Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
"Ei Helenan saama korvaus ole juuri mitään verrattuna siihen, mitä hän olisi saanut multimiljonäärin vaimona vaikkapa eläkeikään 65 v mennessä."
No ei ole. Mutta ei hän elänytkään eläkeikään asti multimijonäärin vaimona.
Kyllä, joten olisi tarvinnut ko. multimiljonääriltä isommat rahat. Onko edes nelikymppinen vielä?
En kaipaa tällaisia päläpälävastauksia kommenttiini.
No voi kyynel. Aina ei saa mitä kaipaa.
Vasta neljä peukkua tälle kommentille. Veikkaan reilusti yli kahtakymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Helenan ulkonäkö muuttunut siitä kuvasta missä pitää eka vauvaa sylissä. Oliko se nyt Kaksplus-lehti. On ainakin nenä leikattu. Ihan pikimustatukkainen venakko😅
Ja huomioitavaa että lapsi syntynyt syyskuussa 2013. Mikko ja Helena tapasivat 2012 Heinäkuussa, että onhan tuossa pidetty kiirettä lapsen teossa.
Ei ole ihan hirveästi kerennyt toiseen tutustumaan. HEeena muutti heti Mikon luokse Amerikkaan ja samantien raskaana.
Semmosia hosuleita. ADHD?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö nuo muuttamaan Usaan. Eikö tuo riita lapsista ala uudelleen. Helluhan muuttaa saman tien Usaan.Vähän säälittää joku usalainen jossain turun p-reiässä. EI varmaan jaksa kun ei ole sosiaalista elämää.
Jos perhettä asuu siellä, niin voivat sponsoroida. Ongelma tosin voisi olla se, että ne jotka Helenan varmaan sinne haluaisivat eli lapset ovat alaikäisiä, ja Mikko tuskin Helenaa sponssaisi USA:han.
Helenan viisumihakemus sinne USA:an voi olla aika huvittava (hänellähän ei ole siellä voimassa sitten minkäänlaista viisumia) perusteluineen.
Jollei jotain aivan poikkeuksellista tapahdu, taitavat Helenan käynnit Yhdysvalloissa olla ihan vain matkustuslupien varassa. Oleskeluluvat joutunee unohtamaan kokonaan. Hyvää kehitystähän se vain on, nyt sitten järjestämään itsenäisesti omia oloja lasten lähelle. Hyvä tästä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Musta sanonta "X on paras äiti/isä lapsillensa" on aina ollut ihan hanurista. Mihin tällainen väite edes perustuu? Jokaisella lapsella on yksi biologinen äiti ja yksi isä, eikä niitä voi yksikään lapsi itse valita.
Mä väitän, että olisin heittämällä parempi äiti Helenan ja Mikon lapsille kuin Helena, vaikka en ole koskaan lapsia edes tavannut. Perustan väitteeni sille, etten revittele lasteni asioita julkisuudessa, enkä halua julkisuutta myöskään itse. Lisäksi pystyn elättämään itseni ja tulen tarvittaessa hyvinkin vähällä toimeen. Osaan multitaskata arjessa ja kykenen hahmottamaan kokonaisuuksia. Laitan lasteni edun aina oman etuni edelle, mutta en kuitenkaan ole mikään "vanhemmuuden uhri", eli pystyn myös saavuttamaan den ulkopuolella omia tavoitteitani. Vaikka elämä pyörii ruuhkavuosina enemmän lasten ympärillä, kykenen myös järjestämään itselleni mieluista tekemistä. Vaikka en ole eronnut, pyöritän mieheni työn vuoksi arkea hyvin pitkälle yksin ja se on ihan ok ja suunniteltu juttu. En mä siitä aina erityisemmin pidä, mutta sellaista se elämä on. Elämä on valintoja täynnä joka ikinen päivä. Mies kyllä hakee lapsia harrastuksista, kunhan hänen kanssaan erikseen asiasta sopii, mutta mun vastuullani on pitää huoli siitä, että hän on tietoinen siitä, mitä häneltä odotetaan. Mies on aina viettänyt lasten kanssa paljon aikaa