Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Onko nyt niin, että joku taho on saanut Helenan ymmärtämään ettei ole ok laittaa lasten kuvia Instagramiin? Tämähän olisi aivan mahtavaa kehitystä.
Vai eikö ole lapsia joita kuvata tällä hetkellä?
Ihmisten ei tule enää tukea Helenaa tässä taistelussa, eikä olisi enää aikoihin pitänyt. Helena tuhoaa oman ja lastensa elämän. Älkää kannustako häntä enää. Ei instaan kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Avioehdossa luki selkeästi, että Helenan miljoonaa aletaan maksaa kuukauden kuluttua avioeron hakemisesta.
Tätä ihmettelin itsekin. Yleensähän sopimuksissa sanotaan, että niitä on tehty yksi kappale kummallekin sopijapuolelle. Eikö ole saanut omaa kappalettaan? Onko jäänyt vain muistin varaan?
Jos Helena on omaansa instasssa esitellyt, niin eiköhän se ollut hänen oma kappaleensa.
Vierailija kirjoitti:
Helena ystävällisesti jakoi jossain vaiheessa kuvan avioehdostaan instatilillään. Onko hänen luetun ymmärryksessä jokin ongelma, kun eilen hän ihmetteli, että hänen luottokorttinsa laskut oli huomioitu avioehdon maksuissa, vaikka avioeroa ei vielä ollut päätetty? Avioehdossa luki selkeästi, että Helenan miljoonaa aletaan maksaa kuukauden kuluttua avioeron hakemisesta.
Olisiko Helena siis tuhlannut vähemmän jos rahat olisi olleet "omia" eikä Mikon`? Olisiko jättänyt esim 100 000 $ Super Bowl reissun väliin jos olisikin tajunnut sen menevän omasta pussista?
Mikään ei maksa mitään kun elellään toisen rahoilla. Nyt kun on omilla rahoillaan niin ei saa lapsille perus vaatteita ja juomapulloja hankittua.
Helena tietää, että Mikko on kiltti ja lempeä ihminen. Ei hän muuten uskaltaisi olla Mikon mökissä. Kuka tahansa olisi jo kirjaimellisesti heittänyt Helenan pihalle mökistä.
Hän tietää myös, että ei oikeasti ole mökin toinen omistaja. Jos olisi varma siitä, hän asuisi parhaillaan jossain asunnossa, jossa saisi olla rauhassa odottamassa oikeuden päätöstä. Oleskelu ei vaikuta omistamiseen. Todellinen motiivi on roikkua vielä hetki kiinni Mikossa ja saada somehuomiota.
Monet trollaa Helenaa, välittämättä siitä, että kolme lasta todellista ihmistä kärsii. Helena ei voi asua Edinan kodissa enää. Siellä varmasti uudet asukkaat jo. Helena ei enää ole Mikko Koivun kanssa naimisissa. Helena on itse tuhlannut rahat, ymmärtämättä käyttävänsä omaa rahaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ei tule enää tukea Helenaa tässä taistelussa, eikä olisi enää aikoihin pitänyt. Helena tuhoaa oman ja lastensa elämän. Älkää kannustako häntä enää. Ei instaan kommentteja.
Tuhosi.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin, että joku taho on saanut Helenan ymmärtämään ettei ole ok laittaa lasten kuvia Instagramiin? Tämähän olisi aivan mahtavaa kehitystä.
Vai eikö ole lapsia joita kuvata tällä hetkellä?
Aivan samaa mietin nyt aamulla, kun tajusin, ettei eilenkään illalla tullut yhtään kuvaa lapsista. Toinen ilta putkeen ja lapset hänen luonaan. Todella hyvä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku/jotkut ohjeistavat H:ta tekemään, kuten tekee. Ketkä?
En ole tehnyt niin, mutta voisin tehdä. Ymmärrän Helenaa ja hänen tuntojaan, kun olen käynyt itse ihana saman läpi. Tai sanotaanko vastaavan.
No miten kävi? Saitko entiset oltavat takaisin ja ex-ukkosi kustantaa kaiken?
Minulle kävi hyvin. Otin asianajajan ja hän sanoi minulle kättelyssä, että minulla ei ole mitään hätää ja hän auttaa minut selviämään tästä. Olin avoliitossa ja säästänyt kaikki kuitit yhtiölainojen maksamisesta, auton maksamisesta ym. Suurin ongelma oli se, kun mies ei olisi millään maksanut MINULLE elatusmaksuja. Mutta se kiusanteko ja uhkailu. Aamulla huomasin, että yön aikana autosta oli irrotettu renkaat, kun läksin viemään lapsia kouluun ja itse töihin. Naapurin mies laittoi renkaat paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vahingoniloiset ihmiset, jotka seuraavat tätä ajankuluksi. Ihminen ei ole vakaa ja ihmiset eivät välitä. Ei Helenan asianajajat kyllä voi ohjeistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioehdossa luki selkeästi, että Helenan miljoonaa aletaan maksaa kuukauden kuluttua avioeron hakemisesta.
Tätä ihmettelin itsekin. Yleensähän sopimuksissa sanotaan, että niitä on tehty yksi kappale kummallekin sopijapuolelle. Eikö ole saanut omaa kappalettaan? Onko jäänyt vain muistin varaan?
