoajan. Miten siis eroaa tavismiehestä? 

Vierailija
1772/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko menossa naimisiin, jopas jotain! Kuka tää Natalie on, ei kai taas joku hihhuli jostain ulkomailta? Mikko on hyvä äijä, ei olla nähty vuosiin. Toivottavasti tekee avioehdon, no mut onnea kuitenkin!! T. Jarska

Hihhulipa hyvinkin.

Kertokaapa ketkä ovat hihhuleita? Juutalaiset, islaminuskoiset, kreikkalais- tai roomalaiskatoliset, evankelis-luterilaiseen kirkkoon kuuluvat, jehovat, babtistit, mormonit, lestadiolaiset, hindut tai jotkut muut. 

Vierailija
1773/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

silloin kun lapsi oli pieni niin tungin kaikki samaan muovipussiin oli sitten biojätettä, paperia, muovia jne. Nyt lajittelen sinne minne kuuluukin. 

Eii joskus tuollaisia jätekatoksiakaan ja jäte

oli jätekatos mutta tungin kaikki samaan

Vierailija
1774/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko menossa naimisiin, jopas jotain! Kuka tää Natalie on, ei kai taas joku hihhuli jostain ulkomailta? Mikko on hyvä äijä, ei olla nähty vuosiin. Toivottavasti tekee avioehdon, no mut onnea kuitenkin!! T. Jarska

Hihhulipa hyvinkin.

Kertokaapa ketkä ovat hihhuleita? Juutalaiset, islaminuskoiset, kreikkalais- tai roomalaiskatoliset, evankelis-luterilaiseen kirkkoon kuuluvat, jehovat, babtistit, mormonit, lestadiolaiset, hindut tai jotkut muut. 

Nyt puhutaan Mikon ja Natalien häälahjoista. Ei kiinnosta exä eikä uskonnot.

Vierailija
1775/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenasta sen verran, että miten paukinenen lentää Yhdysvaltojen ja Suomen väliä...itse tienaan ehkä 35 000 euroa nettona,eikä mulla ole varaa mihinkään USA:n matkaan.

Vierailija
1776/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihhulipa hyvinkin.

Kaikista löytyy äärilaita.

Vierailija
1777/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, halusi lapset Suomeen ja Oikeus määräsi lapset Suomeen, Helenalla ei ollut suunnitelma jos häviää. 

Älä nyt sinä viitsi. 95% kaikista Suomen miehistä se on mielessä aikalailla kokoajan. Miten siis eroaa tavismiehestä? 

Olisi kamalaa, jos minua p**ettaa eikä kukaan mies suostuisi kanssani "puuhiin".  Onneksi on vielä miehiä, jotka tekevät muutakin kuin tuijottavat kännykkää, silloin kun nainen kaipaa vähän kevennystä kutinaan. 95 %:lla miehistä se on mielessä, mutta 5 % pystyy nykypäivänä tekemään muutakin kuin kuvittelemaan mielessään. 

Vierailija
1778/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei eroakaan. Mutta moni osaa hoitaa hommat pelkästään oman muijansa kanssa. Toiset tarvii monta akkaa.

Juu, sehän riippuu täysin akasta ja oman käden kunnosta. Myös miehen charmista... jos on kotona hankalaa ja ahdistavaa, niin houkutteleehan se varmastikin.

Vierailija
1779/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihhulipa hyvinkin.

Nyt puhutaan Mikon ja Natalien häälahjoista. Ei kiinnosta exä eikä uskonnot.

Natalien uskonto aika olennainen tässä lahjajutussa. Mutta sitä ei kyllä luokitella hihhuleihin. Hellun kirkkopiirit luokitellaan.

Vierailija
1780/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenasta sen verran, että miten paukinenen lentää Yhdysvaltojen ja Suomen väliä...itse tienaan ehkä 35 000 euroa nettona,eikä mulla ole varaa mihinkään USA:n matkaan.

Kultakätkö Minnesotassa. Ei ostellut timantteja, sijoitti kultaan. Nythän kullan hinta korkealla. Minnesotassa siis mies ja my precious kultakätkö. Kenties.

Ketju on lukittu.