Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena väittää, että koiran kuljetus Suomeen Yhdysvalloista lentokoneella on mahdotonta. Mikä pirun mahdottomuus se on? Alle 8 kg matkustavat käsimatkatavaroissa, sen yli ruumassa. On sallittua. Toki asioista pitää ottaa selvää.
Nykyään on todella paljon tarkempaa kuin aiemmin ja uusia sääntöjä tuli just syksyllä. Ja mieti nyt pitkää lentoa koiralle. Ei ole yksinkertaista. Olen lentänyt Saksaan koiran kanssa 3 tunnin lento ja siihen päälle kaikki muu aika mikä meni lastauksessa ja perillä myös kesti. Koira oli läkähtyä kuumaan! Onneksi Saksassa oli ihana lentokenttövirkailija joka auttoi meitä ja vei koiran pitsalle yms. Mutta ek heti tekisi toista lentoreissua koiran kanssa ellei olisi pakko.
Mä olisin muuten pirun vihainen, jos joku veisi mun koiran pitsalle.
Antakaa nyt tämän koirajutun jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka koivuun kurkottaa se kipperiin kapsahtaa.
Kenelle noin kävi? Yrittikö Mikko ensin veljeään tai velipuoltaan? Sehän tästä vielä puuttui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka koivuun kurkottaa se kipperiin kapsahtaa.
Kenelle noin kävi? Yrittikö Mikko ensin veljeään tai velipuoltaan? Sehän tästä vielä puuttui!
On niin sairaan oloinen perhe ettei mikään enää yllättäisi! 🤭
Vierailija kirjoitti:
HELENA TEKEE AINA KAIKEN VÄÄRIN!
Kai tuo on huumoria, mutta sen olen elämäni varrella oppinut, että jos tekee asiat oikein, niin vähemmän on kaduttavaa tai harmiteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena valitti, että koiran kuljettaminen USAsta Suomeen vaatii paljon töitä ja on monimutkaista. Ihan helppoa se on, jos vain näkee vaivaa hankkia koiralle vaadittavat rokotukset, todistukset ja varata kuljetuksen.
Tämä on juuri näin. Mutta, se vaatii juurikin tuon vaivannäön noihin ed.mainittuihin asioihin. Helenan koiran tuominen Suomeen ei ole sen vaikeampaa kuin kenenkään muunkaan koiran. Ja Kiinastakin niitä tuodaan, ja koirarahti kulkee, mutta sekin on mahdollista vaikka varmasti vielä vaikeampaa - vaatii vaan töitä asian eteen. Totuus on, että Helenaa ei kiinnosta arjen pakolliset hommat, vain sometus ja poshmark jne.
Mitä koiran tuominen maksaa Suomeen?
Missä se koira on? Ei ole kuvia näkynyt koirasta. Muka ystävällä, en usko. Veikö Helena lasten koiran piikille piruuttaan?
Nannan podcastin eri jaksot useammalla tuotantokaudella ovat keränneet yli miljoona kuuntelukertaa. Upea määrä. Muutaman jakson olen minäkin kuunnellut ja hyvin Nanna osaa hommansa. Toivottavasti Nanna myös hieman haastaa Hellua, kun on sen aika. Ja että taustatyöt tehdään hyvin, ettei Hellu pääse satuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on huumoria, mutta sen olen elämäni varrella oppinut, että jos tekee asiat oikein, niin vähemmän on kaduttavaa tai harmiteltavaa.
Mutta joudupa naimisiin/tekemisiin pershärön kanssa, silloin kaikki ei olekaan niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muokkaisin tota vielä niin, että jos tekee asiat oikein, ei tarvitse piilotella haastemiehiltä nurkan takana ja tavata poliisia useammin kuin äitiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Helenan vanhemmatkin taitaa olla titityy
Onkohan mitään vastenmielisempää kuin änkyrä äkkiväärä ja äkkirikastunut entinen neuvostoliittolainen?
On. Täällä kirjoittavat pölvästit. Istuvat läskiperseineen aamusta iltaan somen edessä ja hakkaavat näppäimistöä hikisillä käsillään. Verhot edessä ettei vaan valo paista paikalle haisevaan läävään.
Tämä 😂 näen jo edessäni pulleat hel-nyc hahmon rasvaiset nakkisormet.