Jos Helena on omaansa instasssa esitellyt, niin eiköhän se ollut hänen oma kappaleensa.
Voihan se olla kopiokin.
Vierailija kirjoitti:
Helena tietää, että Mikko on kiltti ja lempeä ihminen. Ei hän muuten uskaltaisi olla Mikon mökissä. Kuka tahansa olisi jo kirjaimellisesti heittänyt Helenan pihalle mökistä.
Hän tietää myös, että ei oikeasti ole mökin toinen omistaja. Jos olisi varma siitä, hän asuisi parhaillaan jossain asunnossa, jossa saisi olla rauhassa odottamassa oikeuden päätöstä. Oleskelu ei vaikuta omistamiseen. Todellinen motiivi on roikkua vielä hetki kiinni Mikossa ja saada somehuomiota.
En nyt jaksaisi kuunnella sitä valitsistuntoa uudelleen, mutta eikö siellä siinä lopussa Helenan lakimies sanonut tuomareille ettei Helena omista mitään, no properties?
Vierailija kirjoitti:
Kakskerta-case on asia, jota en pysty ymmärtämään. Se on ainoa asia, jonka päätöksestä Helena ei ole valittanut ja silti siitä on se suurin vääntö. Olihan niissä oikeuden papereissa maininta, että Helena kiristää Mikkoa nimikirjoituksellaan ja niinhän se on nähtävä.
Ei kiristä enää kauaa. Loppuu jo ennen sitä, kun alkaa vastaamaan oikeudessa kaikkiin saamiinsa syytteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on silkkaa teatteria.
Ja jengi aivan tunteella mukana joka käänteessä. Se on tässä hauskinta. Totisina kirjoittavat päätöstä, puoleen taikka toiseen. Tosi syvälle mennyt joillain.
Tämä varmasti koskettaa monia sen takia, että tämän teatterin keskiössä on kolme lasta, jotka ovat täysin viattomia tämän teatterin keskellä. Tällaiset riitaisat avioerot hoidetaan yksityisesti, poissa julkisuudesta, hyvässä yhteistyössä viranomaisten ainakin jos yhtään ajatellaan äitinä ja isänä lasten parasta.
Jos joku on eri mieltä edellä olevasta, niin mielelläni kuulisin perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt niin, mutta voisin tehdä. Ymmärrän Helenaa ja hänen tuntojaan, kun olen käynyt itse ihana saman läpi. Tai sanotaanko vastaavan.
Minulle kävi hyvin. Otin asianajajan ja hän sanoi minulle kättelyssä, että minulla ei ole mitään hätää ja hän auttaa minut selviämään tästä. Olin avoliitossa ja säästänyt kaikki kuitit yhtiölainojen maksamisesta, auton maksamisesta ym. Suurin ongelma oli se, kun mies ei olisi millään maksanut MINULLE elatusmaksuja. Mutta se kiusanteko ja uhkailu. Aamulla huomasin, että yön aikana autosta oli irrotettu renkaat, kun läksin viem
Teidän kokemuksissa ei ole yhtään mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla kopiokin.
Melkein voisin laittaa pääni pantiksi, että Helenalle on annettu oma kappale avioehtoa laadittaessa. Jos se on kadonnut, niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin, miksi Helenan sukulaisten piti just nyt järjestää juhlat? Tänä kesänäkin olisi ollut ihan hyvä järjestää juhlat."
Vanhat ihmiset mitään juhlia tarvitse! Kannattaa laittaa nekin rahat säästöön, kun tytär taas tarvitsee rahaa vaikka laivalippuihin.
Voi hitsi! Helenan lapset eivät matkusta Viroon, kun äiti on niin katkera ja kaunainen, ettei päästä lapsia Minnesotaan.
Taas säästyi rahaa! Mikko-pankkikin lopetti rahan antamisen...
Erikoinen suku tosiaan. Helenan äiti ylpeilee sillä, että miehensä avannut portteja tiirikoimalla, kerjäävät rahaa tyttären ex-mieheltä...
Erikoinen suku tosiaan, Mikon joukkio haluaa lasten murtuvan jotta pääsevät kokonaan äidistä eroon. Laittaisin se paljon vakavampaan kategoriaan kuin jonkun tiirikoinnin jott
He juuri, kuten muutkin normaalit ihmiset,haluavat että lapset saavat elää ympäristössä jossa saavat olla lapsia eivätkä välikappaleita äitinsä sairaassa roikkumisessa lastensa isässä. Täytyy kyllä ihmetellä suomen lastensuojeluakin, että miten kauan annetaan jatkua ja lasten kärsiä äitinsä käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi hyvin. Otin asianajajan ja hän sanoi minulle kättelyssä, että minulla ei ole mitään hätää ja hän auttaa minut selviämään tästä. Olin avoliitossa ja säästänyt kaikki kuitit yhtiölainojen maksamisesta, auton maksamisesta ym. Suurin ongelma oli se, kun mies ei olisi millään maksanut MINULLE elatusmaksuja. Mutta se kiusanteko ja uhkailu. Aamulla huomasin, että yön ai
Paitsi kiusanteko ja uhkailu.
Miksi Helena ei hae omaa asuntoa? Miksi?
Ei tuota Helenan instaa voi enää lukea. Ahdistavaa.