eivätkä lapset ole koskaan kokeneet, että isä olisi jotenkin poissa. Vaikka oikeasti on aika paljon ollutkin. Me olemme järjestäneet asiat niin, että vapaa-ajallaan isä keskittyy ensisijaisesti lapsiin, koska se on lapsille ja heidän suhteelleen tärkeää. Lasten kasvaessa he ovat tavallaan onnekseni huomanneet myös sen, miten paljon mä olen tehnyt heidän elämänsä eteen, mutta en mä mitään kruunua kaipaa. Heidän isänsä on taas työnteolla varmistanut, ettei lapsilta puutu mitään ja saavat harrastaa sekä ovat päässeet matkustamaan. Jonkun mielestä tämä voi olla alisteinen suhde, mutta musta ei ole. Nautin itsekin siitä, että asiat tehdään arjessa pääsääntöisesti mun tavallani, koska silloin homma pysyy edes jonkun hanskassa. Jää kaikki turha säätö pois ja se vaikuttaa elämänlaatuun sitä parantavasti. Jos meille tulisi ero, minä poistuisin yhteisestä kodistamme ja se jäisi kokonaan miehelle, joka sen on maksanutkin. Mulla olisi vapaus etsiä itselleni haluamani asutus niillä resursseilla kuin mulla on käytettävissä. Eikä se ole mikään ongelma. Lapset eläisivät isällään varmasti taloudellisesti yltäkylläisempää elämää, mutta en mä siitä mitään alemmuutta tunne. Hyvät lapsille. Mulla taas olisi sitten jotain muuta tarjottavaa. Ei vanhemmuus ole mikään kilpailu.En ole täydellinen vanhempana ja joku toinen voisi hyvinkin olla parempi äiti lapsilleni. Mutta olen tehnyt kaikkeni ollakseni riittävän hyvä äiti ja sen pitää riittää. Ei ole haastemiehet kolkutelleet ja lämmintä vettäkin on riittänyt.l
Kukas sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse. 😺 Tuliko nyt hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
"Helena itsehän nimenomaan vaati ja sai tahtonsa läpi, että avioero ja omaisuuden ositus käsitellään Minnesotassa, jossa he ovat asuneet avioliittonsa ajan. Tästä on Suomen hovioikeuden päätös, ettei asiaa voida käsitellä Suomen oikeusistuimissa, koska avioliiton toinen osapuoli ei ole Suomen kansalainen, ja ovat asuneet kolmannessa maassa avioliiton ajan. Avioehdossa oli tosin maininta, että avioero käsitellään Suomen lakien mukaan. Ja näin tehtiin, asiat käsiteltiin Minnesotassa Suomen lakien mukaan. Helena sai mitä vaati ja halusi."
No tuskin Helena sitä käsittelyä Suomen lakien mukaan halusi, vaan tuohan oli lopulta hänen kannaltaan huonoin mahdollinen yhdistelmä, että ero käsiteltiin kyllä hänen toivomassaan USA:ssa, mutta "suomalaisittain", eli sai USA:n valtavan korkeat käsittelykulut, mutta Suomessa allekirjoitettu avioehto piti, ja sai vielä aivan naurettavan pienet elarit
Käsittelykulut joutui Mikko maksamaan. Mikko ei valinnut Helenan lakimiehiä. Helena varmuuden vuoksi vaihteli niitä tarpeeksi usein.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän uskovainen ihminen selittää omaa käytttäytymistään, kun se sotii kristillisiä arvoja vastaan!? Onko HK koskaan kommentoinut tätä? Miten voi sanoa olevansa uskovainen, jos rikkoo joka päivä useampaakin kymmenen käskyn ohjetta?! Tai ei ole lähimmäinen lähimmäiselle?
Ei uskovainen ole sen kummempi kuin muut kuolevaiset. Toki uskovaisena useimmiten tavoittelee arvoja jotka sopusoinnussa vakaumuksen kanssa. Mutta samalla tavalla uskovainen tuntee esim petettynä suurta vihaa pettäjää kohtaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista on instassa, mitä mahtaa juonia?
