Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisi minkälaistä oli Suomen kouluissa, kiusattiinko koska tuli rajan takaa jne
Suurempi todennäköisyys, että on kiusattu, kuin että ei ole. Virolaisilla ja venäläisillä lapsilla ei ollut helppoa ysärillä koulussa.
Kansallisuudella ei tuossa kiusaamisen yhteydessä ole ollut merkitystä vaan huonolla käytöksellä. Kuten nytkin voidaan neukkukasvatuksen saaneen käytöksestä oppia että ei se ole muuttunut tai kasvanut henkisesti yhtään. Edelleen käsi ojossa anna mulle kaikki ja mitään mun ei tarvi itse tehdä.
Kyllä sillä kansallisuudella on ollut merkitystä. Naiivia kuvitella, että ei olisi. Ei Kaikko venäläis- ja virolaisyntyiset lapset ole olleet huonokäytöksisiä, mutta niin vaan heitä on pilkattu. Ja sinäkin tiedät mitä sanaa on käytetty.
Ei kyllä näytä kipperinkään suku noista lapsista välittää, kun antaa vaan Helenan jatkaa.
kakskerrassa vissiin nukutaan pitkään. arjen luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää minkälaista ton talkkarin työ on. Teet työtäsi, ja joku mökinvaltaaja tulee siihen aina viereen raakkumaan, pyytelemään koodeja ja hokemaan omistavansa paikan. Käskee poistumaan ja soittaa häkeen, kun et suostu lopettamaan työtäsi.
Toki johan se mökinvaltaajan tuntee, ja toimintatavat valtaaja kohdatessa on varmasti sovittu omistajan, vartiointiliikkeen ja muiden tahojen kanssa. Varmasti stressaavaa, kun tietää, että seuraava kohde on tuo paikka, ja joka kerta on riski kuvaamiselle, konfliktille jne. Vaikka toisaalta jos tuon ottaa huumorilla, niin saattaahan sitä odottaa, mitä mökinvaltaaja tällä kertaa keksii.
Itse noita kuunnellessani mietin, että kuinka paljon Mikon pitää maksaa extraa talkkarille, että kestää tuota. Enkä nyt muutenkaan tajua mikä Helenan ongelma tässäkin oli. Talkkari tuli tekemään työnsä. Luultavasti sillä talkkarilla on m
Talonmies ei saa tulla silloin kun Helena on paikalla. Voisiko edes ilmoittaa vaikka paperilapulla milloin ei ole paikalla ja sopisi tulla. Aika paha on talvella (jos saa enää olla Mikon mökillä) jos lunta on piha täynnä eikä kukaan auraa pihaa. Jää hellu mökkiin eristyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo lapset huostaan otetaan, niin ehkä Mikko voi luopua miljoonasta ja antaa sen Helenalle. Ei tuollaiset ansaitse lapsia. Molemmille raha tärkeämpää.
Lapsia ei oteta huostaan tietenkään. Heillä on vakaa koti ja perhe.
Sen sijaan äiti saa toivottavasti valvotut tapaamiset, jos ylipäätään lapsia tapaa.
On se kumma, kun tuollainen määrä LASUJA ja ei jo oteta huostaan.
Oletpa typerä, lapsilla on isä hoitamassa.
Kumpi on Mikolle tärkeämpää miljoona Helenalle vai lapset?
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut katsoa monologia loppuun. Mut taas on jakanut noista lapsista kuvia. Kiinnostaako noikaan ketään? Tavallisia lapsia, joissa ei mitään erityistä. Mua ei ainakaan kiinnosta.
Ehkä ne ovat nyt näyttöä hyvästä äitiydestä? Mitä nyt vähintään viisi vuotta vanhoja, mutta kun elämä on vain menneessä, niin se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo lapset huostaan otetaan, niin ehkä Mikko voi luopua miljoonasta ja antaa sen Helenalle. Ei tuollaiset ansaitse lapsia. Molemmille raha tärkeämpää.
Sen sijaan äiti saa toivottavasti valvotut tapaamiset, jos ylipäätään lapsia tapaa.