Btw, mulla on vieläkin jossain se kuva tyypin nakkisormista ja railroads crossing! Muistaako kukaan enää? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muokkaisin tota vielä niin, että jos tekee asiat oikein, ei tarvitse piilotella haastemiehiltä nurkan takana ja tavata poliisia useammin kuin äitiään.
Ihanan naiivia. Menepä naimisiin pershärön kanssa ja katso mitä tapahtuu kun eroatte ja lapsia on:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Eikä silloin tarvitsisi kerjätä myötätuntoa ja tukea somessakaan niin paljon, ei ehkä mitään joukkorahoitustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävikö se siellä kampaajalla? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun ei sen tukka ole miksikään muuttunut? Vai onko siihen vähän lisätty ohuita melkein valkosia suikaleita??
Jos tuo on kampaajan jäljiltä, eipä ole kummonen kampaaja🙄
🤣Siskonsa taidonnäyte. En tiedä onko nuo Julmia Juonisen kulmakarvat saman siskon tekosia. Aivan kauheat, mutta sopii helunan tyyliin ja luonteeseen. Pysyisin kaukana tuosta kampaamosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Eikä silloin tarvitsisi kerjätä myötätuntoa ja tukea somessakaan niin paljon, ei ehkä mitään joukkorahoitustakaan.
Kai sitä saa hakea jos on päästään sairas ex-mies? Niin monet muutkin hakee.
Eli H hakee yksinhuoltajuutta että saisi lisää fyrkkaa ja ehkä jotain oltavia. Aika karua, lapset vipuvartena nyt kun Kakskerran kanssa meni mönkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö se siellä kampaajalla? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun ei sen tukka ole miksikään muuttunut? Vai onko siihen vähän lisätty ohuita melkein valkosia suikaleita??
🤣Siskonsa taidonnäyte. En tiedä onko nuo Julmia Juonisen kulmakarvat saman siskon tekosia. Aivan kauheat, mutta sopii helunan tyyliin ja luonteeseen. Pysyisin kaukana tuosta kampaamosta.
Hyvä sulle, oot varmaan tosi upeus 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaadit Helenalta täydellistä ulkonäköäkin? Miksi sen hiusten tai kulmien pitäisi miellyttää juuri Sinua?
Et kuulosta ihan terveeltä.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa tästä koirasta yhtäkkiä tooosi tärkeä. Helena, joka kuvaa kaiken, montako kertaa koira on ollut mukana instavideoissa? Kellään havaintoa? Vai suojeleeko koiran yksityisyyttä?
Millainen tämä koira on? Olen Helenan instaa seurannut, eikä mulla ole hajuakaan onko koira iso vai pieni ja missä se on luurannut koko ajan. En edes tiennyt, että Helenalla on koira. Jos se olisi ollut Mikon, se olisi Suomessa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat voi tehdä täysin oikein ja lainmukaisesti ja silti saada haasteen riita-asiassa. Lisäksi voit joutua vainotuksi esim. naapurin toimesta, joka koko ajan soittelee poliisia tontillesi olemattomien asioiden takia. Helena on joutunut Mikon kiusaamaksi, sitähän nämä lukonvaihdot, torvensoittelut, sähkön ja lämpimän veden katkaisu jne. ovat. Lisäksi on tehty tekaistuja ls-ilmoituksia joissa ovat kunnostautuneet tämän palstan vainoojatädit. Aivan kuin Helenalla ei olisi tarpeeksi raskasta muutenkin 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa tästä koirasta yhtäkkiä tooosi tärkeä. Helena, joka kuvaa kaiken, montako kertaa koira on ollut mukana instavideoissa? Kellään havaintoa? Vai suojeleeko koiran yksityisyyttä?
Millainen tämä koira on? Olen Helenan instaa seurannut, eikä mulla ole hajuakaan onko koira iso vai pieni ja missä se on luurannut koko ajan. En edes tiennyt, että Helenalla on koira. Jos se olisi ollut Mikon, se olisi Suomessa nyt.
Onhan se kaikilla vanhoilla videoilla, suloinen pieni ehkä villakoira, ja leikkii lasten kanssa. Edinassa tietenkin.
Eihän sitä tiedä mitä Mikko vielä mokailee.