Scrollaa nyt ajan kanssa lukuisia saamiaan kannustusviestejä ja toki julkaisee myöhemmin ne Mikkoa ja that personia mollaavat. Ei ole kiireiltään ehtinyt kuin viimeisimmät lukea. Äänd the same in English, niinku.
Siis that person, joka meni kihloihin meidän pihalla my husbandin kanssa? Katsokaa kenellä on kuitenkin ne ensimmäiseksi saadut sormukset yhä nimettömässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuure kuulemma huusi ja haukkui Helenaa lasten edessä. 😬"
Tuire ei ole huutaja. Tuire ei huuda edes ex-miniälleen.
Tuire sanoo suoraan ja rehellisesti asiat. Hyvä, että huolehtiva isoäiti puuttuu lastenlasten yksityisasioiden levittelyyn julkisuudessa.
Koivut eivät ole julkisuushakuisia kuten Helena on. Koivut arvostavat yksityisyyttään.
Jukka, Saku ja Mikko ovat kaikki olleet julkuudessa työnsä vuoksi. Ne työt on tehty ja ovat historiaa tänä päivänä.
Heillä on oikeus yksityisyyteen. Vielä tärkeämpää on alaikäisten lasten yksityisyys.
Juuri näin. Koivut eivät ole julkkiksia, vaan Jukka, Saku ja Mikko ovat tehneet julkista työtä, josta on kirjoitettu mediassa. Ne työt ovat nyt loppu ja he elävät yksityistä elämää. Ja suojelevat sitä ja lasten yksityisyyttä kaikin keinoin.
Ei. Eikä poikansa Mikko koskaan huuda. Ei tee muutenkaan mitään väärää kuten eivät isänsä ja äitinsäkään. Miten te kelvottomat sellaisia kuvitelmia olette edes saaneet päähänne??? 🙄
Eilen oli käsittääkseni Helenan kannattaman ehdokkaan vaaliväittely. Olisiko sitten hänkin ottanut itseensä, kun ehdokas väitti muualta tulevien syövän ihmisten lemmikit, kissoja ja koiria.
Vierailija kirjoitti:
Musta sanonta "X on paras äiti/isä lapsillensa" on aina ollut ihan hanurista. Mihin tällainen väite edes perustuu? Jokaisella lapsella on yksi biologinen äiti ja yksi isä, eikä niitä voi yksikään lapsi itse valita.
Mä väitän, että olisin heittämällä parempi äiti Helenan ja Mikon lapsille kuin Helena, vaikka en ole koskaan lapsia edes tavannut. Perustan väitteeni sille, etten revittele lasteni asioita julkisuudessa, enkä halua julkisuutta myöskään itse. Lisäksi pystyn elättämään itseni ja tulen tarvittaessa hyvinkin vähällä toimeen. Osaan multitaskata arjessa ja kykenen hahmottamaan kokonaisuuksia. Laitan lasteni edun aina oman etuni edelle, mutta en kuitenkaan ole mikään "vanhemmuuden uhri", eli pystyn myös saavuttamaan äitiyden ulkopuolella omia tavoitteitani. Vaikka elämä pyörii ruuhkavuosina enemmän lasten ympärillä, kykenen myös järjestämään itselleni mieluista tekemistä. Vaikka en ole eronnut, pyöritän mi
Noniin, mitali tulee postissa. Mitä ihmettä avaudut tällä lailla täällä, en ymmärrä mitä siitä saat. Yläpeukuista dopamiinia kai.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Mikko lapsineen saisi kumminkin rauhan asua jenkeissä. Mikko varmasti saa sieltä töitä ja viisumin. Asukoon Helena kakskerran vierastalossa.
Aivan. Kun nyt taas on uuden mammankin hankkinut ja ihan aito ameerikkalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Mikko lapsineen saisi kumminkin rauhan asua jenkeissä. Mikko varmasti saa sieltä töitä ja viisumin. Asukoon Helena kakskerran vierastalossa.
Aivan. Kun nyt taas on uuden mammankin hankkinut ja ihan aito ameerikkalaisen.
Ameerikkalainen voi käydä jenkeissä silloin kun haluaa eikä tarvitse edes ESTAa.
Vierailija kirjoitti:
Mikkoa varoiteltiin helenasta jo suhteen alussa. Vauvapalstallakin kirjoiteltiin, että vain rahan perässä. Ei uskonut.
Ei jum....ta, ei uskonut teitä!?!?!
Kaiken viisauden alkulähdettä vauvapalstan älymystöä! Kylläpä on tyhmä mies.
Eikä tunnu vieläkään uskovan kun jo toinen eukko talutetaan papin eteen!
H on ihailemansa Trumpin kaltainen. Ei anna vastauksia kysymyksiin, vaan ohittaa asian hyökkäällä muita kohti ja valehtelemalla minkä ehtii. Onko H kertaakaan vastannut näihin "miksi ei hanki asuntoa, miksi ei mene työhön, miksi roikkuu muiden nurkissa, miksi kiusaa muita"
Vierailija kirjoitti:
"Jos ei halua avioeron käsittelyä Suomen lakien mukaan, niin silloin ei pidä mennä allekirjoittamaan avioehtoa, jossa näin sovitaan."
Halusi koko homman USA:han ja "amerikkalaisen avioeron", ei mitään Suomi-rajoitteita, ja ehkä saadessaan käsittelyn USA:han uskoi, ettei Suomi-avioehto päde siellä. Kyllä päti, ja kulut amerikkalaisittain tähtitieteelliset.
Tuossa huomasin kun luin vanhan maikkarin jutun siitä hovioikeuden päätöksestä, että siinä vaiheessahan oli jo jenkkialioikeus tehnyt päätöksen, että voidaan mennä Suomen lakien mukaan päätöksissä.
Vierailija kirjoitti:
H on ihailemansa Trumpin kaltainen. Ei anna vastauksia kysymyksiin, vaan ohittaa asian hyökkäällä muita kohti ja valehtelemalla minkä ehtii. Onko H kertaakaan vastannut näihin "miksi ei hanki asuntoa, miksi ei mene työhön, miksi roikkuu muiden nurkissa, miksi kiusaa muita"
Eikös se ole monologeissaan vastannut, toki sieltä seasta on vaikeaa poimia asioita kun on niin sekavaa. Mutta hänhän ei kiusaa muita, päinvastoin häntä kiusataan jatkuvasti. Hän omistaa Kakskerran (vaikka vuosi sitten sanoi, että hänellä ei ole Turussa mitään, eikä kukaan ole kertonut mihin hän muuttaa). Töihin ei ehdi, eikä ehtinyt firmaansakaan hoitaa, kun on jatkuvasti näitä oikeuden käsittelyitä (jotka tosin itse on käynnistänyt).
Vauvapalstan Ehdoton Älymystö viihtyy tässä aiheessa ja rummuttaa aamusta pitäen... nyt Mikko kuulolle niin saat elämänohjeita ja tsemppausta. #ihanaihanampiihaninmikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei Helenan saama korvaus ole juuri mitään verrattuna siihen, mitä hän olisi saanut multimiljonäärin vaimona vaikkapa eläkeikään 65 v mennessä."
No ei ole. Mutta ei hän elänytkään eläkeikään asti multimijonäärin vaimona.
Kyllä, joten olisi tarvinnut ko. multimiljonääriltä isommat rahat. Onko edes nelikymppinen vielä?
Mä en niinku jaksa tuota homemaker maailmaa ja kuinka 5 vuoden liiton jälkeen olet oikeutettu olemaan kotiäiti eronkin jälkeen vaikka KAIKKI lapset jo koulussa eikä kukaan heistä edes erityislapsi.
Tuhlasi miljoonansa, mitä ruikuttaa kun on ITSE ollut tyhmä? Onko holhouksenalainen?
Mikko maksoi avieron käsittelykulut molempien osalta. Helenalta vähennettiin vain esimerkiksi hänen viisumiinsa liittyviä lakikuluja, jotka ei Mikon maksettavaksi kuuluneetkaan.