On se kumma, kun tuollainen määrä LASUJA ja ei jo oteta huostaan.
Oletpa typerä, lapsilla on isä hoitamassa.
No onhan ne äidilläkin ilman lämmintä vettä ja sukkia.
"Talonmies ei saa tulla silloin kun Helena on paikalla. Voisiko edes ilmoittaa vaikka paperilapulla milloin ei ole paikalla ja sopisi tulla. Aika paha on talvella (jos saa enää olla Mikon mökillä) jos lunta on piha täynnä eikä kukaan auraa pihaa. Jää hellu mökkiin eristyksiin."
Jäisikin. Josko edes se opettaisi nöyryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat, pitäisikö Mikon ostaa lapset miljoonalla?
Vierailija kirjoitti:
Kysytäänkö tuo kysymys aina uudelleen, kun jokainen miljoona on käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä seuraat tätä🤒
Just sen takia en enää jaksa katsoa niitä tilityksiä.
Toivottavasti saavat tuon Kakskerran jutun selväksi, niin Helena saa olla ihan "rauhassa".
Kakskertahan on selvä. Helena vain odottaa sitä häätöä, muuten ei usko.
Odottaa, että lokki saa lentävän lähdön niska-perseotteella. Kuten Edinassa. Poliisi hääti.
Tämä varmasti tulee tapahtumaan, toivottavasti jo aika pian. Helena tunnetusti on niin jääräpää (tyhmä?), ettei tule uskomaan varoituksia. Eipä hän uskonut oikeudenkaan varoituksia rahankäyttöään kohtaan. Ja kun sitten käy niin, että lapsille valvotut tapaamiset, niin tottakai alkaa uusi volina ja uhriutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luopuu jommasta kummasta. Miljoonasta ei luovu. Näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisi minkälaistä oli Suomen kouluissa, kiusattiinko koska tuli rajan takaa jne
Suurempi todennäköisyys, että on kiusattu, kuin että ei ole. Virolaisilla ja venäläisillä lapsilla ei ollut helppoa ysärillä koulussa.
Itse epäilen, että Helena itse on ollut kiusaaja. Ja sama tyyli jatkuu aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena kertoo videoissaan, että turhat lastensuojeluilmoitukset kuormittavat lastensuojelua ja ovat väärin.
Entä turhat hälytyskeskukseen soitot? Eikö soitto hälytyskeskukseen siitä, että ex-miehen palkkaama talonmies, jonka hän tunnistaa ja joka tulee kiinteistön maille leikkaamaan työsopimuksensa mukaisesti nurmikkoa, ole asiaton ja turha ja kuormittaa hälytyskeskusta, jolloin jokin kiireellinen hälytys viivästyy?Niin kuin se hätäkeskuspäivystä oli ohjeistanutkin "mene itse sanomaan". Miksi joka asia pitää hoitaa puhelin kädessä?
Oliko se päivystäjä sanonut näin? :D
Helenan puheissa juu.
Vaan mikä sitten on totuus? Häke todennut, että nyt riittää nämä turhat soitot, hoida itse asiasi?
Siellä on varmaan joku häiriövalo, mikä välkkyy jo tietyistä numeroista soitettaessa. Vastataan, jos tärkeämpää ei ole. Ikävä vaan, jos sitten kerran oikeasti joku häirikkö tarvitseekin apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että tänään keskustelupalstalla ei haukuttaisi kenenkään ulkonäköä. Kukaan meistä ei ole ulkonäöltään täydellinen ja hyvä niin!
Kehunpa siis hieman ja sanon että hellun hiukset näyttivät nyt jo paljon paremmilta! Lukee ilmeisesti näitä täällä?
Jep. Helena on mun mielestä hyvän näköinen siro nainen. En näistä hiusten pidennyksistä tykkää. Niitä nyt on kuitenkin aika monella.
Eikö tuosta häkeen soittelusta tehdä rikosilmoitusta? Jos on edes totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Helena luopuu lapsista jos saa miljoonan.
Lapsellistahan se oli, mutta kuvaa hyvin hänen ajatusmaailmaansa.