Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni jakaa arvokkaat perhemuistonsa julkiseen Instagramiin?

Vierailija
31.08.2026 |

Tavan tallaajat jopa käyvät valokuvausstudiolla ottamassa kuvia ja jakavat Instagramiin. Julkisena..... miksi???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan

Vierailija
2/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputon huomionkipeys ja näyttäminen, että MINULLAPAS on jotain! Kerjätään kehuja muilta. Jotkut ihmiset eivät koe olevansa edes olemassa, jos muut eivät alati huomioi heitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loputon huomionkipeys ja näyttäminen, että MINULLAPAS on jotain! Kerjätään kehuja muilta. Jotkut ihmiset eivät koe olevansa edes olemassa, jos muut eivät alati huomioi heitä. 

Huoh

Vierailija
4/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ärsyttää sellaista ihmistä, joka ei itse uskalla olla näkyvä. 

Vierailija
5/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut pitää kuvia kirjahyllyssä tai jopa kehyksissä seinällä?

Vierailija
6/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis julkinen profiili? Tietääkö kaikki edes että saa yksityiseksi tilin?

Vierailija
7/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: Se profiilin asettaminen yksityiseksi ei suojaa juuri mitään. Ei sekään, että lätkäiset jonkun tarran lapsen kasvojen päälle. Jo ottaessasi kuvan puhelimella, on se kuva jo bittiavaruudessa monen tahon saatavilla ja tulevaisuudessa käytettävänä. 

Vierailija
8/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat vain omana ilonani. Kuvia minulle rakkaista ihmisistä.  En halua heitä koko kansan nähtäväksi, vaikka heistä ylpeä olenkin.

Vierailija
9/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jatkuva ja liiallinen kuvien jakaminen voi joskus paljastaa myös haasteita ihmisen hyvinvoinnissa. 

Epävarmuus: Jatkuva tarve muiden hyväksynnälle voi kertoa heikosta itsetunnosta.

Kiiltokuvamaisuus: Vain parhaiden hetkien jakaminen voi olla tapa peitellä todellista, tylsempää tai vaikeampaa arkea."

Vierailija
10/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto pohjamudissa. Jollain pitää yrittää pönkittää illuusiota omasta tärkeydestään maailmankaikkeudessa.

Vierailija
11/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kaipaat sitä, ettet ole oikeasti näkyvä vaan pinnallisesti näkyvä eli ulkokultainen. Sellainen, jolle merkitsee ulkonäkö yms. Ei se, mikä lopulta on kaikkein tärkeintä. Kaikki sellainen, jonka voi silotella ja feikata. Et uskalla olla todellinen ja inhimillinen.

Vierailija
12/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut on kaupallistaneet kaiken, myös omat lapsensa ja perhe-elämänsä. Toisin sanoen ne saa siitä rahaa.

Vierailija
13/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kaipaat sitä, ettet ole oikeasti näkyvä vaan pinnallisesti näkyvä eli ulkokultainen. Sellainen, jolle merkitsee ulkonäkö yms. Ei se, mikä lopulta on kaikkein tärkeintä. Kaikki sellainen, jonka voi silotella ja feikata. Et uskalla olla todellinen ja inhimillinen.

En kuulu siihen ryhmään, joka rakastaa postailla elämäänsä someen, joten metsään meni. Totesin vain sen, että miksi joku ärsyyntyy muiden somenäkyvyydestä.

Vierailija
14/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat vain omana ilonani. Kuvia minulle rakkaista ihmisistä.  En halua heitä koko kansan nähtäväksi, vaikka heistä ylpeä olenkin.

Ei ne siellä facessäkään koko kansan nähtävänä ole. Ja voihan ne hyvin olla myös siellä omaksi iloksi. Useammilla ihmisillä on joku älylaite nykyisin mukana ja lähempänä kuin se kirjahylly.

Vierailija
15/15 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu siihen ryhmään, joka rakastaa postailla elämäänsä someen, joten metsään meni. Totesin vain sen, että miksi joku ärsyyntyy muiden somenäkyvyydestä.

Miksei saisi ärsyyntyä? Ja kuka on se, joka saa määritellä mistä saa iloita, vihastua, ärsyyntyä tms.? Onhan näitä, jotka ovat itse niiin "jalostuneita" ihmisinä, että mikään ei liikuta. Pyhimyksiä. Sitten muidenkin pitäisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän